wkrótce po Hit pandemii COVID, inspiracje uderzyły Ryana Abernathy’ego i Joe Hamanna. Abernathy powiedział, że para obserwuje „masową mobilizację” społeczności badawczej epidemiologii.
„Joe i ja myśleliśmy wtedy: „Chcieliśmy być częścią czegoś o takim poziomie intensywności i pilności w kwestii zmian klimatycznych. „
Abernathy i Hmann poznali się podczas pracy nad projektami open source, w tym banjo A Xarii obaj podali im pomysł na kierunek pola. AbernathyD., profesor nadzwyczajny nauk o Ziemi i środowisku na Uniwersytecie Columbia, powiedział, że uważa, że praca jego laboratorium nad instrumentami ma większy wpływ niż wyniki ich projektów badawczych.
Młot, który wcześniej pracował w Narodowym Centrum Badań Atmosferycznych, przewidział również, w jaki sposób narzędzia danych mogą zacząć przekształcać tę dziedzinę. Świat biznesu korzystał z wielu nowych narzędzi, które działały dobrze dla ich typów danych. „Ale żaden z nich nie ma tak naprawdę danych naukowych” – powiedział.
Para jest ostatecznie połączona z Tony Liupartner w Costanoa Ventures specjalizujący się w infrastrukturze danych.
„W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy zmianę w świecie analityki biznesowej, w której pojawił się ekosystem narzędzi natywnych dla chmury, które naprawdę zmniejszają złożoność dla kogoś mniej wyspecjalizowanego w konfigurowaniu infrastruktury danych firmy” – powiedział Liu. „Sądzimy, że pojawi się tutaj podobny wzór.
„Obserwujemy wzrost wykorzystania danych klimatycznych, nawet w naszym portfelu – jest wiele firm, które intensywnie wykorzystują dane klimatyczne. Przewidujemy również ciągłe i masowe inwestycje w firmy zajmujące się technologiami klimatycznymi.”
Ilość danych i problem jest powodem, dla którego nowa firma Abernathy Wahman, Pojazd ziemizebrał 1,7 miliona dolarów z rundy przed rejestracją Liu i Costanoa, dowiedział się wyłącznie TechCrunch.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów