Strategiczne partnerstwo – Daimler Buses i polski specjalista w zakresie systemów akumulatorów BMZ promują zeroemisyjny transport autobusowy w Europie.
Daimler Buses i specjalista w dziedzinie systemów akumulatorów BMZ Poland, kluczowy podmiot Grupy BMZ Holding, nawiązali strategiczne partnerstwo w celu opracowania i dostarczenia nowej generacji akumulatorów do autobusów elektrycznych. We współpracy z Daimler Buses BMZ opracuje istniejącą technologię akumulatorów specjalnie w celu spełnienia wymagań autobusów o napędzie elektrycznym. Nowa generacja akumulatorów NMC4 – następca obecnej technologii NMC3 – będzie łączyć w sobie wysoką gęstość energii, co przełoży się na większy zasięg dla e-busów, z bardzo długim cyklem życia. Klienci autobusów Daimlera będą korzystać z akumulatorów NMC4 od połowy dekady.
Michael Kline, Dyrektor operacyjny Daimler Buses:
Współpraca między naszymi obiema firmami łączy dwa ważne aspekty: wiedzę specjalistyczną Daimler Buses w zakresie projektowania i produkcji autobusów, a także wiedzę BMZ w zakresie rozwiązań w zakresie akumulatorów litowo-jonowych o dużej wytrzymałości.
„Jestem podekscytowany opracowaniem wyjątkowej nowej generacji akumulatorów do naszych autobusów elektrycznych. Ta współpraca stanowi ważny kamień milowy w przejściu na bezemisyjny transport publiczny w całej Europie.
🔥 A może weźmiemy udział w goszczeniu A Seminarium internetowe? Edukujmy, fascynujmy i przekształcajmy ekonomię baterii!
Battery News to globalny magazyn internetowy dla branży akumulatorów. Możemy pomóc Ci w zorganizowaniu wpływowych seminariów internetowych, które staną się światowym autorytetem w Twojej dziedzinie i stałym źródłem potencjalnych klientów. Kliknij tutaj, aby poprosić o więcej szczegółów
Tomasz Jankowski, Dyrektor Generalny BMZ Polska:
Naszą strategią od dziesięciu lat jest opracowywanie i produkcja najlepszych w swojej klasie systemów e-busów.
„Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Daimler Buses. Osobiście odbieram tę nominację jako nagrodę za konsekwentną strategię rozwoju i inwestycji na rynku autobusów elektrycznych. Teraz będzie to możliwe we współpracy z Daimler Buses wdrożyć tę strategię na znacznie większą skalę.”
„Rozbudujemy naszą produkcję w Gliwicach, dzięki czemu będzie to pierwszy tego typu obiekt w UE zbudowany na potrzeby produkcji akumulatorów do autobusów wraz z w pełni automatyczną linią montażową” – dodaje Paweł Kipski, Kierownik Jednostki Biznesowej Pojazdów Elektrycznych, BMZ Poland .
Elektroniczna mapa tras autobusów Daimler
Daimler Buses nieustannie dąży do ustalenia jasnego e-mapy drogowej we wszystkich sektorach: elektryczne autobusy miejskie wchodzą już do produkcji seryjnej od 2018 r.; Od połowy dekady mają po nich pojawić się międzymiastowe autobusy elektryczne, a do 2030 r. autobusy zelektryfikowane. W ten sposób Daimler Buses zamierza do 2030 r. oferować w każdym sektorze lokalne modele wolne od emisji CO2, oparte na akumulatorach lub wodorze. Koncentruje się na początkowo na głównych rynkach w Europie i Ameryce Łacińskiej. Plany zakładają sprzedaż nowych pojazdów neutralnych pod względem emisji CO2 wyłącznie lokalnie na głównym rynku Europy do 2039 r. Oczekuje się, że w sektorze autobusów miejskich stanie się to w Europie już w 2030 r.
czyta Najnowsze wiadomości dotyczące akumulatorów kształtujące rynek akumulatorów
Strategiczne partnerstwo – Daimler Buses i polski specjalista w zakresie systemów akumulatorów BMZ promują zeroemisyjny transport autobusowy w Europie. źródło
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu