Zatytułowany „Akceptacja” najnowszy film RHB z okazji chińskiego Nowego Roku, wymyślony i stworzony przez FCB SHOUT, to dramatyczna opowieść o życiu Beatrice Leung, działaczki na rzecz praw osób autystycznych i reżyserki, która odkryła autyzm dopiero jako nastolatka. Po trzydziestce.
Przez pierwsze trzy dekady swojego życia Beatrice starała się pogodzić z odmiennością, ciągle czując się niechciana i nieakceptowana przez świat, który jej nie rozumiał. Kiedy jednak dowiedziała się o diagnozie, jej życie zmieniło się radykalnie.
Poczyniła ogromne postępy jako aktywistka na rzecz autyzmu i stała się latarnią nadziei dla osób autystycznych – zwłaszcza kobiet – w Malezji. Jej nowy cel doprowadził do założenia własnej organizacji pozarządowej o nazwie Autism Inclusiveness Direct Action Group, która wspiera reprezentację społeczności autystycznej w mediach i przestrzeniach kształtowania polityki.
Film wyreżyserowany i opowiadany przez samą Beatrice, a nakręcony w całości z perspektywy pierwszej osoby, film pomaga widzowi spojrzeć na świat oczami Beatrice i lepiej zrozumieć, w jaki sposób osoba autystyczna postrzega i przetwarza otaczające ją rzeczy.
Abdul Suni Abdul Murad, dyrektor ds. marketingu grupy w RHB Banking Group, powiedział: „W RHB jesteśmy zaangażowani w osiąganie postępu dla wszystkich, a nasze różnorodne inicjatywy na rzecz różnorodności, równości i włączenia społecznego są tego dowodem.
RHB #Empower, program skupiający zasoby, aby na pierwszy plan wysunąć inkluzywność i różnorodność w zatrudnieniu poprzez tworzenie możliwości dla społeczności neuroróżnorodnej, oraz coroczny program Art from the Heart, w ramach którego promujemy lokalnych artystów, w tym tych ze społeczności neuroróżnorodnej, Oba programy zostały zaprojektowane celowo, aby pomóc w szerzeniu większej świadomości na temat neuroróżnorodności oraz wzmacnianiu talentów zajmujących się neuroróżnorodnością, aby mogli zaprezentować swoje talenty i wspierać bardziej zróżnicowane i włączające społeczeństwo.
Ten szczery i osobisty film Beatrice Leung potwierdza nasze zaangażowanie w dalsze wspieranie zróżnicowanej społeczności i służy jako przypomnienie w tym świątecznym okresie, aby objąć i celebrować swoje prawdziwe ja.
Co ciekawe, film nie był pierwszą współpracą Beatrice i RHB.
„Dzięki mojej organizacji pozarządowej często konsultuję się z organizacjami, które chcą włączyć do swoich pracowników osoby z zaburzeniami neuroróżnorodnymi, i tak po raz pierwszy spotkałam RHB. Zatem zaproszenie do opowiedzenia mojej historii z RHB było naprawdę niesamowitą okazją; „To prawie jakbyśmy doszli do porozumienia zatoczyło pełne koło!” – powiedziała Beatrice Leong.
Natychmiast dodała: „Muszę także wyrazić uznanie Luthowi, małemu dziecku z filmu, które ma autyzm. Wielkie wyrazy uznania należą się także Firasowi i Williamowi, dwóm autystycznym nastolatkom, którzy byli bardzo podekscytowani możliwością pracy statystów i którzy uprzejmie pomogli mi stworzyć kilka szkiców, które pojawiły się w filmie. Mam nadzieję, że ten film udowodni także, że osoby z autyzmem mają swoje miejsce w świecie mediów i sztuki.
Tymczasem Tjer, dyrektor kreatywny w FCB SHOUT, dodał: „Produkcja filmu nakręconego w pierwszej osobie była naprawdę ekscytująca, ale zrobiliśmy to nie tylko dlatego, że chcieliśmy zrobić coś innego; w rzeczywistości za tą techniką kryje się głębsze znaczenie Jako osoba, która po trzydziestce odkryła, że jest autystyczna, Beatrice spędziła większość swojego życia ukrywając się i uciekając przed światem. To zainspirowało nas do opowiedzenia jej historii bez pokazywania jej prawdziwej tożsamości, aż do końca. Dzięki temu możemy również pozwolić widzowie w immersyjny sposób doświadczają, jak to jest być osobą autystyczną, dzięki czemu mogą lepiej zrozumieć tę chorobę oraz zacząć akceptować i celebrować różnice między ludźmi.
„Akceptacja” miał swoją premierę 29 stycznia 2024 r. i jest wyświetlany we wszystkich kanałach społecznościowych i cyfrowych RHB Bank w związku z obchodami Chińskiego Nowego Roku, które rozpoczynają się 10 lutego 2024 r. Jak dotąd film zebrał bardzo pozytywne recenzje w serwisie Media społecznościowe. Do tej pory ponad 4700 polubień.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów