Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rolls-Royce Droptail: prezentacja trzeciej edycji roadstera o wartości 20 milionów funtów

Rolls-Royce Droptail: prezentacja trzeciej edycji roadstera o wartości 20 milionów funtów

Rolls-Royce zaprezentował trzeci model swojego wartego 20 milionów funtów kabrioletu – Droptail, okrzykując go przykładem „odwagi w prostocie i precyzji”.

Nazwany Arcadia Droptail, podąża za samochodami Amethyst i La Rose Noire, które zostały wprowadzone na rynek w zeszłym roku w ramach serii produkcyjnej składającej się z czterech samochodów.

Mówi się, że hotel Arcadia inspirowany jest architekturą i designem z ulubionych regionów Komisarza, m.in. Indonezji. Singapur I Wietnam.

Według Rolls-Royce’a biały lakier samochodu zawiera cząstki aluminium i szkła, które powodują „ekscytację po dalszych badaniach”.

Firma dodała, że ​​komisarz Arcadii „bardzo profesjonalnie i zaangażował się” w określenie intensywności kontrastującego srebrnego koloru.

W przeciwieństwie do pozostałych trzech Droptaili, dolna część wanny z włókna węglowego Arcadii jest pomalowana i ma ten sam srebrny kolor.

Strona Rolls Royce'a Droptail Arcadia

Wewnątrz drewniana boazeria Arcadii została opracowana nawiązując do ulubionych domów Komisarza i klasycznych samochodów.

Wybrano drewno różane Santos Straight Grain ze względu na „bogatą teksturę”, ale ponieważ ma ono jedno z najściślejszych słojów spośród wszystkich gatunków drewna stosowanych dotychczas w Rolls-Royce’ach, stanowiło to duże wyzwanie inżynieryjne. Oczywiście łatwo się rozrywa przy kształtowaniu i jest podatny na pękanie po wyschnięciu.

Należało także opracować specjalną farbę, która chroniłaby drewno przez cały okres eksploatacji samochodu w klimacie tropikalnym. Według Rolls-Royce’a początkowo brano pod uwagę farbę do superjachtów, ale wymagała ona regularnego ponownego nakładania.

Firma podała, że ​​opracowanie farby i obróbka 233 kawałków drewna zajęło ponad 8000 godzin.

Na desce rozdzielczej znajduje się także zegar zaprojektowany przez firmę Rolls-Royce, uważany za najbardziej złożoną część, jaką kiedykolwiek opracowano, wymagającą dwóch lat badań i pięciu miesięcy montażu.