Właściciel piekarni broni sprzedaży „niebinarnych pierników” po reakcji, gdy zdjęcie deseru stało się wirusowe
- Piekarnia w Lancashire została skrytykowana za pierniki bez płci
- The Cottage Bakery w Blackpool została oskarżona o promowanie „przebudzonego programu”
- Szef Paul Cook twierdzi, że zauważenie ciastka zajęło ludziom trzy lata
Szef piekarni musiał się bronić po wrzawie za sprzedaż „niebinarnych ludzi z piernika”.
Media społecznościowe wybuchły w tym tygodniu po tym, jak ludzie zauważyli, że piekarnia w Lancashire sprzedaje pierniki neutralne pod względem płci – tradycyjnie znane jako piernikowe ludziki.
The Cottage Bakery, z siedzibą w Blackpool, została zbombardowana w Internecie, a niektórzy twierdzili, że promuje „przebudzony program”.
Jeden z użytkowników powiedział: Absolutne szaleństwo. Wkrótce nie będziesz mógł nawet nazwać go piernikiem, na wypadek gdyby obraził się na piernika.
„Nie zrobiono tego, by zachować poprawność polityczną i na szczęście niektórzy wzięli to za żart” – powiedział Paul Cook, prezes Cottage Bakery.
Inny dodał: „Co jest gorsze: pierniki bezpłciowe czy ludzie, którzy wściekają się na pierniki bezpłciowe? Kogo to obchodzi?”
Pomimo trollingu zdezorientowany szef Paul Cook był jeszcze bardziej zszokowany Sporo czasu zajęło ludziom zauważenie herbatników.
Powiedział: „Myślałem, że to będzie zabawne i tak było, ale zajęło to trzy lata, zanim ktoś to zrobił”.
Zaczęliśmy naklejać na to etykiety przed Covidem, ale mieliśmy ludzi, którzy przychodzili i mówili, że to źle i że nie są mężczyznami.
„Więc rozmawiałem o tym z moim drukarzem, a on powiedział do mnie:„ Dlaczego nie nazwiesz tego niebinarnym? ”
Piekarnia sprzedaje pierniki od 20 lat, ale zaczęła etykietować swoje produkty, gdy w 2019 r.
Prawo, które weszło w życie w październiku 2021 r., wymaga od wszystkich firm dostarczania pełnych etykiet składników i alergenów na paczkowanej żywności przeznaczonej do sprzedaży bezpośredniej.
Nastąpiło to po tragicznej śmierci nastolatki Natashy Ednan-LaPeraeus, która zmarła po wystąpieniu alergii na bagietkę Pret a Manger.
Chociaż piekarnia sprzedaje pierniki od 20 lat, zaczęła oznaczać swoje produkty, gdy trzy lata temu weszła w życie „Ustawa Nataszy”.
Paweł też powiedział LADBiblia dodanie „niebinarnego” do plakatów „nie miało na celu nikogo zdenerwować ani urazić”.
Kontynuował: „Etykieta jest z tyłu, więc nie mogą jej zobaczyć, gdy jest na ladzie, a większość ludzi zamawia piernikowego człowieka”.
Dopiero gdy pojawiły się etykiety, ludzie zaczęli robić głupie komentarze.
Zostało to zrobione jako trochę śmiechu z powodu komentarzy ludzi.
„Nie zrobiono tego, aby było politycznie poprawne i na szczęście niektórzy ludzie wzięli to za żart”.
Jeden z użytkowników powiedział: Absolutne szaleństwo. Niedługo nawet nie będę mogła nazwać go piernikiem, na wypadek gdyby obraził się na rudą
reklamy
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa