SayPal, aplikacja koncepcyjna, twierdzi, że będzie płacić użytkownikom Bitcoinami za każdym razem, gdy w regularnych rozmowach wypowiedzą nazwę swoich sponsorujących marek. Internet jest pełen doniesień o użytkownikach oskarżających gigantów technologicznych o podsłuchiwanie ich intymnych rozmów w celu wyświetlenia im ściśle ukierunkowanych reklam. SayPal twierdzi, że zapłaci użytkownikom za mówienie tego, czego chcą słuchać. Redpepper, twórcy SayPal, twierdzi, że nadchodząca aplikacja jest na wczesnym etapie prototypowania.
w Zwiastun wideo Na YouTube redpepper wyjaśnia, jak i dlaczego płacić. Film zaczyna się od jasnego komunikatu: „Twoje urządzenie nasłuchuje, a wszystko, co dostajesz, to indeksowanie ukierunkowanych reklam”. Następnie rzecznik przyjmuje nazwy marek takich jak McDonald’s, Nike i Coke, a jego konto jest wynagradzane w Bitcoiny (Cena w Indiach) Za każdy spadek nazwy marki.
w Post na bloguRedpiper powiedział, że różnica między nimi a dużymi firmami technologicznymi polega na tym, że użytkownicy „będą dokładnie wiedzieć, co zostało usłyszane i otrzymają w zamian natychmiastową rekompensatę”. Aplikacja wykorzystuje rozpoznawanie głosu, aby odkryć określone słowa kluczowe związane z marką, które są wymieniane podczas rozmów. SayPal zawiera wbudowany portfel Lightning do przechowywania zysków.
Największym wyzwaniem stojącym przed firmą jest rozróżnienie między naturalnymi nazwami, które są odbierane przez kogoś, kto patrzy na telefon, a celowo powtarzającymi słowa. Ta kwestia została podkreślona w sekcji komentarzy w filmie YouTube promującym aplikację. Jeden z użytkowników, OhTheyAteMyCat, skomentował: „Jak unikniesz wysyłania spamu i nadużyć? Czy mogę przez cały dzień położyć telefon przed radiem i otrzymać zapłatę?
Firma nie ma żadnych informacji o tym, kiedy SayPal zobaczy ofertę publiczną.
Do najnowszych Nowości technologiczne I OpinieŚledź Gadgets 360 pod adresem ŚwiergotI Serwis społecznościowy FacebookI Google News. Aby zobaczyć najnowsze filmy na temat narzędzi i technologii, zasubskrybuj naszą witrynę Kanał Youtube.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć