Jedna z stacji ładowania Ekonów w polskim mieście Gilona Cora
Po utworzeniu pierwszej stacji ładowania pojazdów elektrycznych (EV) w Gilona Kora w prowincji Lupus, Polska, start-up Ekon planuje rozmieścić 100 stacji ładowania pojazdów elektrycznych nowej generacji w całym kraju.
Ultraszybkie punkty płatności
Każda z ultraszybkich stacji ładowania będzie miała kilka szybkich i ultraszybkich punktów ładowania. Zapewniając otwarty dostęp do pojazdu elektrycznego. Firma twierdzi, że chce umieścić stanowisko kierowcy w centrum swojej sieci ładowania, z salonem kierowcy otwartym przez całą dobę i kawiarniami.
„Z dumą informujemy o utworzeniu nowej sieci stacji ładowania [that are] Centra ruchu prawdziwej siły ”- powiedział Bardos Kubik, dyrektor generalny Ecoin.
„[The] Rynek e-ruchów wkracza w nową fazę. Użytkownicy nie będą już akceptować oddzielnej ładowarki na ciemnym parkingu, często jest on zagracony i brakuje w nim udogodnień, które zaspokoją najbardziej podstawowe potrzeby. Wiem, bo jestem tym użytkownikiem, dlatego stworzyliśmy Echoion. ”
Trzon technologii ładowania Epoin wywodzi się od Econerketica-Polska, producenta pobierającego opłaty za infrastrukturę dla autobusów elektrycznych instalowanych przez Kubika.
„Dzięki naszej modułowej konstrukcji dostosujemy się do możliwości ładowania pojazdów i zwiększymy prędkość ładowania wraz ze wzrostem zdolności przyjmowania większej mocy”
Aegion twierdzi, że jego relacje z firmą zapewnią, że jej stacje ładowania będą zawsze zgodne z najnowszymi technologiami ładowania.
„Kiedy na początku 2020 roku otworzyliśmy pierwsze Centrum Ładowania Econ w Gilona Cora, chcieliśmy przetestować rozwiązanie, które zmieni podejście do elektromotoryczności poprzez umieszczenie użytkownika samochodu elektrycznego w centrum” – kontynuował Kubik.
„W 2020 roku obsłużyliśmy prawie 10 000 pojazdów, a teraz chcemy sprowadzić go do znacznie większej grupy”.
Ekon twierdzi, że jego stacje ładowania będą kluczem do przyspieszenia przepływu energii elektrycznej w Polsce i Europie, gdzie w miastach rośnie liczba pojazdów elektrycznych, ale brakuje miejsc parkingowych, aby sprostać rosnącemu popytowi. Pobieranie opłat nie tylko od pojedynczych mieszkańców miast, ale także za taksówki i firmy dostawcze na ostatniej mili będzie ważnym narzędziem zmiany czystego ruchu w miastach.
„Stworzenie stacji żołędziowej w nowym krajobrazie„ zaoszczędzi ”sto miejsc, ponieważ nie blokujemy parkingów miejskich.” Dzięki modułowej konstrukcji dostosujemy się do pojemności ładowania pojazdów, zwiększając prędkość ładowania, ponieważ jesteśmy w stanie zaakceptować rośnie moc ”.
Może Ci się spodobać:
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
W Polsce odkryto setki artefaktów, w tym hełm celtycki z brązu
Giełdy w Polsce spadają pod koniec sesji; Indeks WIG30 spada o 0,45% Według Investing.com
Ukraiński mistrz boksu Oleksandr Usyk został zwolniony po krótkim zatrzymaniu w Polsce