Heinz wypuścił nową, unikalną gamę aromatyzowanych ziaren, łączących dwie brytyjskie klasyki w jednym.
Curry i fasola to może nie dwie pozycje w menu, które można ze sobą połączyć, ale w ramach Narodowego Tygodnia Curry Heinz zdecydował się na odważny krok.
Jak twierdzi marka przypraw, pomysł zainspirowany został brytyjską miłością do curry i fasolki po bretońsku.
Aby zaspokoić gusta swoich klientów, Heinz wprowadził na rynek trzy nowe produkty z fasolki po bretońsku o smaku curry.
Pierwsza to połączenie ulubionego dania w kraju – kurczaka tikka masala – z podstawowym produktem marki.
Heinz Beans Tikka to fasola w kremowym sosie tikka masala, zapewniająca orzeźwiający i pyszny smak.
W limitowanej edycji znajdują się także Heinz Beans Jalfrezi, czyli gotowana fasola polana sosem Jalfrezi, który podobno jest pyszny dzięki swojej mocnej pikanterii.
Wreszcie dla miłośników przypraw jest Heinz Beanz Vindaloo – czyli pieczona fasola curry z nutą chili.
Decyzja o udostępnieniu światu tej wyjątkowej mieszanki została podjęta po ankiecie przeprowadzonej we wrześniu ubiegłego roku przez Opinium wśród 2000 dorosłych Brytyjczyków, która wykazała, że 40 procent Brytyjczyków dodaje do fasolki po bretońsku dodatkowe przyprawy, aby dodać im dodatkowego kopa.
Podczas gdy 26% Brytyjczyków ujawniło swoją miłość do papryki, jedna czwarta z nich wskazała na miłość do curry.
Badanie wykazało również, że 49 procent konsumentów Heinza je indyjskie jedzenie trzy razy w miesiącu, a 29 procent z nich określa kurczaka tikka masala jako „idealne curry”.
Choć lubią także kuchnię indyjską, 43% z nich je fasolkę po bretońsku przynajmniej raz w tygodniu.
Alessandra De Dreuy, dyrektor ds. posiłków i pomysłów w firmie Heinz, podzieliła się tym, że połączenie dwóch ulubionych potraw w kraju było oczywistym pomysłem.
„Uważamy, że nadszedł czas, aby połączyć dwie ulubione potrawy w kraju, curry i fasolę Heinz”, powiedziała.
„Gdy tylko usłyszeliśmy, że Brytyjczycy dodają pikanterii do swojej fasoli, wiedzieliśmy, że coś mamy!”
„Dołożyliśmy wszelkich starań, aby udoskonalić te przepisy, które z pewnością zachwycą Twoje kubki smakowe.
„Tak więc, niezależnie od tego, czy będzie to fasola Jalfrezi na grzance, fasola Tikka z dodatkiem naan, czy nawet fasola Vindaloo dla tych, którzy radzą sobie z upałem, nasze nowe smaki fasoli z pewnością będą fasolą, o której jeszcze nie wiedziałeś, że kochasz”.
Gama fasoli o smaku curry będzie dostępna w supermarketach ASDA w całym kraju od 5 października w cenie 1,40 funta.
Dzieje się tak po tym, jak Heinz wprowadził na rynek nowy sos do makaronu z ketchupem, który niewątpliwie rozzłości miłośników włoskiego jedzenia.
Nowy smak sosu do makaronu Heinz jako pierwszy zawiera ziele angielskie, co oznacza, że produkt składa się w 84% z koncentratu pomidorowego, w 10% z ketchupu pomidorowego oraz dodatkowych składników, takich jak oliwa z oliwek, zioła, ocet i przyprawy.
Limitowana edycja sosu do makaronu będzie dostępna także w tym tygodniu, od 4 października, w supermarketach Tesco na terenie całego kraju.
Produkt o smaku ketchupu można również kupić w czterotygodniowym zapasie na stronie heinztohome.co.uk za 2,50 GBP.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji