Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Raport Office of Education Review mówi, że pandemia Covid-19 nadal szkodzi ocenom uczniów

Raport Office of Education Review mówi, że pandemia Covid-19 nadal szkodzi ocenom uczniów

Biuro Przeglądu Edukacji (ERO) stwierdziło, że wskaźniki osiągnięć NCEA spadły, a uczniowie z biednych społeczności pozostają najbardziej w tyle.
zdjęcie: 123RF

Organ nadzorujący edukację twierdzi, że pandemia Covid-19 nadal szkodzi ocenom uczniów, a niektórzy uczniowie są już ponad rok za tym, co powinni.

Raport Education Review Office (ERO) mówi, że wskaźniki osiągnięć NCEA spadły, a uczniowie z biednych społeczności byli najbardziej w tyle.

Powiedziała, że ​​jest bardzo zaniepokojona trwałymi skutkami i nie będzie łatwo wyzdrowieć.

Prawie połowa dyrektorów (43 procent) stwierdziła, że ​​nauka była gorsza niż oczekiwano o tej porze roku – znaczny wzrost w 2021 r., kiedy liczba ta wyniosła 27 procent.

Wskaźniki ukończenia 2. poziomu NCEA były niższe niż przed pandemią.

Wielu dyrektorów podkreśla, że ​​pisanie jest ich największym obszarem zainteresowania.

W latach 2020-2022 wprowadzono korekty w celu przyznawania dodatkowych punktów w celu uznania trudności, z jakimi borykali się studenci podczas pandemii.

Gdyby te zmiany nie zostały wprowadzone, osiągnięcie w 2022 r. byłoby znacznie niższe.

Pandemia miała poważny wpływ na frekwencję.

Regularna frekwencja spadła do 40 procent w drugim semestrze 2022 roku i wzrosła dopiero do 51 procent do końca roku.

Trudne zachowania pozostają ważną kwestią – czterech na dziesięciu menedżerów obawiało się, że zachowanie uczniów jest gorsze, niż się spodziewali – czytamy w raporcie, ponieważ było to około 2021 roku.

Tylko jeden na pięciu dyrektorów uważa, że ​​jego szkoły podniosły się po zakłóceniach spowodowanych przez Covid-19.

Dyrektorzy w biedniejszych społecznościach prawie dwa razy częściej twierdzili, że ich szkoła nie podniosła się po zakłóceniach wywołanych przez Covid-19.

URE powiedział, że jest bardzo zaniepokojony trwałymi skutkami pandemii.

„Biorąc pod uwagę te ustalenia, wiemy, że uczniowie potrzebują większego wsparcia, ale wiemy również, że nauczyciele i dyrektorzy mają trudności. Ta kombinacja problemów jest szczególnie niepokojąca” – powiedziała Ruth Shinoda, przewodnicząca Centrum Oceny Edukacji w ERO.

READ  Królowa Elżbieta: minuta ciszy ku pamięci Nowej Zelandii

Uczniowie czują się bardziej związani

Badanie wykazało, że uczniowie byli teraz szczęśliwsi i czuli się bardziej związani z przyjaciółmi niż z przyjaciółmi podczas pandemii.

Powiedziała, że ​​ponad dwie trzecie uczniów (68 procent) czuło się szczęśliwych przez większość czasu lub przez cały czas, w porównaniu z 61 procentami w 2021 roku i 62 procentami w 2020 roku.

raport, Long-Covid: Bieżący wpływ Covid-19 na szkoły i naukęŚledź uczniów i szkoły przez okres trzech lat.

Przebadano ponad 3000 uczniów z 98 szkół. Uczestniczyło w nich około 1200 dyrektorów i 350 nauczycieli.

Badanie wykazało, że pracownicy czuli się niezdolni do zarządzania swoim obciążeniem pracą.

Tylko jedna czwarta (26%) nauczycieli stwierdziła, że ​​ich obciążenie pracą jest możliwe do opanowania (spadek z 42% w 2020 r.), a tylko 16% dyrektorów stwierdziło, że ich obciążenie pracą jest możliwe (spadek z 26% w 2020 r.).

URE zaleca rekompensowanie utraconych możliwości uczenia się poprzez zwiększenie frekwencji i czasu nauki.

„Musimy również pomóc uczniom nadrobić zaległości poprzez lepsze zrozumienie luk w nauce i nadanie priorytetu takim umiejętnościom, jak czytanie, pisanie i liczenie.

„Musimy kierować wsparcie do tych szkół, które najbardziej tego potrzebują, i wspierać nauczycieli w reagowaniu na bieżące wyzwania”.