Międzynarodowa Organizacja Borówkowa (IBO) ogłosiła ciekawy, dynamiczny program kolejny szczyt. Odzwierciedla prawdziwie globalny charakter branży borówki i jej skupienie na tworzeniu ulubionych na świecie „superowoców”.
Szczyt odbędzie się w Lublinie, w Polsce, w dniach 3-6 lipca 2023 r. i obejmie osobiste wizyty w największych plantacjach borówki na świecie, gdzie wiodący polscy hodowcy borówki podzielą się swoimi doświadczeniami.
Skupimy się również na zbadaniu, jak poprawić produkcję i zwiększyć poziom konsumpcji na całym świecie, podczas gdy kluczowa sesja zostanie poświęcona „Jagody stały się ulubionym superowocem na świecie Zapowiada się na wyróżnienie.
Polska jest dobrym przykładem tego, jak pobudzić konsumpcję krajową, z rocznym wzrostem na poziomie 8% w ciągu ostatnich trzech lat i nieco ponad 80%.
Harmonogram dzienny
Pierwszy dzień szczytu rozpocznie prezentacja raportu WTO o stanie światowego przemysłu żurawinowego. Zostanie to zaprezentowane przez Kurta Brazeltona, współdyrektora generalnego Fall Creek i Colina Fine’a, dyrektora generalnego Agronometrics, 2023 i przedstawi aktualne trendy oraz najnowsze dane dotyczące produkcji i konsumpcji.
Po prezentacji odbędzie się dyskusja okrągłego stołu na temat wpływu zakłóconego wzrostu produkcji w niektórych regionach świata na przyszłość branży. Kolejną sesją będzie sesja „Local Lights”, podczas której komisja będzie dyskutować o tym, co dzieje się w Polsce, na Ukrainie iw Turcji.
Dwóch czołowych graczy w światowym przemyśle borówkowym, Søren Bjorn, prezes Driscoll’s Americas i Juan Ignacio Allende, dyrektor generalny Hortifruit, dostarczy cennych informacji na temat przyszłości przemysłu borówkowego. Doprowadzi to następnie do kilku sesji grupowych na temat innowacji.
„Jestem szczególnie podekscytowany dyskusją pomiędzy Sorenem Bjornem i Juanem Ignacio Allende, dwoma światowymi liderami branży, aby poznać ich opinie na temat przyszłości branży” – powiedział Peter McPherson, prezes IBO.
Pierwszy dzień zakończy się uroczystą kolacją, której nie można przegapić.
„Szczyt IBO 2023 zapowiada się jako ekscytujące wydarzenie dla globalnej społeczności jagodowej. Po raz pierwszy od czterech lat branża będzie mogła się spotkać i bezpośrednio podzielić swoją zbiorową wiedzą, aby napędzać tę wspaniałą branżę do przodu i zwiększać sukces”, powiedział McPherson,
Dzień drugi rozpoczyna się sesją „Poznaj swojego konsumenta” z prezentacjami Felipe Silvy z ZurGroup na temat oczekiwań dotyczących światowej konsumpcji jagód oraz Davida Hughesa, emerytowanego profesora marketingu żywności w Imperial College London, który będzie przemawiał na temat preferencji konsumentów na całym świecie. świat.
Podczas sesji „Making Blueberries the World’s Favorite Superfruit” odbędą się prezentacje na temat najbardziej innowacyjnych działań promocyjnych z całego świata. Następnie odbędzie się dyskusja przy okrągłym stole na temat najlepszych praktyk w zakresie promocji borówki amerykańskiej.
Kończąc drugi dzień, Mario Stetta, Dyrektor Operacyjny na Europę, Bliski Wschód i Afrykę o godz Driscolla w Europiezagłębi się w „Wyzwanie zrównoważonego rozwoju”, a następnie przedstawi prezentację podkreślającą najnowsze wyniki badań nad zdrowiem.
Trzeci dzień oferuje delegatom trzy imponujące wycieczki po farmach, w tym jedną z największych ekologicznych winnic w Europie. Czwartego dnia (6 lipca) z Warszawy wyruszy kolejna opcjonalna wycieczka po farmie, tym razem do największej tradycyjnej winnicy w Europie.
„Pakiety sponsorskie szybko się wyprzedają, a my jesteśmy zachwyceni odpowiedzią branży na wsparcie wydarzenia” – powiedziała Dominika Kozarzewska z Komitetu Organizacyjnego Summit. Z naszym zespołem można się skontaktować pod adresem [email protected].
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ibosummit2023.com.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu