Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Heinz wprowadza na rynek trzy nowe smaki fasolki po bretońsku, które przypadną do gustu miłośnikom przypraw

Heinz wprowadza na rynek trzy nowe smaki fasolki po bretońsku, które przypadną do gustu miłośnikom przypraw

Heinz wypuścił nową, unikalną gamę aromatyzowanych ziaren, łączących dwie brytyjskie klasyki w jednym.

Curry i fasola to może nie dwie pozycje w menu, które można ze sobą połączyć, ale w ramach Narodowego Tygodnia Curry Heinz zdecydował się na odważny krok.

Jak twierdzi marka przypraw, pomysł zainspirowany został brytyjską miłością do curry i fasolki po bretońsku.

Aby zaspokoić gusta swoich klientów, Heinz wprowadził na rynek trzy nowe produkty z fasolki po bretońsku o smaku curry.

Z okazji Narodowego Tygodnia Curry Heinz wypuścił trzy limitowane edycje fasolki po bretońsku o smaku curry

Pierwsza to połączenie ulubionego dania w kraju – kurczaka tikka masala – z podstawowym produktem marki.

Heinz Beans Tikka to fasola w kremowym sosie tikka masala, zapewniająca orzeźwiający i pyszny smak.

W limitowanej edycji znajdują się także Heinz Beans Jalfrezi, czyli gotowana fasola polana sosem Jalfrezi, który podobno jest pyszny dzięki swojej mocnej pikanterii.

Wreszcie dla miłośników przypraw jest Heinz Beanz Vindaloo – czyli pieczona fasola curry z nutą chili.

Decyzja o udostępnieniu światu tej wyjątkowej mieszanki została podjęta po ankiecie przeprowadzonej we wrześniu ubiegłego roku przez Opinium wśród 2000 dorosłych Brytyjczyków, która wykazała, że ​​40 procent Brytyjczyków dodaje do fasolki po bretońsku dodatkowe przyprawy, aby dodać im dodatkowego kopa.

Podczas gdy 26% Brytyjczyków ujawniło swoją miłość do papryki, jedna czwarta z nich wskazała na miłość do curry.

Badanie wykazało również, że 49 procent konsumentów Heinza je indyjskie jedzenie trzy razy w miesiącu, a 29 procent z nich określa kurczaka tikka masala jako „idealne curry”.

Mieszanka pojawiła się także po tym, jak ankieta wykazała, że ​​40 procent Brytyjczyków dodaje dodatkowe przyprawy do płatków zbożowych w domu, aby uzyskać dodatkowy efekt.
Badanie Opinium przeprowadzone na 2000 dorosłych Brytyjczyków wykazało również, że 49 procent konsumentów Heinz je dania kuchni indyjskiej trzy razy w miesiącu.

Choć lubią także kuchnię indyjską, 43% z nich je fasolkę po bretońsku przynajmniej raz w tygodniu.

Alessandra De Dreuy, dyrektor ds. posiłków i pomysłów w firmie Heinz, podzieliła się tym, że połączenie dwóch ulubionych potraw w kraju było oczywistym pomysłem.

„Uważamy, że nadszedł czas, aby połączyć dwie ulubione potrawy w kraju, curry i fasolę Heinz”, powiedziała.

READ  Do końca roku właściciele będą na minusie

„Gdy tylko usłyszeliśmy, że Brytyjczycy dodają pikanterii do swojej fasoli, wiedzieliśmy, że coś mamy!”

„Dołożyliśmy wszelkich starań, aby udoskonalić te przepisy, które z pewnością zachwycą Twoje kubki smakowe.

„Tak więc, niezależnie od tego, czy będzie to fasola Jalfrezi na grzance, fasola Tikka z dodatkiem naan, czy nawet fasola Vindaloo dla tych, którzy radzą sobie z upałem, nasze nowe smaki fasoli z pewnością będą fasolą, o której jeszcze nie wiedziałeś, że kochasz”.

Gama fasoli o smaku curry będzie dostępna w supermarketach ASDA w całym kraju od 5 października w cenie 1,40 funta.

Limitowana edycja fasolki po bretońsku będzie dostępna w supermarketach ASDA na terenie całego kraju w cenie 1,40 funta

Dzieje się tak po tym, jak Heinz wprowadził na rynek nowy sos do makaronu z ketchupem, który niewątpliwie rozzłości miłośników włoskiego jedzenia.

Nowy smak sosu do makaronu Heinz jako pierwszy zawiera ziele angielskie, co oznacza, że ​​produkt składa się w 84% z koncentratu pomidorowego, w 10% z ketchupu pomidorowego oraz dodatkowych składników, takich jak oliwa z oliwek, zioła, ocet i przyprawy.

Limitowana edycja sosu do makaronu będzie dostępna także w tym tygodniu, od 4 października, w supermarketach Tesco na terenie całego kraju.

Produkt o smaku ketchupu można również kupić w czterotygodniowym zapasie na stronie heinztohome.co.uk za 2,50 GBP.