Steward odmówił wpuszczenia samolotu do startu, dopóki pasażerowie nie posprzątają bałaganu, który zostawili na środku przejścia.
Incydent miał miejsce podczas lotu Southwest Airlines 15 kwietnia, a inny pasażer podzielił się historią w mediach społecznościowych.
Jennifer Schaper twierdziła, że tuż po wejściu na pokład okazało się, że ktoś rozsypał ryż na podłogę kabiny.
Gdy członkowie załogi to zauważyli, poprosili sprawcę o posprzątanie bałaganu.
W poście na Twitterze opublikowanym w miarę rozwoju sytuacji, pani Shaber napisała: „Właśnie wsiadłam do samolotu i ktoś rozlał jedzenie. Steward krzyczy„ Kto rozlał ryż? ”i chodzi między alejkami. bramę, dopóki ktoś nie wyczyści ryżu”.
W drugim tweecie pani Schaper nazwała incydent #RiceGate i dodała: „Ludzie z mojej klasy i ja się teraz śmiejemy, a ona patrzy na nas podejrzliwie”.
Aby zaktualizować swoich obserwujących o akcji samolotów na żywo, pani Shaber napisała w kolejnym tweecie: „Aktualizacja: Nadal odmawia odejścia, dopóki ryż nie zostanie oczyszczony. Wysyłają po miotłę. #RiceGate”
Załączam również wideo, na którym steward przeprasza za opóźnienie i mówi, że „Chyba nie chcesz przez to przechodzić”, bałagan trzeba uprzątnąć przed odlotem.
W innym tweecie Shabbir powiedział, że steward zaczął krytykować pasażerów.
„Rice sprząta, ale jest szalona. Powiedziała nam wszystkim, że nie zostaliśmy dobrze wychowani i jest rozczarowana nami wszystkimi” – napisała pani Shabbir.
Potem nastąpiło kolejne opóźnienie w starcie lotu po wyczyszczeniu ryżu, ponieważ „kolejna głośno wściekła kobieta poszła do łazienki podczas #RiceGate i nadal nie możemy wystartować, ponieważ nie ma jej na swoim miejscu” – powiedziała pani Shabbir.
Dodała: „Moi koledzy z klasy nazwali tę wycieczkę Podróżą potępionych”.
W ostatnim pchnięciu pani Schaper napisała na Twitterze: „Aktualizacja: były pewne wstrząsy, więc nie dali nam drinka. Myślę, że to była kara. RiceGateSouthwestAir. „
Pod tym najnowszym postem w mediach społecznościowych rzecznik Southwest Airlines przeprosił za brak poczęstunku.
Jeden z użytkowników skomentował, że incydent był podobny do innej sytuacji podczas lotu w tym tygodniu, gdzie gwiazda baseballu była zła na linie United Airlines za to, że poprosiła swoją ciężarną żonę o posprzątanie rozlanego popcornu dla ich dzieci.
Niezależny Skontaktowano się z Southwest Airlines w celu uzyskania komentarza.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji