W tym samym czasie co 5 pojawi się większy 7, sześciomiejscowy SUV, będący rywalem takich pojazdów jak Land Rover Discovery.
Jest oferowany wyłącznie z silnikami REx z tym samym akumulatorem 40 kWh i tylnym silnikiem o mocy 263 KM, co w 5 REx.
Jednak wersja z dwoma silnikami zamienia silnik prądu przemiennego z przodu Modelu 5 na silnik z magnesami trwałymi, podobny do tego na tylnej osi. Daje to łączną moc podwójnej siódemki 433 KM i 482 Nm oraz czas sprintu od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy.
Zasięg WLTP wyłącznie na napędzie elektrycznym wynosi 130 km w przypadku wersji jednosilnikowej i 140 km w przypadku wersji dwusilnikowej.
Nie ogłoszono jeszcze europejskich specyfikacji SUV-a z napędem na 9 kół, ale jest on coraz dłuższy od swojego rodzeństwa i oferuje tę samą mieszankę układów napędowych BEV i REx. Do Europy dotrze po 5 i 7.
Ceres wierzy, że jej pojazdy mogą wykorzystać niewykorzystany popyt na zaawansowane usługi cyfrowe i towarzyszące im ulepszenia, które mogą zmienić funkcjonalność pojazdu przez cały okres jego użytkowania.
„Chcemy na nowo zdefiniować luksus poprzez technologię i inteligencję” – powiedział Autocar Jiaxi Yu, dyrektor ds. rynków zagranicznych firmy.
„Inteligentny kokpit, na przykład: możesz rozmawiać z samochodami i [activate] Asystent jazdy autonomicznej lub nawigacji. To jest główna atrakcja tych pojazdów. Skupiamy się głównie na dwóch obszarach: inteligentnym kokpicie i zaawansowanym systemie wspomagania kierowcy [advanced driver assistance systems]„.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa