Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Aktualizacje wiadomości na żywo: Lotnisko Londyn Heathrow ostrzega przed spowolnieniem zimy w związku z kryzysem koronawirusa i kosztami utrzymania

Aktualizacje wiadomości na żywo: Lotnisko Londyn Heathrow ostrzega przed spowolnieniem zimy w związku z kryzysem koronawirusa i kosztami utrzymania

Według Adobe Analytics, rabaty na towary online mają osiągnąć rekordowy poziom w tym świątecznym sezonie zakupowym, co stanowi ucztę dla potencjalnych łowców okazji, która powinna pomóc w utrzymaniu wysokich wydatków amerykańskich konsumentów w tym okresie.

Kupujący mogą skorzystać z rabatów do 32 procent na komputery, 27 procent na artykuły elektroniczne i 22 procent na gry, szacuje Adobe, ponieważ są na dobrej drodze do wydania prawie 210 miliardów dolarów online w okresie świątecznym, który rozpoczyna się 1 listopada . do końca roku.

Rabaty, funkcja sprzedawców próbujących się pozbyć nadwyżka zapasówOczekuje się, że nadejdzie wcześniej tej jesieni, nieznacznie odchodząc od tradycyjnych wzorców wydatków. Aby pomóc w napędzaniu tego trendu, gigant e-commerce Amazon uruchomił we wtorek drugą w tym roku wyprzedaż Prime Day.

„W tym roku sezon świąteczny będzie wyglądał inaczej, a wczesne zniżki w październiku podniosą wydatki, które miałyby miejsce w Tygodniu Internetu” — powiedział Patrick Brown, wiceprezes ds. marketingu wzrostu i analiz w Adobe.

Pracownik w zakładzie dystrybucyjnym Amazon na Staten Island w stanie Nowy Jork

Pracownik w zakładzie dystrybucyjnym Amazon na Staten Island w stanie Nowy Jork. Gigant e-commerce rozpoczyna drugą w tym roku wyprzedaż Prime Day we wtorek © Johannes Eisele / AFP / Getty Images

W rezultacie oczekuje się, że sprzedaż Cyber ​​Tygodnia — okresu Święta Dziękczynienia do Cyberponiedziałku — wzrośnie zaledwie o 2,8 procent w porównaniu z rokiem poprzednim do 34,8 miliarda dolarów, szacuje Adobe. Stanowiłoby to 16,3 proc. wydatków w okresie świątecznym, w porównaniu z 16,6 proc. w 2021 r.

Adobe spodziewa się, że w okresie od 1 listopada do 31 grudnia sprzedaż online w USA wyniesie 209,7 miliarda dolarów, co stanowi wzrost o 2,5 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem. Oczekuje się, że na wydatki świąteczne wpłynie inflacja, wyższe koszty kredytu i wcześniejsze rabaty.

Detaliści ucierpieli z powodu nadmiernej ilości zapasów w ostatnich miesiącach, ponieważ konsumenci zmienili swoje wzorce wydatków w odpowiedzi na utrzymującą się wysoką inflację.

Firmy zaczęły dyskontować produkty za transfery jednostek, co oznacza, że ​​konsumenci mogli znaleźć więcej rabatów w ciągu roku, nie tylko podczas Tygodnia Internetowego.