San Francisco: Firma Apple opublikowała dokument wsparcia, aby pomóc użytkownikom, którzy mają problemy z HomeKit.
Na stronie wspomniano, co zrobić, jeśli użytkownicy nie mogą uzyskać dostępu do domu lub zaakceptować zaproszenia w aplikacji Dom.
Według producenta iPhone’a użytkownicy muszą otworzyć aplikację Home i nacisnąć przycisk Więcej, aby wyświetlić listę domów na iPhonie lub iPadzie zaproszonego użytkownika z systemem iOS lub iPadOS w wersji 16.2.
Na tym komputerze usuń domy bez rozszerzeń i zrestartuj maszyny właściciela domu i zaproszonych użytkowników.
Właściciel domu będzie wtedy musiał usunąć wszystkie oczekujące zaproszenia dla zaproszonego użytkownika, a następnie ponownie zaprosić użytkownika do współdzielenia kontroli nad domem.
Na początku tego tygodnia wielu użytkowników zgłosiło problemy z aplikacją Home po zainstalowaniu aktualizacji na urządzeniach z systemem iOS 16.2.
Problemy zgłaszane przez użytkowników obejmowały zablokowane urządzenia HomeKit pokazujące status „aktualizacja” lub „konfiguracja”, całkowite znikanie urządzeń, zaproszenia do współdzielenia domu z innymi użytkownikami, awarie bezpiecznego nagrywania wideo HomeKit i wiele innych.
Jednak później firma potwierdziła na swojej stronie wsparcia: „Tymczasowo usunęliśmy opcję aktualizacji do nowej architektury strony głównej. Opcja aktualizacji wkrótce wróci. Jeśli dokonałeś już aktualizacji, ta zmiana nie będzie miała na Ciebie wpływu ”.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć