Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor generalny EA sugeruje prace nad EA Sports Metaverse: „Obejrzyj tę przestrzeń”

Dyrektor generalny EA sugeruje prace nad EA Sports Metaverse: „Obejrzyj tę przestrzeń”

Chociaż w zeszłym roku szalone spekulacje na temat metaświata nieco ucichły, pomysł wcale nie umarł, ponieważ wiele firm nadal ciężko pracuje, próbując znaleźć sposoby na połączenie wszystkich swoich właściwości w jedną ogromną, wzajemnie połączoną przestrzeń. Najnowszym uczestnikiem dyskusji na temat tych pomysłów jest Electronic Arts, którego dyrektor generalny Andrew Wilson podczas dzisiejszej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych odpowiedział na pytanie dotyczące potencjalnego przejścia do EA Sports, przedstawiając coś, co brzmi jak konkretny plan stworzenia takiego klubu w najbliższej przyszłości.

Podczas części z pytaniami i odpowiedziami Wilsona zapytano, czy kiedykolwiek myślał o „wzięciu wszystkich odizolowanych społeczności sportowych i zastanowieniu się nad sposobem ich połączenia”, aby „po prostu stworzyć, z braku lepszego słowa, inną transformację? ” ”

Wilson udzielił na to obszernej odpowiedzi, w której przedstawił szeroki zakres powodów, dla których wydawca taki jak EA mógłby rozważyć zrobienie właśnie tego. Zaczął od powtórzenia wielkości społeczności graczy EA: ponad 700 milionów graczy, z czego prawie połowa w jakiś sposób wchodzi w interakcję z katalogiem sportowym. Samo EA Sports jest według Wilsona „jedną z najbardziej rozpoznawalnych i rozpoznawalnych marek sportowych”. Kontynuował, że nadchodzące generacje Z i Alpha będą często wykorzystywać EA Sports jako punkt wyjścia do ogólnej miłości do sportu.

„Teraz wiemy, że prawdą jest to, że nasi gracze spędzają średnio około 90 minut na sesję w jednej z naszych gier. Następnie opuszczają grę tam, gdzie mają głębokie połączenie ze swoją podstawową jednostką znajomych, a następnie idą i rozmawiają o tym doświadczeniu na innej platformie, a następnie idą i tworzą wokół tego doświadczenia treści na innej platformie, a w końcu idą i oglądają te treści na innej platformie. Wierzymy, że w nadchodzących latach będziemy mieli znaczącą szansę wykorzystać siła tej społeczności w naszych grach i poza nimi, co stanowi tak naprawdę trzeci filar naszej podstawowej strategii i będzie przewodzona przez naszą markę EA Sports”.

READ  Oferujemy 200 tokenów wczesnego dostępu do Chernobylite Steam – zdobądź jeden, póki możesz

Następnie Wilson powtórzył, że choć nie ma dziś nic do ogłoszenia, EA widzi „niesamowitą szansę” we wszystkich tych powiązaniach między popularnością EA Sports, zachowaniem graczy w grze i poza nią oraz tym, jak może ona wchodzić w interakcję z innymi doświadczeniami. „Więc najlepsze, co mogę powiedzieć, to: uważajcie na tę przestrzeń” – podsumował.

Choć spekulacje na temat Metaverse ucichły w zeszłym roku, strategia Wilsona wydaje się znacznie bardziej taktyczna i skupiona niż niektóre z bardziej imponujących propozycji Metaverse, które firmy takie jak Epic i Meta wysuwały w przeszłości. Jego wypowiedzi nie są szokujące w świetle ciągłych sukcesów firmy w EA Sports. W dzisiejszym raporcie o wynikach EA odnotowało rezerwacje netto na poziomie 2,37 miliarda dolarów i przychody netto w wysokości 1,945 miliarda dolarów za kwartał kończący się 31 grudnia 2023 r., do czego w dużej mierze przyczynił się wynik EA Sports FC, który przekroczył oczekiwania przy wzroście o 7% rok do roku. Madden pozostaje także producentem pieniędzy, odnotowując 5% wzrost liczby rezerwacji netto rok do roku. I nie dotyczy to nawet innych jego właściwości: NHL, UFC, F1, PGA Tour, WRC i długo oczekiwanego EA Sports College Football. Ponieważ usługi na żywo stanowią obecnie 73% działalności EA, nic dziwnego, że EA będzie chciało znaleźć sposoby na wykorzystanie tej siły, zwłaszcza teraz, gdy udowodniono, że nie musi mieć nazwy FIFA, aby odnieść sukces.

Rebecca Valentine jest starszą reporterką w IGN. Masz wskazówkę dotyczącą historii? Wyślij go na adres [email protected].