Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

SIA rzuca wyzwanie fotografowi, aby wykonał, był kuratorem i montażem wystawy plenerowej

SIA rzuca wyzwanie fotografowi, aby wykonał, był kuratorem i montażem wystawy plenerowej

Singapore Airlines nawiązały współpracę z mieszkającą w Berlinie fotografką podróżniczą Julią Nimke nad filmem kampanii, którego celem jest podkreślenie ekskluzywnych wrażeń na pokładzie Singapore Airlines. 30 tysięcy stóp w powietrzu.

Film podąża za Nimke, która udaje się samolotem na swoją wystawę w Leica Gallerie w Singapurze. Ale serial nie został jeszcze nakręcony. W przypadku tej wystawy Nimki podjęła wyzwanie, aby sfotografować, zorganizować i zmontować całą wystawę podczas jednego lotu Singapore Airlines.

NIE PRZEGAP: Krisflyer przedstawia przygody życia w nowym filmie świętującym 25-lecie

Zdjęcia, nakręcone we współpracy z TBWA\Singapore, odwołują się do chwil, które można znaleźć tylko podczas lotów, takich jak pluszowy miś trzymany przy oknie kabiny, blask świateł w kabinie i to, jak personel pokładowy skrupulatnie rozdziela talerze.

„Jestem fotografem podróżniczym, ale zawsze uwielbiałem fotografować podróż tak samo jak miejsce docelowe” – powiedział Nimki. „Praca podczas lotu komercyjnego i wykorzystywanie nieba jako widoku była wyjątkowym doświadczeniem. w moim studiu, pracując z otoczeniem i światłem najlepiej jak potrafię.”

„Twoje emocje unoszą się w powietrzu i chciałam uchwycić ich jak najwięcej” – dodała.

Powiedziała również, że chce uosabiać to poczucie komfortu i bezpieczeństwa, siedząc w fotelu klasy biznes, jednocześnie przekazując emocje i pośpiech związany z podróżą do nowego miejsca.

Zdjęcia zostały następnie zaprezentowane w Galerii Leica mieszczącej się w hotelu Raffles w ramach specjalnej wystawy.

„Jej wyjątkowa umiejętność uchwycenia naturalnych, niezainscenizowanych chwil oraz wykorzystania dostępnego światła i przestrzeni, a mimo to tworzenia tak pięknych zdjęć, była naprawdę inspirująca” – powiedziała Lu Yong Ping, zastępca dyrektora kreatywnego TBWA\Singapore.

„Kręcenie na pokładzie samolotu wiąże się z wyzwaniami logistycznymi. Trzeba współpracować z otoczeniem, w którym się znajdujesz, zachowując dyskrecję, ponieważ są też inni pasażerowie” – dodała Jackie Lee, dyrektor Smallshop Communications, która wyprodukowała film we współpracy z SixToes TELEWIZJA. .

READ  Nowy Urtopia Fusion to pierwszy e-rower z wbudowanym ChatGPT

„Jesteśmy szczęśliwi, że film wyszedł pięknie dzięki wyjątkowemu oku Nimki” – dodał Lee.

Singapore Airlines nie są obce w tworzeniu przyciągających wzrok filmów brandowych. Na początku tego miesiąca współpracowałem z TBWA\Singapore i Cutscene nad filmem z okazji 25-lecia KrisFlyer zatytułowanym Świętujemy 25 lat ulepszania każdego doświadczenia.

W filmie dziewczynka przechodzi przez różne drzwi życia, poruszając się po gobelinie różnorodnych doświadczeń z ojcem. Obejmuje to młodzieńczy dreszczyk emocji związany z pierwszą podróżą samolotem do cudów wyprawy kempingowej i odkrywaniem własnego stylu.

Dołącz do nas w dniach 24–25 kwietnia podczas #Content360, ekscytującego dwudniowego wydarzenia zbudowanego wokół czterech głównych filarów tematycznych: Eksploracja za pomocą sztucznej inteligencji; Strategie oparte na spostrzeżeniach; Treść jako doświadczenie; I obejmij przyszłość. Zanurz się w nauce organizowania treści dzięki kreatywności, krytycznemu myśleniu i pewności siebie razem z nami w Content360!

Powiązane artykuły:
Singapore Airlines zapraszają w liryczną podróż z animacją poklatkową
„Nie skakaj na wszystko, co widzisz”: szef ds. komunikacji Singapore Airlines o reagowaniu na krytykę
Próba wykorzystania sztucznej inteligencji przez Malaysia Airlines budzi debaty na temat autentyczności