Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Student Kiwi został jednym ze zwycięzców konkursu Apple Coding Company

15-letni geniusz technologii z Auckland został uznany za jedynego Kiwi wśród zwycięzców corocznego wyzwania Apple dotyczącego kodowania w 2024 r. dla studentów-programistów.

Uczeń Westlake Boys High School, Alex Liang, powiedział 1News, że spędził trzy miesiące na opracowywaniu swojej aplikacji – przypominającej grę aplikacji edukacyjnej o astronomii, zaprojektowanej tak, aby interaktywnie uczyć dzieci o układzie planet.

„Dla mnie to coś więcej niż tylko aplikacja. Prowadzę wiele grup w Auckland Astronomical Society, więc chcę inspirować więcej młodych ludzi [to get] W astronomii i może także w kodowaniu.

Co roku w ramach konferencji Worldwide Developers Conference firma Apple rzuca wyzwanie studentom na całym świecie, aby stworzyli środowisko aplikacji natywnych przy użyciu języka programowania Swift.

„Mój tata towarzyszył mi na światowej konferencji programistów Apple. Pomyślałem: może pewnego dnia wygram coś takiego?” To zainspirowało mnie do rozpoczęcia programowania, a potem odkryłem, że jest konkurs dla studentów.”

Liang powiedział, że poświęca trzy lub cztery godziny dziennie na pracę nad danymi wejściowymi i stwierdził, że usuwanie błędów w kodzie może być „trudne”.

Liang powiedział, że codziennie poświęca trzy lub cztery godziny na pracę nad aplikacją.

„Wszystkie trzy linijki tam napisałem [was] Źle i to naprawdę denerwujące.”

Powiedział, że jego matka powiesiła na ścianie jego domu plakaty motywacyjne z napisami „Dzisiaj żadnych błędów” i „Uczenie się jest takie łatwe”, aby zmotywować go do wysiłków.

„Na początku kodowanie jest do niczego, kiedy widzisz ogromną linię kodu i myślisz: „Co to do cholery jest?” Na początku będzie to bolesne, ale w miarę wspinania się coraz wyżej, niczym po schodach, poziom zrozumienia będzie się zwiększał rozwijać się i to jest część uczenia się, wiesz. To wyzwanie.

Liang tworzy obecnie plan wraz z Obserwatorium i Planetarium Stardome w Oakland, aby udostępnić im aplikację.

Liang opracowuje obecnie plan wraz z Obserwatorium i Planetarium Stardome w Oakland, aby podarować aplikację do wykorzystania w swoich programach edukacyjnych.

READ  NERF: Legends przenosi gry do świata gier wideo do akcji wieloosobowej

„Podejrzewam [the app] „Prawdopodobnie zainspiruje to więcej osób do zainteresowania się astronomią i docenienia piękna kosmosu i nauki”.

„Najważniejszą rzeczą, jaką wyniosłem, było to, abyś naprawdę robił to, co kochasz. Dlatego jesteś w tym dobry i dlatego mogę wygrać tak ambitne wyzwanie. Jeśli możesz o tym marzyć, możesz to osiągnąć. ”

Mecz zapisany w gwiazdach

Victoria Travers, dyrektor generalna Stardom Observatory and Planetarium, powiedziała, że ​​jest zachwycona perspektywą otrzymania aplikacji w prezencie, określając ją jako „absolutnie niesamowitą”.

„Interfejs użytkownika jest tak prosty, naprawdę elegancki i nie mogę uwierzyć, że zrobił to wszystko sam, mając zaledwie 15 lat. Ale jego pasja do tego jest niewiarygodna” – powiedziała.

Travers stwierdziła, że ​​jest dumna, że ​​może zainspirować dzieci i dorosłych do pokochania kosmosu i dodała, że ​​pasja Alexa do astronomii zrodziła się w Stardome, gdy miał zaledwie osiem lat.

„Przemysł kosmiczny naprawdę się rozwija, a w Nowej Zelandii jesteśmy naprawdę legalnym graczem, ale jeśli chcemy, aby tak było dalej, potrzebujemy wyłonienia się tych młodych umysłów.

Victoria Travers, dyrektor generalna Stardom Observatory and Planetarium, stwierdziła, że ​​aplikacja jest równie dobra "Absolutnie niewiarygodne".

„A także te młode umysły przychodzą i widzą, że istnieje w tym ścieżka kariery, która jest legalna, lukratywna i naprawdę ekscytująca”.

Powiedziała, że ​​Alex, który osiągnął już tak wiele w młodym wieku, „będzie naprawdę inspirujący dla innych dzieci i innych dorosłych”.

„Powiedział, że jedną z największych emocji jest to, że chce się odwdzięczać i wciąż oddawać [the app] Dla nas, abyśmy mogli go używać z tamariki i naszymi programami edukacyjnymi, a także z publicznością.

„To niezwykle inspirujące”.