Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Final Fantasy 16 to gra akcji.  Producent Naoki Yoshida wyjaśnia dlaczego

Final Fantasy 16 to gra akcji. Producent Naoki Yoshida wyjaśnia dlaczego

Final Fantasy 16, kolejna pozycja w 35-letniej serii gier fabularnych firmy Square Enix, przenosi rozgrywkę opartą na akcji na pierwszy plan. Akcja gry w czasie rzeczywistym będzie w najlepszym przypadku dostosowaniem dla niektórych długoletnich fanów Final Fantasy, nawet jeśli seria rozwijała się do tego momentu w kilku głównych grach.

Ale Final Fantasy 16 Producent Naoki Yoshida ma swoje powody, by włączyć się do akcji, angażując byłego projektanta Capcom, Ryotę Suzuki (diabeł może płakać 5I Dogmat Smoka) firmie Square Enix, aby zrealizować wizję gry. Clive Rosefield jest w zasadzie FF16Dante, uzbrojony w miecz, zaklęcia i fantastyczne moce klasycznego wezwania Final Fantasy, nazywa się Iconz.

Porozmawiaj z Yoshidą i Suzuki Final Fantasy 16 Dyrektor gry Hiroshi Takai w Final Fantasy 16 Podczas niedawnego pokazu w Nowym Jorku zapytałem projektantów gry, dlaczego wybrali akcję.

„To byłem ja”, powiedział Yoshida przez tłumacza, „i chcę porozmawiać o tym, dlaczego podjąłem tę decyzję”. W latach mojej pracy Final Fantasy 14zanim zacznę pracę Final Fantasy 16Miałem okazję podróżować po świecie i rozmawiać z fanami, zawodnikami i mediami z całego świata i poznawać ich punkt widzenia nie tylko FF14, ale Final Fantasy jako serial. Z informacji zwrotnych, które otrzymałem, wynika, że ​​opinia ludzi na temat Final Fantasy jako serii zaczyna się umacniać”.

Yoshida powiedział, że mocnym wizerunkiem jest to, że „Wszystkie Final Fantasys będą grą RPG, będą miały postacie w stylu anime, zawsze będą o nastolatkach ratujących świat, [and] Zawsze będzie toczyć się w systemie turowym”.

„Nie żeby to były złe rzeczy” – kontynuował Yoshida. „Dorastaliśmy z takimi grami. Lubimy takie gry. I rozumiemy, że jest wielu graczy, którzy lubią takie gry. Ale jest wielu graczy, którzy używają tego jako powodu, by nie być w serii. „

READ  Zdjęcia Google dodają narzędzia do edycji Google One

Obraz: Square Enix

Yoshida powiedział, że jest młodsze pokolenie, które dorastało na strzelankach pierwszoosobowych i grach Grand Theft Auto, które lubi natychmiastową satysfakcję z gier akcji i uważa, że ​​Final Fantasy nie jest dla nich. To jest właściwe miejsce.

„z Final Fantasy 16„Chcieliśmy pozyskać jak najwięcej graczy” — powiedział Yoshida. „Chcieliśmy sprowadzić z powrotem nie tylko fanów serii, ale także graczy, którzy trzymali się z dala od serii.[…] I jedną z rzeczy, o których myśleliśmy, że będzie to świetny sposób na odzyskanie wielu z tych graczy, było pójście drogą akcji. ”

Yoshida i Takai powiedzieli, że rozwinęli swój wczesny, skoncentrowany na akcji pomysł na Final Fantasy w ciągu dwóch lat, budując prototyp, w którym gracze walczyliby z dwiema postaciami typu boss. Prototyp zawierał również niesamowitą wczesną wersję gry Eikon Conflict — ekscytującą walkę wezwań przeciwko przywołaniu, która wygląda jak bijatyka 3D.

„Przedstawiliśmy to radzie dyrektorów, która zatwierdziła nasz projekt” — powiedział Takai. Ale wtedy pojawił się problem: teraz mamy to Jeden, musimy stworzyć więcej bitew Eikon vs. Eikon, musimy też stworzyć więcej bitew Clive vs. Enemy. To nie może być zakodowane na stałe, potrzebujemy systemu, który działa w całej grze”. Patrząc na obecny personel, Takai powiedział, że zdali sobie sprawę, że nie mają nikogo, kto miałby duże doświadczenie z grami akcji.

Obraz: Square Enix

Wchodzi Ryota Suzuki, Final Fantasy 16 Dyrektor walki.

„W tym czasie właśnie skończyłem pracę diabeł może płakać 5Suzuki pamięta. „W tym momencie jestem w Capcom od prawie 20 lat, więc zaczynam myśleć o rozwoju mojej kariery. Przez te 20 lat zajmowałem się tylko grami akcji.” [and] Gry walki. Mój zestaw umiejętności był bardzo ograniczony. zacząłem myśleć, Cóż, mam zestaw umiejętności, które budowałem przez całe życie. Czy ktoś tego potrzebuje? Czy przełoży się to na inną firmę? Czy ludzie mnie potrzebują?

READ  Piwowar zamienia odpady fermentacyjne w dżinsy

Takai i Suzuki pamiętają spotkanie przez wspólnego znajomego, który zapytał, czy Square Enix szuka kogoś z ich własnymi talentami. Takai był po cichu zadowolony z możliwości, ale nie mógł powiedzieć Suzuki na tym spotkaniu, że planują zbudować skoncentrowaną na akcji wersję Final Fantasy.

„Skończyło się na tym, że go zatrudniliśmy” – powiedział Yoshida. „Był po prostu idealnym wyczuciem czasu na tak wiele sposobów, że mógł to być tylko los, który wymyślił w tym czasie, los jest taki, że ma 20 lat doświadczenia, czyli dokładnie to, czego potrzebujemy. Teraz możemy wam powiedzieć, że bez jego pomocy [Final Fantasy 16]Gdyby nie dołączył do projektu, nie rozmawialibyśmy tutaj, ponieważ rozwijamy się jeszcze przez co najmniej dwa lata.”

Czytaj więcej