Sponsorzy E3, długoletnich targów gier wideo, wyciągnęli ciosy na spotkaniu w 2023 roku, ogłaszając dziś na stronie internetowej wydarzenia, że ponownie ocenią przyszłość targów.
Ten ruch pojawia się, gdy coraz więcej dużych graczy ogłasza swoje cyfrowe spotkania i po doniesieniach, że giganci tacy jak Xbox, Nintendo i Sony planowali wziąć udział w wydarzeniu.
„Organizator pokazu, ReedPop, ogłasza, że E3 2023 nie odbędzie się zgodnie z planem w czerwcu, a wydarzenia fizyczne i cyfrowe zostaną odwołane” – podała strona internetowa programu.
„Wspólnie z Entertainment Software Association (ESA) obie strony dokonają ponownej oceny przyszłości E3”.
Europejska Agencja Kosmiczna sponsoruje Wielkie Zgromadzenie corocznie od 1995 roku, zwykle w Los Angeles, ale odwołała to wydarzenie w 2020 roku z powodu pandemii Covid-19 i zorganizowała wirtualną edycję w 2021 roku.
W lipcu ubiegłego roku sponsorzy ogłosili plany powrotu do fizycznego wydarzenia w czerwcu 2023 r. w Los Angeles Convention Center i mówili o programie, który byłby „niezwykle epicki” z wydawcami, programistami, twórcami treści i licencjodawcami.
Ale Kyle Marsden Kish z ReedPop zauważył brak „grywalnych wersji demonstracyjnych” od zainteresowanych firm, zgodnie z raportem w Los Angeles Times.
Chociaż anulowanie było „trudną decyzją”, Marsden Kish powiedział, że „musieliśmy zrobić to, co było dobre dla branży i co było dobre dla E3”, zgodnie z gazetą.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów