Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

National Advertising Division kieruje roszczenia dotyczące kremów pod oczy do FTC

National Advertising Division kieruje roszczenia dotyczące kremów pod oczy do FTC

Krajowy Departament Reklamy (NAD) b Krajowe programy BBB Odwołaj się do twierdzeń reklamowych Smarter Recenzje do Federalna Komisja Handlu (FTC). Poprzez swój program monitorowania reklam NAD pytał o oceny kremów pod oczy na stronie z recenzjami Smarter-Reviews.com i sugerował, że takie recenzje i oceny nie mają istotnego związku z Smarter Review. Reklamodawca nie odpowiedział na prośbę NAD o poparcie swoich roszczeń.

Stwierdzenie „Najlepsza kuracja pod oczy 2023 dla świeżych, młodzieńczych oczu – ujawniamy 5 najlepszych produktów zmniejszających i zapobiegających starzeniu się skóry wokół oczu” pojawiło się w wynikach wyszukiwania Google jako część artykułu pt. Smarter-Reviews.comwitryna z recenzjami.

Zapytanie NAD koncentrowało się na tym, czy zakwestionowana reklama w uzasadniony sposób przekazała, że ​​oceny kremów pod oczy na Smarter-Reviews.com były niezależne i obiektywne, podczas gdy w rzeczywistości są reklamami. W szczególności NAD zakwestionował:

• Czy Smarter-Reviews.com przekazuje wiadomość, że witryna jest niezależna, stwierdzając na przykład, że redaktorzy zajmujący się kosmetykami wybrali produkty ręcznie i że jej oceny opierają się na „jakości składników, bezpieczeństwie, zasadach dotyczących zwrotów, oczekiwanej skuteczności i zadowolenie klienta” i

• Czy oświadczenie reklamodawcy, że witryna z recenzjami „jest własnością i jest obsługiwana przez firmę mającą udziały w tym produkcie” jest wystarczające do zakwalifikowania wszelkich potencjalnie wprowadzających w błąd komunikatów przekazywanych przez „podobny do redakcyjnego” format i treść witryny.

NAD Zauważył, że ważne jest dostarczenie konsumentom wystarczających informacji o wszelkich związkach ekonomicznych między mediami internetowymi, publikacją a marką lub produktem, aby konsumenci mogli zdecydować, jaką wagę nadać tej informacji. Reklamodawcy muszą również jasno i wyraźnie ujawniać linki i istotne powiązania z recenzentem lub witryną z recenzjami.

Biorąc pod uwagę brak obiektywnej odpowiedzi reklamodawcy na prośbę NAD o uzasadnienie jego roszczeń lub udział w procesie samoregulacji, NAD przekazał sprawę do FTC w celu rozpatrzenia i podjęcia ewentualnych działań egzekucyjnych.

READ  Hospitalizacje z powodu chorób układu krążenia i układu oddechowego wśród osób starszych mieszkających w pobliżu niekonwencjonalnego osiedla gazu ziemnego: analiza różnicy wariancji