Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kiren Sinha opowiada, jak generatywna sztuczna inteligencja napędza rzeczywistość rozszerzoną

Kiren Sinha opowiada, jak generatywna sztuczna inteligencja napędza rzeczywistość rozszerzoną

Postępy w sztucznej inteligencji sprawiły, że rzeczywistość rozszerzona stała się bardziej dostępna dla codziennych konsumentów. Od Apple Vision Pro po Meta Quest – technologia, która kiedyś była skomplikowana i kosztowna w integracji, wkrótce stanie się podstawą codziennego życia. Podczas gdy sztuczna inteligencja (AI) koncentruje się na inteligencji podobnej do ludzkiej, która może analizować dane, rozwiązywać problemy, przewidywać i dostarczać rozwiązania, rzeczywistość rozszerzona (AR) ulepsza obiekty świata rzeczywistego na platformie wirtualnej, takiej jak urządzenie mobilne lub zestaw słuchawkowy, w celu tworzenia wciągające środowisko. W ciągu ostatniego roku Elomix Koncentrowano się na budowaniu technologii rzeczywistości rozszerzonej wokół rozrywki i doświadczeń opartych na lokalizacji. Platforma rzeczywistości rozszerzonej firmy Illumix dla przedsiębiorstw stała się standardem w najważniejszych obiektach, od stadionów sportowych, przez festiwale muzyczne, po parki tematyczne i kurorty. Firma uruchomiła system pozycjonowania przestrzennego Illumix, który umożliwia precyzyjne łączenie treści cyfrowych i integrowanie ich z rzeczywistym środowiskiem, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, w sposób zapewniający ochronę prywatności. Pomyśl o tym jak o systemie operacyjnym dla świata fizycznego, umożliwiającym miejscam dodawanie interaktywnych, wciągających i osobistych elementów do doświadczeń fizycznych.

Założona przez Kiren Sinha firma Illumix jest pionierem w przenoszeniu wciągających treści cyfrowych z 2D do 3D. Sinha odkryła, że ​​generatywna sztuczna inteligencja ma pozytywny wpływ na branżę AR. „Jedną z największych barier utrudniających obecnie przyjęcie AR jest koszt i czas wymagany do tworzenia doświadczeń 3D. Generacyjna sztuczna inteligencja skutecznie usuwa tę barierę, doładowując przestrzeń W pełni rozszerzona rzeczywistość poprzez tworzenie 3D produkcja zasobów, animacja i rozwój doświadczeń szybciej i taniej. W miarę jak sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej dostępna, możemy spodziewać się wzrostu doświadczeń konsumentów AR. W Illumix przez lata upraszczaliśmy naszą linię produktów AR. „Oprócz Wykorzystując sztuczną inteligencję do usprawnienia rozwoju AR, sztuczna inteligencja i AR łączą się, aby tworzyć nowe doświadczenia, które są skalowalne, istotne kontekstowo, spersonalizowane i responsywne. Firma Illumix aktywnie zaangażowała się w tworzenie wysokiej jakości rozwiązań AR na naszej platformie. Na przykład dzięki postępowi sztucznej inteligencji będziemy w stanie zrozumieć scenę, w której się znajdujesz („Idziesz po boisku”) i dostarczyć w rzeczywistości rozszerzonej informacje, które są dla Ciebie szczególnie istotne („Jesteś fanem gospodarzy”, „Oto kilka ofert handlowych”) lub „Tutaj droga do waszych miejsc”.

W tym roku Elomix zainwestuje w dalszy rozwój podstawowej technologii obliczeń przestrzennych wraz z możliwościami platformy ulepszonej sztuczną inteligencją, aby zapewnić, że wszystkie doświadczenia uruchomione dzięki Elomix będą na najwyższym poziomie, co doprowadzi do dalszego wdrażania AR na poziomie przedsiębiorstw i konsumentów. Ponadto Illumix dostarczy system neuronowy zaplecza, który nie tylko będzie tworzyć wciągającą rzeczywistość rozszerzoną, ale także będzie ją zasilał po premierze – obejmuje to dynamiczną aktualizację, integrację z systemami obiektu i umożliwienie monetyzacji na żywo.

Sinha twierdzi, że rzeczywistość rozszerzona będzie nadal przyspieszać, napędzana trzema dominującymi i rosnącymi trendami. „Po pierwsze, demografia przesuwa się w stronę większości cyfrowych tubylców, po drugie, nowe wydania urządzeń poszerzają możliwe rodzaje doświadczeń AR, a po trzecie, konwergencja między sztuczną inteligencją i rzeczywistością rozszerzoną będzie kontynuowana. Firmy coraz częściej chcą angażować pokolenie Z i milenialsów, którzy dorastali w świecie cyfrowym w takim samym stopniu, w jakim wywodzą się ze świata fizycznego. Rzeczywistość rozszerzona łączy te światy i tworzy naturalne rozwiązanie dla gospodarki doświadczeń, które dobrze sprzyja zaangażowaniu społecznemu i zwiększa cyfrowe strumienie przychodów – czyniąc integrację AR z rozwiązaniami konsumenckimi odnotowuje główny trend w 2024 r. Ponadto wprowadzenie na rynek głównych urządzeń i postęp pokoleniowy w sztucznej inteligencji sprawiają, że w tym roku na pierwszy plan wysuwają się nowe doświadczenia cyfrowo-fizyczne – od hybrydowych stacji roboczych po wirtualnych asystentów. Urządzenia obsługujące rzeczywistość mieszaną, takie jak Apple Vision Zostaną wprowadzone na rynek zestawy słuchawkowe do rzeczywistości profesjonalnej i mieszanej, które wyewoluowały z urządzeń rzeczywistości wirtualnej. Obecne trendy, wraz z wielomodelowymi urządzeniami do noszenia obsługującymi sztuczną inteligencję, takimi jak Ray-Bany Meta firmy Meta, cieszą się największym zainteresowaniem i ekscytacją konsumentów rzeczywistością rozszerzoną i rzeczywistością rozszerzoną. Co z kolei doprowadzi do dalszego rozwoju i wzrostu w rzeczywistości rozszerzonej.

Ponieważ rzeczywistość rozszerzona w dalszym ciągu korzysta z rozwoju sztucznej inteligencji, firma llumix stara się tworzyć rzeczywistość rozszerzoną, która może zapewnić konsumentom bezpośrednie korzyści, takie jak znajdowanie drogi, a także tworzyć wciągające, wysoce spersonalizowane doświadczenia, takie jak życzenia Twojej ulubionej postaci urodziny w parku tematycznym. . Rzeczywistość rozszerzona oferuje także możliwość modyfikowania i ulepszania świata rzeczywistego w czasie rzeczywistym, dzięki czemu firmy mogą zachować dynamikę i trwałość doświadczeń.

Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.

READ  Dlaczego ludzie wysyłają notatki głosowe? Pokolenie Z mówi, że głos jest bardziej osobisty niż tekst