Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Krispy Kreme wprowadza na rynek swoją kolekcję poniżej 200 kalorii, w tym dwa nowe pączki, którym nie można się oprzeć

Krispy Kreme wprowadza na rynek swoją kolekcję poniżej 200 kalorii, w tym dwa nowe pączki, którym nie można się oprzeć

Czy w końcu są zdrowe muffiny? Krispy Kreme doprowadza smakoszy do szaleństwa, ponieważ wprowadza partię poniżej 200 kalorii

  • Krispy Kreme wprowadziło na Nowy Rok dwa nowe niskokaloryczne pączki
  • Łańcuch żywności wypuścił Berry Burst i Lemon Crunch na ograniczony czas
  • Nowe smaki składają się na trzy produkty, wszystkie poniżej 200 kalorii

Miłośnicy słodyczy szaleją, gdy Krispy Kreme ogłosiło wprowadzenie na Nowy Rok dwóch nowych pączków po 195 kalorii każdy.

Nowe smaki będą współistnieć z Original Glazed, tworząc nowe niskokaloryczne trio i będą dostępne przez ograniczony czas do 29 stycznia.

Flavours, Berry Burst i Lemon Crunch trafiły do ​​sklepów Krispy Kreme i szafek supermarketów, Welcome Break, Road Chef, Just Eat, Uber Eats i Deliveroo.

Wielu miłośników ciast online było podekscytowanych pysznymi wypiekami, a jeden z nich skomentował: „Zapomnij o kaloriach, idę po tuzin dla siebie!”

Krispy Kreme wprowadza na rynek swoją kolekcję poniżej 200 kalorii, w tym dwa nowe pączki, którym nie można się oprzeć

Smakosze z zamiłowaniem do słodyczy oszaleli, gdy Krispy Kreme ogłosiło wprowadzenie na Nowy Rok dwóch nowych pączków z zaledwie 195 kaloriami każdy.

Berry Burst Krispy Kreme opisuje się jako owocowe i pyszne podejście do klasycznego pączka.

Został zanurzony w polewie malinowej i posypany malinowymi bezami i owocową posypką cukrową.

READ  Wydatki korporacji w USA na prywatne odrzutowce do użytku osobistego osiągnęły najwyższy poziom od 10 lat

Podczas gdy cytrynowe ciasto chrupkie zanurza się w polewie cytrynowej i posypuje cytrynową posypką cukrową i cytrynowymi kawałkami bezy.

Nowe pączki o wartości 195 kcal będą dostępne w sprzedaży detalicznej w cenie 2,35 GBP za sztukę lub 10,80 GBP za sześciopak wszystkich trzech niskokalorycznych smaków.

Niskokaloryczny pączek Berry Burst

Niskokaloryczne chrupiące cytrynowe pączki

Nowe smaki, Berry Burst i Lemon Crunch, będą dostępne przez ograniczony czas do 29 stycznia (po lewej i po prawej stronie)

Fani szybko przerzucili się na pączki online, a jeden z nich skomentował: „krispykremeuk To tydzień między Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem, kalorie się nie liczą”.

Zaledwie kilka miesięcy temu Krispy Kreme pojawił się w McDonald’s ze smakami, w tym czekoladą mrożoną z nadzieniem malinowym.

Firma chciała zobaczyć, jak nowe produkty w jej menu pasują do linii produktów McCafé i „dać fanom to, czego pragną”.

Fani szybko zwrócili się ku pączkom online, a jeden z nich skomentował, że nie może się doczekać, aby spróbować przekąski

Fani szybko zwrócili się ku pączkom online, a jeden z nich skomentował, że nie może się doczekać, aby spróbować przekąski

McDonald’s powiedział w oświadczeniu, że testy zostaną przeprowadzone w dziewięciu lokalizacjach w Louisville w stanie Kentucky, począwszy od 2 października 2022 r., a pączki będą codziennie dostarczane do restauracji przez Krispy Kreme.

W oświadczeniu kontynuowano: „Ten test na małą skalę pomoże nam zrozumieć, w jaki sposób wprowadzenie nowych produktów piekarniczych, takich jak Krispy Kreme, może wpłynąć na działalność naszych restauracji”.

Test, który trwa przez ograniczony czas, jest pilotażowy, aby pomóc „informować o przyszłych decyzjach dotyczących składu”.

Czytaj więcej:

Bardzo szczęśliwy posiłek! McDonald’s zaczyna sprzedawać pączki Krispy Kreme w niektórych swoich punktach sprzedaży, w tym czekoladę mrożoną z posypką i nadziewane jagodami, aby „dać fanom coś, czego pragną”.

Krispy Kreme dołącza do Hershey’s, aby wprowadzić trzy nowe smaki pączków, które są tak słodkie – ale musisz się pospieszyć

READ  Kredyty hipoteczne: HSBC staje się pierwszym dużym pożyczkodawcą, który obniżył stopy procentowe

Poznaj naukowca, który stał się przedsiębiorcą, robiąc „bez poczucia winy” pączki: Urban Legend współpracuje z Tesco, aby dostarczać masom „zdrowe” pączki

Reklama