Po śmierci królowej, gigant czekolady Cadbury będzie musiał usunąć z opakowania jeden ważny element.
The Brytyjska marka on jest Spośród 800 firm produkujących żywność i napoje, które muszą na nowo wymyślać swoje projekty W ślad za Jej wysokośćWyjazd w ostatni czwartek.
Cadbury Będą musieli usunąć własne królewski porządek Produkt, który zdobi ich okładki od 1955 roku.
Długo oczekiwany herb zmarłego króla wkrótce po prawie 70 latach zostanie zdjęty ze słynnego fioletowego opakowania.
Brytyjczycy zdeponują lwa angielskiego i nosorożca w Szkocji oraz tarczę podzieloną na cztery ćwiartki, po których nastąpi fraza „po powołaniu w Jej Królewskiej Mości”.
Król słodyczy Cadbury z siedzibą w Bourneville, BirminghamNie ogłosiła jeszcze żadnych planów dotyczących nadchodzących zmian.
Memorandum królewskie to dokument, który pozwala firmom na używanie królewskiego herbu na swoich produktach i marketingu.
Jest to w zamian za dostawę towarów lub usług do firma.
Obecnie istnieje 876 posiadaczy Królewskich Zamówień, od pojedynczych sklepów po globalne organizacje, które otrzymały Królewską Pieczęć Zgody.
Marki te nie przekazują darmowych prezentów rodzinie królewskiej i nie muszą być firmami brytyjskimi.
Ale istniejące notatki stały się nieważne, gdy Królowa nie żyjeCo oznacza, że setki marek będą musiały wrócić do deski kreślarskiej.
Firmy będą musiały usunąć swoje pieczątki i ponownie ubiegać się o kolejną pieczęć zatwierdzenia Król Karol III.
Będą też musieli regularnie przedstawiać dowód rodziny królewskiej używane produkty.
The Stowarzyszenie Warrantów Królewskich (RWHA) powiedział: „Wnioskodawcy są między innymi zobowiązani do wykazania, że mają odpowiednią politykę i plan działania w zakresie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju”.
Powiedzieli, że firmy lub osoby fizyczne mają dwa lata, aby przestać używać królewskiej broni.
Każdego roku przyznaje się około 30 królewskich orderów, przy czym losowana jest taka sama liczba.
Butelki ketchupu Heinz Tomato również będą musiały zostać zmienione po śmierci królowej.
Ulubiony czas na herbatę, między innymi Produkty HeinzaOd 1951 roku nosi herb królewski.
Dotyczy to również innych znanych marek, w tym Coca-Cola, Weetabix, Twinings, Gordons Gin, Schweppes i Waitrose.
Luksusowe firmy, takie jak Cartier, Elizabeth Arden, Jaguar Land Rover, Hunter Wellies, Burberry i BT, staną przed metamorfozą.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji