Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor generalny Callisto Protocol obwinia problemy z jąkaniem za błędne debugowanie

Dyrektor generalny Callisto Protocol obwinia problemy z jąkaniem za błędne debugowanie

Mężczyzna wisi do góry nogami nad zombie w Protokole z Callisto.

obrazek: Hit Studia na odległość

uciskany Recenzenci Steama To chyba wystarczająca wskazówka Protokół Callisto To był bardzo bolesny tydzień otwarcia. Jeśli jednak nie można było stwierdzić na podstawie chóralnych okrzyków niegrywalnej wydajności komputera i usterek konsoli, dyrektor gry i dyrektor generalny Striking Distance Studios, Glen Schofield, sam to potwierdza w serii odpowiedzi na Twitterze. Tak, jego dążenie do wysadzenia w powietrze jego kultowej ikony martwa przestrzeń Seria nieba ma jakieś dziury, jakieś zacięcia i awarie, ale on potwierdza, że ​​te problemy się biorą „Krutalny błąd pisarski”.

Scofield stwierdza, że ​​„zły plik został poprawiony”. W innej odpowiedzi na Twitterze. „Po prostu dziwna pomyłka popełniona przez kogoś w pośpiechu”.

„Pośpiech” przywodzi na myśl wcześniejsze uznanie Schofielda dla niego i jego zespołu pracujących w ekstremalnych nadgodzinach – „wyczerpanie, zmęczenie, Covid, ale pracujemy” – powiedział. „lunch i obiad. Robisz to, bo och, kocham to. „- o dowolnym Później przeprosił personel gloryfikować takie praktyki. Jednak trolle Schofielda na Twitterze wydają się prosić go o więcej, żądając szybkich poprawek i zwrotu pieniędzy. Odległość uderzenia nie powróciła natychmiast KotakuProśba o komentarz.

Mogli w pewnym sensie być usatysfakcjonowani. Hit Studia na odległość Spoty zwolnione Mając na celu poprawę problemów z zacinaniem się komputera, framework działa na Xbox Series X/S i chociaż fani wciąż nie znoszą ray tracingu, mogą przynajmniej mieć pewność, że programiści ponownie pracują w nadgodzinach.

— Wezmę urlop, kiedy to naprawią — powiedział Scofield — powiedział na Twitterze. „Kibice są dla mnie priorytetem”.

W ten sposób kryzys związany z rozwojem gry może być kurczątkiem lub jajkiem, spowodowanym stresem lub w odpowiedzi na niego. Zarówno programiści, jak i fani chcą szybko uzyskać idealne gry, ale czas, pieniądze i 24-godzinny limit sprawiają, że osiągnięcie tego celu jest trudne lub niezdrowe. Nie wiem, jak zmieniamy oczekiwania kulturowe zarówno w miejscu pracy, jak i jako konsumenci, ale wiem, że narzekając na to, powinieneś przynajmniej być miły i fajny, podczas gdy odległość uderzenia się wyrównuje. Więcej miejsc w pierwszym tygodniu.

„Bycie złośliwym, sarkastycznym i zachowywanie się tak, jakbyś mnie znał, nie przyspiesza tego” — powiedział Scofield. „Proszę o cierpliwość i zrozumienie podczas rozwiązywania tego problemu. My też nie jesteśmy z tego zadowoleni.”

READ  Zaoszczędź 500 USD na 14-calowym laptopie do gier HP Omen Transcend z wyświetlaczem OLED 2,8K w Best Buy