Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Profesjonaliści Blackmagic Studio Camera 4K odtwarzają podcasty Formuły 1

Profesjonaliści Blackmagic Studio Camera 4K odtwarzają podcasty Formuły 1

Fellas Studios wykorzystuje przepływ pracy z wieloma kamerami z udziałem Blackmagic Studio Camera 4K Pro w swoim nowym podcaście Formuły 1, The Last Lap.

Program rozpoczął się jako nagrany wcześniej podcast, ale Elliot Hackney, dyrektor zarządzający The Fellas Studios, zdał sobie sprawę, że przejście na format na żywo może prowadzić do większego zaangażowania publiczności, szczególnie w sezonie F1.

Fellas Studios postanowiło oprzeć swój nowy przepływ pracy w studiu na pięciu jednostkach Blackmagic Studio Camera 4K Pro. Cztery z nich są przeznaczone jako kawalerki dla gości, a ostatnia jednostka to przestronna witryna. Kanały wideo są przesyłane przez światłowody HDMI do montowanego w stojaku konwertera ATEM Mini Extreme ISO do bezpośredniej produkcji, zapewniając operację za pomocą jednego kabla do dwukierunkowej komunikacji z ATEM w celu zliczania i sterowania kamerą.

Brak operatorów kamer i dwuosobowy zespół produkcyjny sprawiły, że kluczowymi czynnikami były prostota i łatwość obsługi. Kamery są używane w wielu programach na żywo i nagranych wcześniej. Dla każdego pokazu tworzony jest inny wygląd, przesyłając niestandardowe LUT do kamer.

Alex Pettitt, konsultant ds. transmisji na żywo, mówi o Alex.Live: „Jedną z głównych zalet tego projektu jest to, że zajmuje niewiele miejsca i można go spakować i przenosić w celu filmowania i przesyłania strumieniowego na zewnątrz. Nie ma dużych powierzchni audio, oświetleniowych ani wideo które wymagają miejsca na blacie, sterowanie obejmuje wszystko w całej sieci, od myszy, klawiatury i powierzchni sterującej”.

Sercem wszystkiego jest szafa rozgłoszeniowa, w której znajduje się przełącznik ethernetowy i router Wi-Fi do zarządzania wewnętrzną siecią rozgłoszeniową. Stojak zawiera również mikser audio Behringer i ATEM Mini Extreme ISO, przy czym oryginalny ATEM Mini zapewnia dodatkowe wejścia.

Koder transmisji jest następnie używany w ATEM Mini Extreme ISO do kierowania retransmisją oprogramowania do bezpośredniej dystrybucji. Jednocześnie ATEM jest zapisem ISO na dysku SSD, dzięki czemu program można przyciąć i przesłać dalej po transmisji na żywo do mediów społecznościowych.

READ  Jak usunąć swoje konto w przeglądarce lub na iPhonie

Wszystkie aspekty pracy w studio – od Ustawiaj ostrość kamer, kontroluj poziomy mikrofonu i mowy oraz uruchamiaj odtwarzanie z HyperDeck Studio HD Plus, aby uzyskać cięcia kamery w ATEM Mini Extreme ISO Może być obsługiwany z powierzchni sterowej lub kontrolowany w oprogramowaniu ATEM.

HyperDeck Studio HD Plus zasila ATEM Mini Extreme ISO jako źródło za pośrednictwem ATEM Mini, zwalniając wejścia i ułatwiając przełączanie podczas transmisji na żywo.

Urządzenie do przechwytywania i odtwarzania UltraStudio HD Mini ułatwia kluczowanie grafiki i wypełnianie od Mac Mini do ATEM Mini Extreme ISO. Ponieważ grafika odgrywa fundamentalną rolę w opowiadaniu historii wyścigów, pozwala to zespołowi produkcyjnemu na włączenie grafiki, która jest zasilana danymi podczas transmisji za pomocą Singlular.live.

„Nasze zaangażowanie publiczności przekroczyło granice, co dało nam pewność, że możemy robić więcej występów na żywo” — mówi Hackney. „Historycznie ludzie oglądali telewizję na żywo bez dźwięku, z ulubionym komentatorem grającym w radiu. Teraz widzimy pokolenie korzystające z drugiego ekranu w podobny sposób, tylko z większą interaktywnością, więc pod pewnymi względami nie jest zaskoczeniem, że ten format działa tak dobrze.