Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

TikTok zwraca uwagę, że reklamy wideo, których nie można pominąć, mogą zaszkodzić zaangażowaniu

TikTok zwraca uwagę, że reklamy wideo, których nie można pominąć, mogą zaszkodzić zaangażowaniu

TikTok twierdzi, że reklamy wideo niemożliwe do pominięcia mogą utrudniać zaangażowanie w nowy raport.

Z badania wynika, że ​​konsumenci chętniej oglądają filmy sponsorowane przez markę i angażują się w nie, jeśli mają kontrolę nad swoimi doświadczeniami.

Dlaczego nas to obchodzi? Atrakcyjne reklamy są niezbędne dla świadomości marki, widoczności i konwersji. Jeśli reklamy niemożliwe do pominięcia zmniejszają zaangażowanie, skuteczniejsze może być wypróbowanie reklam możliwych do pominięcia, aby poprawić wrażenia widzów i poprawić skuteczność kampanii.

Statystyka. Badanie TikTok przeprowadzone we współpracy z MAGNA Media Trials, globalną firmą zajmującą się inwestycjami w media i wywiadem, wykazało, że:

  • 73% widzów zgadza się, że możliwość pomijania filmów zwiększa ich zaangażowanie w oglądane treści.
  • 56% widzów chętniej aktywnie ogląda filmy sponsorowane przez markę, jeśli ma możliwość ich pominięcia.

Czas trwania reklamy. TikTok dodał, że chociaż konsumenci mają tendencję do oglądania reklam możliwych do pominięcia przez krótszy czas, rozróżnienie między czasem trwania reklam możliwych do pominięcia i niemożliwych do pominięcia nie wpływa znacząco na oglądalność. A Oddzielne badanie Przeprowadzona przez platformę we współpracy z MediaScience platforma ujawniła, że ​​50% wpływu generowanego przez reklamę TikTok ma miejsce w ciągu pierwszych dwóch sekund. Badanie to wykazało również, że pierwsze sześć sekund:

  • Osiąga 90% skumulowanego wpływu na zapamiętywanie reklamy.
  • Wychwytuje 80% skumulowanego wpływu na świadomość marki.

Umieszczenie reklamy. Według badania MAGNA reklamy mają większy wpływ i wyświetlają się dłużej, gdy są umieszczone obok popularnych, trafnych treści, niezależnie od platformy. Na przykład ta sama reklama umieszczona obok popularnych treści staje się bardziej trafna dla widzów, zwiększając jej skuteczność i zwiększając zamiar zakupu o 9%.

Co mówi TikTok. Rzecznik TikToka powiedział w oświadczeniu:

  • „W TikTok każde wyświetlenie jest zamierzone, ponieważ użytkownicy mogą pominąć dowolny wybrany film, w tym reklamy. Wymuszone oglądanie również nie jest konieczne, aby wywrzeć znaczący wpływ.
  • „Formaty TikTok, które można pominąć, radzą sobie porównywalnie z formatami wideo na żądanie z wymuszonym oglądaniem w zakresie kluczowych wskaźników, takich jak preferencje marki i zamiar zakupu”.
READ  Gearbox zamyka stare fora dyskusyjne, zamienia się w niezgodę

Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.


Głębokie nurkowanie. Przeczytać raport W pełni, aby uzyskać więcej informacji.