Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tesco nie prosi, żebyś sobie zadzierał

Tesco nie prosi, żebyś sobie zadzierał

Otwórz bezpłatnie Editor’s Digest

„Istnieje, aby podnieść poziom Twojej marki w nowej erze komunikacji” – mówi Investis Digital na swojej stronie internetowej.

Założona w Wielkiej Brytanii w 2000 roku firma Investis opisuje siebie jako „lidera cyfrowej komunikacji korporacyjnej”. the Agencja należąca do Investcorp Asset Management On mówi To było „Pomaganie firmom i markom w wykorzystaniu i maksymalizacji technologii w celu tworzenia wydajnych, wiarygodnych i autentycznych doświadczeń online”.

Na przykład:

Powyższy to zrzut ekranu wiadomości e-mail wysłanej dziś po południu czasu londyńskiego do odbiorców jednego z serwisów powiadamiania o aktualnościach finansowych firmy Investis, zatytułowanej „Tesco Plc RNS Alert”.

Poniżej oświadczenie rzecznika Investis:

IDX (Investis Digital) wie o raportach mówiących o tym, że niektórzy z subskrybentów alertów naszych klientów otrzymali niechciane e-maile zawierające nieodpowiednie treści.

Traktujemy tę sprawę poważnie i aktywnie ją badamy.

Pragniemy zapewnić Państwa, że ​​przywiązujemy dużą wagę do utrzymywania najwyższych standardów obsługi i bezpieczeństwa naszych Klientów. Nasz zespół ciężko pracuje, aby rozwiązać ten problem i zapobiec jego ponownemu wystąpieniu w przyszłości.

Doceniamy rolę mediów w informowaniu opinii publicznej i będziemy dostarczać aktualizacje, gdy tylko dostępnych i potwierdzonych zostanie więcej informacji.

Dziękujemy za zainteresowanie tą kwestią. Jeśli masz dalsze pytania, napisz bezpośrednio do mnie e-mail lub wyślij e-mail do naszego zespołu ds. komunikacji na adres: [redacted].

Ogólne: Uważaj się za dobrze poinformowanego, a my będziemy uważać się za cenionych.

Tesco nie odpowiedziało natychmiast na prośbę o komentarz i szczerze mówiąc, bylibyśmy zdziwieni, gdyby to zrobili.