Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Neural Propulsion Systems (NPS) zaprezentuje niezrównane bezpieczeństwo czujników na targach CES 2024

Technologia radarowa zdefiniowana przez NPS zapewnia dokładność porównywalną z LiDAR i ogranicza liczbę fałszywych alarmów w przypadku radarów obrazowania samochodowego, umożliwiając producentom samochodów i ich dostawcom poprawę bezpieczeństwa, ratowanie życia i znaczne obniżenie kosztów

  • Zobacz NPS na targach CES 2024 w Las vigas Będzie to pierwszy tego typu pojazd pod względem wydajności radaru
  • Technologia NPS działa jak okulary, ulepszając radar obrazujący samochód za pomocą matematycznego hackowania
  • NPS poprawi bezpieczeństwo w samochodach, umożliwiając zaawansowanym systemom wspomagania kierowcy (ADAS) i systemom pojazdów autonomicznych (AV) wykrywanie pieszych i złożonych sytuacji drogowych szybciej, wyraźniej i z większej odległości w każdych warunkach pogodowych.

Las vigas I Pleasanton w Kalifornii., 10 stycznia 2024 r /PRNewswire/ — Firma Neural Propulsion Systems (NPS), firma zajmująca się platformą oprogramowania dostarczającą radar obrazowy o ultrarozdzielczości do wspomagania sensorów wizyjnych w pojazdach, wykorzystała targi CES 2024 do zademonstrowania możliwości wykrywania pieszych i złożonych sytuacji drogowych z wiodącą w branży przejrzystością.

Dr Behrouz Rezvani, dyrektor generalny i partner, powiedział: „Oprogramowanie NPS, które opiera się na surowych danych wejściowych z urządzeń radarowych, poprawia dokładność w zastosowaniach motoryzacyjnych, którą wcześniej osiągano jedynie poprzez dodanie drogich czujników LiDAR i bez żadnych powiązanych ograniczeń”. operacja.” Założyciel NPS.

„Jeśli masz wzrok 20/10, możesz zobaczyć szczegóły z odległości 6 metrów, które osoby normalnie widzące widzą tylko z odległości 3 metrów” – powiedział Rezvani. „Mniej niż jeden procent z nas ma tę zdolność. Nasza technologia przypomina ulepszanie fotografii samochodowej z widzenia 20/20 do widzenia lepszego niż 20/10”.

Prezentacja na targach CES przedstawia działanie samochodowego systemu radarowego opartego na najnowszych dostępnych chipach 77 GHz firmy Texas Instruments w teście A w porównaniu z B, z technologią NPS i bez niej. Autorskie oprogramowanie NPS umożliwia istniejącym czujnikom rozdzielenie jednej trzeciej szerokości wiązki radaru, umożliwiając im wyodrębnienie chmury punktów z dziesięciokrotnie gęstszego środowiska. Znacząco zwiększa również niezawodność, redukując ponad dziesięciokrotnie liczbę fałszywych alarmów, które są plagą konwencjonalnych radarów samochodowych.

READ  Inny dostawca pamięci masowych chce wypuścić na rynek w 2024 r. dysk SSD o pojemności 30,72 TB, któremu warto się przyjrzeć – Phison przedstawia Pescari X200 w ramach planów konkurowania z własnymi klientami zajmującymi się centrami danych

„To odpowiednik założenia okularów programowych na radar w samochodzie, dzięki czemu można widzieć dwa lub trzy razy szybciej, wyraźniej, dalej i w każdych warunkach pogodowych” – powiedział Rezvani.

„Producenci samochodów będą mogli wykorzystać technologię NPS do poprawy bezpieczeństwa, wydajności i kosztów swoich systemów wspomagających kierowcę, korzystając z istniejących czujników” – powiedział dr. Lawrence’a Burnsa, doradca wykonawczy NPS, były wiceprezes ds. badań i rozwoju w General Motors oraz były doradca Waymo. „Firmy zajmujące się technologią autonomicznej jazdy będą mogły bezpiecznie rozszerzać swoje zastosowania. NPS może znacznie poprawić działanie dowolnego zestawu czujników pojazdu”.

