Małżeństwo, które wygrało na loterii 35 milionów funtów, myślało, że ich życie zmieniło się na zawsze, ale ostatecznie nic nie dostało, ponieważ na koncie bankowym nie było wystarczającej ilości pieniędzy.
Zwycięzcy loterii, którzy odkryli, że wygrali oszałamiającą kwotę 35 milionów funtów, zostali tak samo bez środków do życia, jak przed zakupem losu o wartości 2 funtów.
Kiedy Edwina i David Neilan wzięli udział w losowaniu 23 grudnia 2015 r., nie mogli sobie wyobrazić, że sześć ze zwycięskich liczb znajdzie się w aplikacji Lottomobile. W czasie, który początkowo wydawał się prawdziwym bożonarodzeniowym cudem, pozbawiona gotówki Neilans zdała sobie sprawę, że każda z sześciu liczb – 01 – 02 – 04 – 19 – 28 – 41 – okazała się trafna i otrzymali niesamowitą sumę 35 410. Funty brytyjskie, 034.
Ich marzenia legły w gruzach w spektakularny sposób, gdy próbowali odebrać główną nagrodę – a wszystko z powodu pustego konta bankowego.
Babcia Edwina z Fleetwood w Lancashire powiedziała wówczas: „Kiedy wypadły liczby, wyglądało na to, że trafiliśmy wszystkie szóstki i trafiliśmy w dziesiątkę, ale kiedy sprawdziłam, nie było nic z Camelotu. Zadzwoniłam do obsługi klienta Camelot .” Osoba, z którą rozmawiałem, powiedziała, że w swoich dokumentach widział, że zamierzaliśmy kupić te numery, ale powiedziała, że zakup nie doszedł do skutku, ponieważ na koncie mieliśmy tylko 60 pensów.
„Próbowaliśmy doładować konto i nie zdawaliśmy sobie sprawy, że ono też nie jest zarejestrowane. Dostajesz e-mail z potwierdzeniem zakupu, ale nie pamiętałem, żeby to sprawdzić, bo było tuż przed Świętami Bożego Narodzenia i byłem bardzo zajęty. Camelot ma teraz powiedziano mi, że analizują tę sprawę ze swoim działem IT”.
Wyrażając swoje przerażenie, Edwina, która starała się zachować pozytywne nastawienie, kontynuowała: „Jestem sfrustrowana, ale co możemy zrobić? Gramy od lat i mamy konto online od jakiegoś czasu, więc jest To nie tak, że nie wiedzieliśmy, co robimy. Musiałem po prostu zająć się sprawami i nie denerwować się zbytnio.
Pomimo miażdżącego rozczarowania, para oświadczyła również, że będzie kontynuować grę na loterii, mając nadzieję, że następnym razem będzie więcej szczęścia.
W oświadczeniu rzecznik Camelot powiedział: „23 grudnia gracz kilka razy próbował kupić los na Lotto online od godziny 19:00 (termin zakupu losów upływa o 19:30), jednak na koncie gracza nie było wystarczających środków”. Konto – więc Twoje próby zakupu nie powiodły się.
„Gracz otrzyma za każdym razem komunikat o błędzie, potwierdzający to. Nie mamy żadnych danych o tym, aby gracz próbował dodać środki do swojego konta i nikt z naszego zespołu obsługi klienta nie będzie miał wglądu w liczby, które gracz próbował kupić. ponieważ ten poziom szczegółowości nie pojawi się na ekranie przed nimi.
„Kiedy ktoś pomyślnie kupi los na stronie Loterii, zobaczy ekran potwierdzenia zakupu, otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu i będzie mógł zobaczyć bilet na swoim internetowym koncie National Lottery.
„W losowaniu mogą wziąć udział tylko bilety zakupione pomyślnie. Dlatego zadaniem graczy jest upewnienie się, że na kontach znajdują się wystarczające środki, aby sfinalizować zakup losu” – dodali.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić? Wyślij mi e-mail na adres [email protected]
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji