Sklep w supermarkecie to coś, co wszyscy musimy robić bardzo regularnie – a personel wydaje się mieć wiele rzeczy, które chciałby Ci powiedzieć, ale nie może
Pracownicy supermarketów pracują całą dobę, aby mieć pewność, że możemy to zrobić On kupuje Wszystkie pyszne dania i podstawy, których potrzebujemy.
Ale oprócz magazynowania towarów na półkach, magazynowania artykułów i serwowania świeżych produktów przy specjalistycznych ladach, główna część tej pracy polega na kontaktach z klientami. Chociaż chcielibyśmy, aby wszyscy byli przez cały czas uprzejmi, życzliwi i wyrozumiali, wyobrażamy sobie, że prawdopodobnie tak nie jest. Według jednego z byłych pracowników ludzie potrafią być wręcz niegrzeczni. Po wielu latach pracy w sklepie Tesco pracownik wyjawił, co lubi mówić kupującym, ale jest to zabronione. Niektóre z nich są zabawne i interesujące, ale inne są naprawdę interesujące.
1. Wiem, że mamy trzy minuty do otwarcia, ale nie mogę otworzyć drzwi tylko dlatego, że tam stoisz
Przyszedłeś wcześniej, to świetnie. Ale niestety, kiedy otwieramy o 7:00, oznacza to 7:00. Przykro mi, jeśli pada deszcz lub jest Ci zimno. Ale patrzenie na mnie z twarzą jak grzmot nie przyspieszy tego procesu.
2. Stres i przepychanie się w kolejce nie przyspieszy płatności
Nie chcę się spóźniać, po prostu jest tu tłoczno.
3. Boimy się poprosić kogoś o dowód osobisty, a okazuje się, że i tak ma 30 lat
Miło mi, że proszę Cię o udowodnienie, że jesteś na tyle dorosły, żeby kupić butelkę wódki, bo nie robię tego dla zabawy.
4. Polar Tesco jest bardzo wygodny
Nie jest to najseksowniejszy element garderoby, ale w chłodniejszych miesiącach jest zaskakująco ciepły.
5. Frustracja ludzi tłoczących się wokół ciebie, gdy od kawałka mielonego mięsa odejmiesz 30 pensów.
Zaczynają się pojawiać żółte naklejki i klienci tacy jak ona wyczuwają je na kilometr.
6. Bezmyślna gra, w którą próbujesz wcisnąć na półkę kolejne pudełko zabawek, aż w końcu uda ci się je wyciągnąć z klatki
Wszyscy wiemy, że te nieporęczne klatki mogą przeszkadzać, ale wydobycie z nich produktów to prawdziwa praca.
7. Zapewniam, że mój lunch nie jest darmowym posiłkiem Tesco
Jesz lunch i brakuje Ci kilogramów, więc decydujesz się na grube kromki chleba z Tesco Everyday Value, które Twoi przełożeni hojnie zostawili w pokoju nauczycielskim.
8. To westchnienie, które wypuszczasz, gdy klient prosi Cię o wydanie gotówki
Ostatnie pudełko zawierające 10 paluszków rybnych zostało otwarte – może to po prostu uszkodzone pudełko, ale hej, wezmę 10 procent zniżki, żeby uniknąć dramatu.
9. Wysyłka torby z pewnością nie jest moją winą
Przewracaj oczami, gdy klient obwinia Tesco za pobieranie opłat za plastikowe torby za 5 pensów – jestem za ratowaniem planety, ale nie zabieraj tego do messengera.
10. Zaloguj się do Akcji Klienta Lojalnościowego
To prawda, Barbaro. Do zobaczenia na cotygodniowych zakupach w każdą środę o 19:00. Widziałem cię w zeszłym tygodniu, i tydzień wcześniej, i tydzień wcześniej…
11. Bardziej niż ty nienawidzę samoobsługi
Niecierpliwe machanie produktem przed skanerem nie ułatwi mi życia. Mam moc, aby otworzyć tych złoczyńców, a czerwone światło migające nad tobą już mówi mi, że potrzebujesz mojej pomocy.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa