Postępy w sztucznej inteligencji sprawiły, że rzeczywistość rozszerzona stała się bardziej dostępna dla codziennych konsumentów. Od Apple Vision Pro po Meta Quest – technologia, która kiedyś była skomplikowana i kosztowna w integracji, wkrótce stanie się podstawą codziennego życia. Podczas gdy sztuczna inteligencja (AI) koncentruje się na inteligencji podobnej do ludzkiej, która może analizować dane, rozwiązywać problemy, przewidywać i dostarczać rozwiązania, rzeczywistość rozszerzona (AR) ulepsza obiekty świata rzeczywistego na platformie wirtualnej, takiej jak urządzenie mobilne lub zestaw słuchawkowy, w celu tworzenia wciągające środowisko. W ciągu ostatniego roku Elomix Koncentrowano się na budowaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej wokół rozrywki i doświadczeń opartych na lokalizacji. Platforma rzeczywistości rozszerzonej firmy Illumix dla przedsiębiorstw stała się standardem w najważniejszych obiektach, od stadionów sportowych, przez festiwale muzyczne, po parki tematyczne i kurorty. Firma uruchomiła system pozycjonowania przestrzennego Illumix, który umożliwia precyzyjne łączenie treści cyfrowych i integrowanie ich z rzeczywistym środowiskiem, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, w sposób zapewniający ochronę prywatności. Pomyśl o tym jak o systemie operacyjnym dla świata fizycznego, umożliwiającym miejscam dodawanie interaktywnych, wciągających i osobistych elementów do doświadczeń fizycznych.
Założona przez Kiren Sinha firma Illumix jest pionierem w przenoszeniu wciągających treści cyfrowych z 2D do 3D. Sinha odkryła, że generatywna sztuczna inteligencja ma pozytywny wpływ na branżę AR. „Jedną z największych barier utrudniających obecnie przyjęcie AR jest koszt i czas wymagany do tworzenia doświadczeń 3D. Generacyjna sztuczna inteligencja skutecznie usuwa tę barierę, doładowując przestrzeń W pełni rozszerzona rzeczywistość poprzez tworzenie 3D produkcja zasobów, animacja i rozwój doświadczeń szybciej i taniej. W miarę jak sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej dostępna, możemy spodziewać się wzrostu doświadczeń konsumentów AR. W Illumix przez lata upraszczaliśmy naszą linię produktów AR. „Oprócz Wykorzystując sztuczną inteligencję do usprawnienia rozwoju AR, sztuczna inteligencja i AR łączą się, aby tworzyć nowe doświadczenia, które są skalowalne, istotne kontekstowo, spersonalizowane i responsywne. Firma Illumix aktywnie zaangażowała się w tworzenie wysokiej jakości rozwiązań AR na naszej platformie. Na przykład dzięki postępowi sztucznej inteligencji będziemy w stanie zrozumieć scenę, w której się znajdujesz („Idziesz po boisku”) i dostarczyć w rzeczywistości rozszerzonej informacje, które są dla Ciebie szczególnie istotne („Jesteś fanem gospodarzy”, „Oto kilka ofert handlowych”) lub „Tutaj droga do waszych miejsc”.
W tym roku Elomix zainwestuje w dalszy rozwój podstawowej technologii obliczeń przestrzennych wraz z możliwościami platformy ulepszonej sztuczną inteligencją, aby zapewnić, że wszystkie doświadczenia uruchomione dzięki Elomix będą na najwyższym poziomie, co doprowadzi do dalszego wdrażania AR na poziomie przedsiębiorstw i konsumentów. Ponadto Illumix dostarczy system neuronowy zaplecza, który nie tylko będzie tworzyć wciągającą rzeczywistość rozszerzoną, ale także będzie ją zasilał po premierze – obejmuje to dynamiczną aktualizację, integrację z systemami obiektu i umożliwienie monetyzacji na żywo.
Sinha twierdzi, że rzeczywistość rozszerzona będzie nadal przyspieszać, napędzana trzema dominującymi i rosnącymi trendami. „Po pierwsze, demografia przesuwa się w stronę większości cyfrowych tubylców, po drugie, nowe wydania urządzeń poszerzają możliwe rodzaje doświadczeń AR, a po trzecie, konwergencja między sztuczną inteligencją i rzeczywistością rozszerzoną będzie kontynuowana. Firmy coraz częściej chcą angażować pokolenie Z i milenialsów, którzy dorastali w świecie cyfrowym w takim samym stopniu, w jakim wywodzą się ze świata fizycznego. Rzeczywistość rozszerzona łączy te światy i tworzy naturalne rozwiązanie dla gospodarki doświadczeń, które dobrze sprzyja zaangażowaniu społecznemu i zwiększa cyfrowe strumienie przychodów – czyniąc integrację AR z rozwiązaniami konsumenckimi odnotowuje główny trend w 2024 r. Ponadto wprowadzenie na rynek głównych urządzeń i postęp pokoleniowy w sztucznej inteligencji sprawiają, że w tym roku na pierwszy plan wysuwają się nowe doświadczenia cyfrowo-fizyczne – od hybrydowych stacji roboczych po wirtualnych asystentów. Urządzenia obsługujące rzeczywistość mieszaną, takie jak Apple Vision Zostaną wprowadzone na rynek zestawy słuchawkowe do rzeczywistości profesjonalnej i mieszanej, które wyewoluowały z urządzeń rzeczywistości wirtualnej. Obecne trendy, wraz z wielomodelowymi urządzeniami do noszenia obsługującymi sztuczną inteligencję, takimi jak Ray-Bany Meta firmy Meta, cieszą się największym zainteresowaniem i ekscytacją konsumentów rzeczywistością rozszerzoną i rzeczywistością rozszerzoną. Co z kolei doprowadzi do dalszego rozwoju i wzrostu w rzeczywistości rozszerzonej.
Ponieważ rzeczywistość rozszerzona w dalszym ciągu korzysta z rozwoju sztucznej inteligencji, firma llumix stara się tworzyć rzeczywistość rozszerzoną, która może zapewnić konsumentom bezpośrednie korzyści, takie jak znajdowanie drogi, a także tworzyć wciągające, wysoce spersonalizowane doświadczenia, takie jak życzenia Twojej ulubionej postaci urodziny w parku tematycznym. . Rzeczywistość rozszerzona oferuje także możliwość modyfikowania i ulepszania świata rzeczywistego w czasie rzeczywistym, dzięki czemu firmy mogą zachować dynamikę i trwałość doświadczeń.
Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów