Google wdraża nową zasadę „Ograniczone wyświetlanie reklam”, aby poprawić przejrzystość reklam i chronić użytkowników przed reklamami wprowadzającymi w błąd.
Niniejsza polityka jest skierowana do nieznanych lub mniej znanych reklamodawców, których reklamy mogą być obarczone większym ryzykiem oszustwa lub wprowadzenia w błąd informacji o nich.
Zgodnie z nowym protokołem Google ograniczy zakres wyświetlania tego typu reklam na swoich platformach, aby ograniczyć ryzyko zetknięcia się użytkowników ze zwodniczymi treściami reklamowymi.
okres, w którym Cię poznaję
Zgodnie z nowymi zasadami Google reklamodawcy, z którymi Google ma ograniczone doświadczenie, zostaną objęci okresem próbnym.
W tym okresie reklamodawcy mogą widzieć ograniczenie liczby wyświetleń reklam, jakie mogą wygenerować ich kampanie.
Ta zasada będzie początkowo stosowana, gdy reklamodawcy prowadzą kampanie reklamowe skierowane do określonych marek, przede wszystkim wtedy, gdy nie jest jasne, czy reklamodawca ma autoryzowaną relację z marką docelową.
Według słów Google:
„Jest to obszar, w którym szczególnie chcemy mieć pewność, że użytkownicy dobrze rozumieją, z kim mają do czynienia, gdy wchodzą w interakcję z reklamą”.
Zwiększ komfort i zaufanie użytkowników
Google wierzy, że te nowe zasady poprawią wygodę użytkowników, zapewniając, że reklamy pochodzą od certyfikowanych reklamodawców oraz reklamodawców, którzy mogą pochwalić się udokumentowanym doświadczeniem w przestrzeganiu wytycznych i zachowaniu przejrzystości.
Jeśli na przykład użytkownik szuka lotów swoją ulubioną linią lotniczą, te zasady mogą spowodować, że większość reklam, które zobaczy, będzie pochodzić od tej linii lotniczej, konkurencyjnych linii lotniczych, lokalnych hoteli i innych reklamodawców, którzy w przeszłości przestrzegali tych zasad .
Reklamodawcy potrzebują tej historii zgodności, aby uniknąć ograniczonej liczby wyświetleń podczas tworzenia historii śledzenia.
Google podkreśla intencję tej polityki:
„Chociaż chcemy zapewnić użytkownikom możliwość interakcji z trafnymi i przydatnymi reklamami, niniejsza zasada zmniejszy ryzyko, że zobaczą wprowadzającą w błąd lub mylącą reklamę od reklamodawcy o niepotwierdzonej historii”.
Reklamodawcy, których te zasady w istotny sposób dotyczą, zostaną powiadomieni i otrzymają instrukcje dotyczące uzyskania statusu kwalifikującego się.
Google oferuje również proste wskazówki dla reklamodawców, jak tworzyć widoczne reklamy, takie jak powiązanie ich domeny z tytułem reklamy, zwłaszcza jeśli nie jest to powszechnie znana marka.
Przejrzystość i standardy oceny
Sprawdzając historię reklamodawcy, Google bierze pod uwagę takie elementy, jak opinie użytkowników na temat reklam, czy reklamodawca przestrzegał w przeszłości zasad reklamowych Google oraz czy przeszedł przez Google proces weryfikacji tożsamości.
Google przypomina reklamodawcom, że każdy może wyrazić opinię na temat dowolnej reklamy:
„Nasi użytkownicy mogą wyrazić opinię na temat każdej reklamy, którą widzą na naszej platformie, w zależności od tego, czy mieli pozytywne, czy negatywne doświadczenia z tą reklamą. Weźmiemy tę opinię pod uwagę.”
Pozostaw drzwi otwarte dla nowych reklamodawców
Google potwierdza, że nowe zasady nie będą blokować ani usuwać reklam z jego platformy.
Zamiast tego wszelkie ograniczenia będą miały zastosowanie tylko w określonych sytuacjach, na przykład gdy użytkownik może zostać wprowadzony w błąd przez podobieństwa między marką reklamodawcy a marką innej firmy.
Polityka będzie wdrażana powoli, z wprowadzanymi zmianami, aby zapewnić jej realizację zamierzonego celu.
Wyróżniony obraz: Vectorlab2D/Shutterstock
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów