Czy kiedykolwiek toczyłeś samochód na jezdni i skręcałeś kierownicą tylko dlatego, że znudziło Ci się siedzenie w korku? Cóż, byłoby bardziej interesujące, gdybyś kupił nowy Hummer EV, ponieważ ma coś, co nazywa się Crab Walk. Po prostu obejrzyj ten film – ty i twoi kumple wychodzicie na ich hamburgery.
Te funkcje nie są przełomowe. Kierowanie na wszystkie koła zostało wyposażone na przykład w wielu niemieckich pojazdach, w tym w najnowszej Klasie S. Ale Hummer wydaje się być w stanie obracać się z większą mocą, ponieważ każde koło jest sterowane niezależnie przez silnik elektryczny, więc podpory i mechanizmy różnicowe nie są uwzględnione.
Crab Walk będzie dostępny w ciężarówkach i Samochody typu SUV, Z tylnymi kołami, które mogą się obracać na tych samych lub przeciwnych przednich kołach. To sprawia, że Hummers jest najciekawszym pojazdem elektrycznym w historii. Będą jednak bardzo sprawni również na drodze. W „trybie WTF” (co nie jest skrótem od tego, co myślisz), mówi się, że wersja ciężarówki o mocy 1000 KM rozpędza się od 0 do 60 mil na godzinę w 3 sekundy.
Bałbym się zjechać z nowym akumulatorem po kamienistej drodze, otoczonej niebezpiecznym terenem. Czy to sprawia, że system kraba jest tylko sztuczką? Nie. Środowisko miejskie może być równie trudne, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że ciężarówka jest dłuższa niż GMC Yukon i szersza niż F-150 Raptor.
Z optymizmem patrzymy na powrót marki Hummer, ponieważ pomaga ona GMC wprowadzić coś nowego zarówno na rynek samochodów luksusowych, jak i na rynek megaciężarówek. General Motors sprzedawał Hammers w latach 1992-2010, po czym porzucił wszystko po bankructwie w 2009 roku.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów