Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Szokujące” podwyżki cen skłoniły największych dostawców usług telefonii komórkowej do gwałtownego spadku ocen klientów

„Szokujące” podwyżki cen skłoniły największych dostawców usług telefonii komórkowej do gwałtownego spadku ocen klientów

Według ankiety przeprowadzonej przez influencerów, użytkownicy telefonów komórkowych doświadczają „szokujących” podwyżek cen umów o średniej cenie przez największe sieci w kraju, podczas gdy mogliby uzyskać lepsze oferty i solidną obsługę gdzie indziej.

Mniejsze firmy pokonały „wielką czwórkę” firm sieciowych O2, EE, Vodafone i Three w corocznym badaniu najlepszych i najgorszych dostawców usług telefonii komórkowej przez grupę konsumencką Who?.

Konsumenci mogą znaleźć lepszą wartość i dobrą obsługę w mniejszych sieciach wirtualnych, takich jak Smarty, Giffgaff i Tesco Mobile. Która z nich? kłócić się.

  • 1. Tesco Mobile

  • 2. Łebara

  • 3. Lisek

  • 4. Mobilny Plusnet

  • 5 = gif

  • 5 = mądry

  • 7. Zaplecze magazynowe

  • 8. Mobilny identyfikator

  • 9. Sky Mobile

  • 10 = E

  • 10 = O2

  • 12. Vodafone

  • 13 = BT Mobile

  • 13 = Rozmawiaj przez komórkę

  • 13 = Virgin Mobile

  • 16. Trzy

  • 17 = Asda Mobile

  • 17 = Lycamobile

Ankieta przeprowadzona wśród 3400 klientów mobilnych – co stanowi niewielki procent jej bazy klientów – wykazała, że ​​trzech uzyskało najniższy wynik spośród „wielkiej czwórki”, z wynikiem klienta na poziomie 66%.

Klienci najczęściej napotykali problemy, w tym słaby sygnał telefoniczny, awarie sieci i problemy z rozwiązywaniem zapytań.

Vodafone radził sobie nieco lepiej z wynikiem 68% od klientów, zdobywając dobre oceny za niezawodność sieci i prędkość pobierania, ale słabo oceniając obsługę klienta i zachęty, pomimo oferowania korzyści, takich jak darmowe upominki i tanie bilety do kina.

O2 i EE uzyskały po 69% „średnich” wyników we wszystkich dziedzinach, ale które? O2 zauważyło, że wdrożyło najwyższy wzrost cen w połowie dekady o 17,3% na części faktur niektórych klientów.

Z drugiej strony Tesco Mobile wspiął się na szczyt rankingu z klientami z 80%, podczas gdy Giffgaff i Smarty zostały wysoko ocenione pod względem stosunku jakości do ceny z 75%.

Dzieje się tak, ponieważ najwięksi dostawcy usług w Wielkiej Brytanii byli wśród tych, którzy płacili podwyżki cen nawet o 17% w połowie indywidualnych umów na początku tego miesiąca, ponieważ wzrosły koszty utrzymania gospodarstw domowych.

READ  Emerytury państwowe wzrosną o 8,5%

Posunięcie to sprawiło, że „miliony utknęły w paragrafie 22, w którym muszą albo zaakceptować kosztowne podwyżki opłat, albo zapłacić wygórowane opłaty, aby wyjść wcześniej”, co? Powiedział.

Agencja monitorująca Ofcom jest w trakcie przeglądu podwyżek cen związanych z inflacją, a wstępne ustalenia mają zostać opublikowane jeszcze w tym roku.

Ofcom powiedział: „W czasach, gdy finanse gospodarstw domowych są już pod znaczną presją, ważne jest, aby klienci mieli wystarczającą pewność co do cen, które zapłacą w trakcie obowiązywania umowy”.

Giffgaff znalazł się wśród mniejszych sieci wirtualnych z wyższym wynikiem klienta w What? Ankieta roczna (Dominik Lipiński/PA)

Rocío Concha, który? Dyrektor ds. Polityki i Rzecznictwa dodał: „Które? Uważa, że ​​bardzo ważne jest, aby przegląd Ofcom dotyczący podwyżek mediany kontraktów związanych z inflacją doprowadził do zmian, które zapewnią, że klienci nie znajdą się ponownie w takiej sytuacji”.

W odpowiedzi na kryzys kosztów życia, tak? Powiedział, że zaczyna wspierać dostawców usług mobilnych, którzy oferują wielką wartość konsumentom, którzy chcą taniej i użytecznej ilości danych.

Smarty, Giffgaff i iD Mobile spełniały kryteria oferowania tylko tanich ofert.

Ale Tesco Mobile zostało pozbawione rekomendacji zalecanego dostawcy, mimo że jest najlepiej zarejestrowaną siecią.

To dlatego, że zaczęli „tolerować podwyżki cen powyżej poziomu inflacji w umowach dla nowych klientów, pomimo wcześniejszego opowiadania się za stałymi cenami”, co? Powiedział, że ceny wzrosną od kwietnia przyszłego roku.

Rzecznik Three powiedział: „Jesteśmy rozczarowani tymi wynikami, ponieważ nie wierzymy, że odzwierciedlają one ulepszenia, które wprowadziliśmy w ciągu ostatnich kilku lat.

Zainwestowaliśmy dużo w naszą sieć i zostaliśmy uznani za najszybszą sieć 5G w Wielkiej Brytanii przez cztery kolejne kwartały.

„Zainwestowaliśmy również znaczne środki w nasze systemy i procesy obsługi klienta, co zaowocowało znaczną poprawą doświadczeń naszych klientów”.

READ  Ostrzeżenie przed globalnym krachem finansowym: jedna z największych firm nieruchomościowych na świecie jest na skraju upadku | Miasto i biznes | finanse

Firma dodała, że ​​Smarty jest submarką Three, ponieważ korzysta z własnej sieci komórkowej.

Skontaktowano się z dostawcami usług mobilnych w celu uzyskania komentarza.

Pełna uporządkowana lista to:

1. Tesco Mobile
2. Łebara
3. Lisek
4. Mobilny Plusnet
5 = gif
5 = mądry
7. Zaplecze magazynowe
8. Mobilny identyfikator
9. Sky Mobile
10 = E
10 = O2
12. Vodafone
13 = BT Mobile
13 = Rozmawiaj przez komórkę
13 = Virgin Mobile
16. Trzy
17 = Asda Mobile
17 = Lycamobile