Podstawowy patent leżący u podstaw algorytmów NPS opiera się na nowej matematyce znanej jako struktura standardów atomowych, która ma swoje korzenie w technologii obrazowania metodą rezonansu magnetycznego (MRI). Oprogramowanie NPS skutecznie implementuje algorytmy przetwarzania sygnału Atomic Norm i uczenia maszynowego w procesorach obsługujących sieć neuronową, takich jak rodzina Jetson o niskim poborze mocy firmy Nvidia. Ten system oprogramowania można wdrożyć na szerokiej gamie platform czujników, w tym na radarach, LiDAR, sonarach, mikroskopach elektronowych i systemach obronnych.

W bardziej zaawansowanych zastosowaniach, wykorzystujących oprogramowanie NPS z wielopasmowym radarem o szerokiej aperturze, rozwiązanie umożliwia systemom radarowym widzenie przez bariery fizyczne, takie jak krzewy, drzewa i budynki – a nawet za narożnikami.

„Maksymalizujemy potencjalną wydajność wykrywania, co oznacza, że ​​nasze autorskie oprogramowanie osiąga wyniki zbliżone do teoretycznie możliwych w przypadku czujników prądowych” – powiedział dr. Twoje drzwi to moja miłośćdyrektor ds. technicznych i współzałożyciel NPS oraz profesor elektrotechniki, informatyki i nauk matematycznych w California Institute of Technology.

W maju Krajowa Administracja Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA) zaproponowała zmiany przepisów mające na celu znaczne wzmocnienie standardów działania w zakresie automatycznego hamowania awaryjnego (AEB), mając na celu zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych pieszych i rowerzystów na drogach USA. W szczególności proponowany standard wymagałby, aby technologia działała przy prędkościach od 6 mil na godzinę do 50 mil na godzinę.

READ  Zmiany w zabezpieczeniach poczty e-mail Google mogą mieć wpływ na dwie trzecie liderów IT

„Technologia NPS pomoże producentom samochodów spełnić nowe, rygorystyczne standardy AEB NHTSA w bezpieczniejszy, szybszy i niższy koszt niż rozwiązania alternatywne” – powiedział Rezvani.

Poza zastosowaniami motoryzacyjnymi technologię NPS można stosować w produkcji półprzewodników. W przypadku półprzewodników technologię NPS można stosować w mikroskopach elektronowych, umożliwiając większe powiększenie nanostruktur w celu wykrycia defektów w chipach półprzewodnikowych.

„Producenci chipów mogą używać NPS, aby osiągnąć ultraprecyzyjną wydajność w czasie rzeczywistym, ponad dziewięciokrotnie większą niż w przypadku obecnych systemów” – powiedział Rezvani. „Będzie to bezprecedensowy postęp w wykrywaniu wad produkcyjnych”.

Dla przemysłu obronnego technologia NPS może zostać wykorzystana do przyspieszenia wykrywania rojów dronów zbliżających się do lotnisk, mostów czy infrastruktury energetycznej.

„Wyobraźcie sobie, że jesteście w stanie wyraźnie rozróżnić roje wrogich dronów dwa lub trzy razy szybciej niż obecnie” – powiedział. Davida Dunawaya, doradca wykonawczy NPS oraz wiceadmirał i emerytowany dowódca Dowództwa Systemów Powietrznych Marynarki Wojennej. „Będzie znacznie skuteczniejsza w ochronie infrastruktury krytycznej”.

Informacje o neuronowych układach napędowych (NPS)

Założona w 2018 roku przez luminarzy z Doliny Krzemowej firma NPS wykorzystuje unikalne algorytmy matematyczne i uczenie maszynowe w celu optymalizacji działania czujników radarowych. Zdefiniowana przez NPS platforma AtomicSense osiąga wydajność radaru zbliżoną do teoretycznych granic informacji matematycznie możliwych, umożliwiając pionierskie zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym, półprzewodnikowym i obronnym. Wyszukaj NPS na Sieć, X (dawniej znany jako Twitter) I LinkedIn.

Kontakt z mediami:
Jeffa Blungisa
Komunikacja Scotta Fosgaarda
[email protected]
202-744-9768

Źródło: Neuronowe systemy napędowe