Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Global Impact w imieniu Online Health Initiative (AHO) i Vaccine Alliance Gavi inwestuje 8,5 miliona dolarów za pośrednictwem inicjatywy VaxSocial we wdrażanie innowacyjnych interwencji w mediach społecznościowych w celu budowania zaufania do szczepionek

Global Impact w imieniu Online Health Initiative (AHO) i Vaccine Alliance Gavi inwestuje 8,5 miliona dolarów za pośrednictwem inicjatywy VaxSocial we wdrażanie innowacyjnych interwencji w mediach społecznościowych w celu budowania zaufania do szczepionek

Genewa, 1 maja 2024 r – Globalny wpływ, jako sponsor finansowy Inicjatywa społeczna FAX ma przyjemność ogłosić wybór siedmiu organizacji, które otrzymają finansowanie w łącznej wysokości 8,5 miliona dolarów za pośrednictwem VaxSocial – inicjatywy skupiającej się na pokazaniu, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w budowaniu zaufania do szczepionek. AHO i Gavi zdają sobie sprawę, że chociaż przeprowadzono szeroko zakrojone badania mające na celu zrozumienie uchylania się od szczepień i zachowań społecznych, potrzebne są dalsze wysiłki, aby zrozumieć, w jaki sposób najskuteczniej wdrożyć media społecznościowe w celu promowania zmian zachowań korzystnych dla zdrowia w sposób opłacalny i sprawiedliwy. VaxSocial stara się wypełnić tę lukę, wspierając projekty krajowe, które wykorzystują media społecznościowe i nauki o zachowaniu, aby budować zaufanie wokół rutynowych szczepień oraz zwiększać skalę i powtarzalność podejść w różnych lokalizacjach geograficznych.

Do składania wniosków w drodze moderowanej przez niego procedury zaproszono wybrane organizacje z Indii, Indonezji i Nigerii Globalny wpływ, sponsor finansowy. W wybranych projektach zbadane zostaną innowacyjne i obiecujące podejścia wykorzystujące media społecznościowe do wzmacniania pozycji mieszkańców i edukowania ich w zakresie podejmowania pozytywnych wyborów zdrowotnych dotyczących szczepień. Poniżej znajduje się przykładowa lista odbiorców środków Inicjatywy VaxSocial.

Beneficjenci dofinansowania VaxSocial:

  • GroupM Media India PVT. Sp. z o.o. (Indie)
  • Centrum Inicjatyw Strategicznych Rozwoju w Indonezji (Indonezja)
  • Globalne strategie zdrowotne Gospodarki wschodzące PVT. Sp. z o.o. (Indonezja)
  • Marynarka Wojenna i Save the Children (Nigeria)
  • Zespół HelpMam i ds. analizy behawioralnej (Nigeria)
  • Obswell, Laboratorium spostrzeżeń behawioralnych, Jasna strona inicjatywy Needy, WellaHealth (Nigeria)
  • IPSOS i M&C Saatchi World Services (ocena)

„Jesteśmy podekscytowani możliwością dalszego przechodzenia do kolejnej fazy inicjatywy VaxSocial, podczas której stypendyści będą testować i pilotować innowacyjne podejścia, które pomogą w budowaniu zaufania do szczepionek poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych i nauk behawioralnych” – powiedział. Drew Otto, globalny dyrektor ds. szczepionek w firmie MSD. „Biorąc pod uwagę rolę, jaką media społecznościowe odgrywają w podejmowaniu decyzji dotyczących opieki zdrowotnej, jestem pewien, że programy te wykażą wartość platform mediów społecznościowych jako skutecznego narzędzia w szerszych, kompleksowych kampaniach dotyczących zmiany społecznej i zachowań być wykorzystane w przyszłości przez społeczność.” Global Health, aby zmaksymalizować wpływ na zdrowie na całym świecie.

READ  Sonda BepiColombo wysyła swoje pierwsze zdjęcia Merkurego podczas lotu w pobliżu | przestrzeń

„Cieszymy się, że możemy wesprzeć wybrane propozycje, ponieważ widzieliśmy rolę, jaką platformy internetowe mogą odegrać w poprawie globalnych wyników zdrowotnych, takich jak skalowanie i personalizowanie treści na całym świecie przy niskich kosztach”. powiedział Lucian Foster, starszy dyrektor ds. partnerów społecznych w Meta. „Jesteśmy zaangażowani w realizację misji AHO poprzez współpracę z Gavi w celu wspierania innowacyjnych, obiecujących, multidyscyplinarnych podejść, które wykorzystują media społecznościowe do wzmacniania pozycji i edukowania populacji w zakresie podejmowania pozytywnych wyborów zdrowotnych dotyczących szczepień”.

„Gavi angażuje się we wspieranie interwencji, które zwiększają opłacalność i wpływ programów szczepień. Nasza współpraca z AHO i nowo wybranymi stypendystami VaxSocial stanowi dla nas nową szansę wykorzystania siły sektora prywatnego i technologii w połączeniu z siłą sektora prywatnego. społeczności.” powiedział Augustin Fleury, dyrektor zarządzający ds. innowacyjnych partnerstw i finansów rozwoju w Gavi. „Razem stworzymy nowe dowody i dowiemy się, w jaki sposób media społecznościowe mogą prowadzić do rzeczywistych wyników w zakresie programów szczepień. Z radością witamy nowych stypendystów i nie możemy się doczekać, czego nauczy nas ich praca.