Strona internetowa ulicznego giganta Marks & Spencer nie działała przez kilka godzin z powodu „problemów technicznych”.
W sobotnie popołudnie odwiedzający stronę internetową sprzedawcy zostali powitani komunikatem o następującej treści: „Prosimy o wyrozumiałość”. Przykro nam, że nie możesz teraz robić u nas zakupów.
„Ciężko pracujemy, aby jak najszybciej wrócić do trybu online”.
Klienci zgłosili, że aplikacja M&S również była niedostępna.
W odpowiedzi na X, dawniej Twitterze, skierowanej do niezadowolonego użytkownika sieci, sprzedawca powiedział: „Występują pewne problemy techniczne, ale pracujemy nad ich rozwiązaniem”.
M&S to kolejna firma spożywcza, która boryka się z problemami z obsługą internetową.
W zeszłym miesiącu klienci Sainsbury’s zaobserwowali, że zamówienia online nie docierają do klientów po tym, jak gigant supermarketów doznał usterki technicznej.
Sieć obwinia „problem techniczny” za zakłócanie działalności sklepów spożywczych w Internecie.
Problemy ze stroną internetową i aplikacją pojawiają się na kilka dni przed oczekiwanym ujawnieniem przez Marks & Spencer skoku rocznych zysków w związku z pracowitym rokiem.
Po przejściu w ostatnich latach planu gruntownych zmian, obejmującego cięcia kosztów i zamykanie sklepów, ten główny sklep odnotował gwałtowny wzrost sprzedaży w swoich halach gastronomicznych, odzieży i asortymencie.
Skontaktowano się z firmą M&S w celu uzyskania komentarza.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji