Książę Harry I Megan MarkleFundacja Archewell ogłosiła długoterminowe globalne partnerstwo z firmą Procter & Gamble, zajmującą się towarami konsumpcyjnymi.
Współpraca z międzynarodową korporacją ze Stanów Zjednoczonych będzie koncentrować się na równości płci, integracyjnych przestrzeniach internetowych oraz odporności i wpływie poprzez sport.
To ta sama firma, do której Księżna napisała, gdy 11-letnia dziewczynka skarżyła się na seksistowski język w reklamie płynu do naczyń w ogólnokrajowej telewizji.
Rozpoczęto kampanię pisania listów, aby zakwestionować reklamę, która zawierała „Matki w całej Ameryce walczą z tłustymi garnkami i patelniami”.
Megan poprosiła ich o zmianę reklamy na „People All Over America”, a następnie firma zmodyfikowała język.
Pojawiła się w wywiadzie dla Nicka News w 1993 roku, aby porozmawiać o swojej kampanii, mówiąc, że była „zła” na reklamę P&G Ivory Clear, dodając: „Kiedy to usłyszeli, chłopcy z mojej klasy zaczęli mówić:„ Tak, tam należy kobieta – w kuchni. ”.
Ogłaszając partnerstwo, na stronie internetowej Archewell napisano: „Fundacja Archewell wierzy, że dzięki społeczności i współczującej służbie innym możemy wyzwolić systemową zmianę kulturową.
„Dążąc do tego i budując bardziej współczujące społeczności, Fundacja Archewell ogłosiła dziś wieloletnie globalne partnerstwo z firmą Procter & Gamble”.
Procter & Gamble jest najbardziej znany z posiadania głównych marek, takich jak Crest, Oral B, Gillette, Pampers i Tampax.
Jej szerokie portfolio handlowe obejmuje produkty do pielęgnacji niemowląt, pielęgnacji kobiet i rodziny, urodę, tkaniny, produkty do pielęgnacji domowej, produkty do golenia i opiekę zdrowotną. W 2019 roku odnotowała sprzedaż netto w wysokości 67,7 miliardów dolarów.
W oświadczeniu zamieszczonym na stronie internetowej fundacji dodano, że partnerstwo „podniosłoby głosy dorastających dziewcząt”, aby „ich poglądy i doświadczenia życiowe były słyszalne przy stołach, przy których podejmowane są decyzje”.
Fundacja zobowiązała się również do współpracy z mężczyznami i chłopcami w celu promowania równości płci.
„Razem będziemy podkreślać znaczenie zaangażowania mężczyzn i chłopców w kampanię na rzecz równości płci w całym społeczeństwie i zachęcania do udziału w opiece domowej, aby wszyscy członkowie rodziny mogli się rozwijać” – czytamy w oświadczeniu.
Harry i Meghan, którzy pogrążyli monarchię w kryzysie poprzez wywiad z niedawną Oprah, zrezygnowali z pracy w rodzinie królewskiej w marcu 2020 roku.
Chcieli podwójnej roli, zarabiania własnych pieniędzy i wspierania królowej.
Plan był jednak niemożliwy do zastosowania i mógł prowadzić do oskarżeń, że czerpali zyski z monarchii i podnosił potencjalne problemy z audytem w firmach, z którymi mogli prowadzić interesy.
Tak zwany „stały Megxit” dał im swobodę śledzenia milionów funtów w transakcjach z Netflix i Spotify.
Stworzyli także Archewell, organizację non-profit, która dąży do „podniesienia i zjednoczenia społeczeństw … akt współczucia naraz”.
Fundacja stwierdziła, że będzie opierać się na aspiracjach podzielonych z P&G, z którymi współpracowała, wspierając Global Citizen Vax Live, charytatywny występ, który wspiera międzynarodowe wysiłki w zakresie szczepień przeciwko COVID-19.
Dołączy również do firmy P&G, aby zapewnić „rodzicom o każdym makijażu i na każdym etapie życia potrzebne im wsparcie”.
Skontaktuj się z naszym zespołem ds. Aktualności, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].
Więcej historii takich jak ta Sprawdź naszą stronę z aktualnościami.
Otrzymuj najnowsze wiadomości, szczęśliwe historie, analizy i nie tylko
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”