Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Surfers Against Sewage warned about plastic litter by projected this image on to the White Cliffs of Dover

Najwięksi truciciele w Wielkiej Brytanii zostali oskarżeni o ekologiczne pranie i wezwali do dalszych działań na rzecz ochrony środowiska | Wiadomości z Wielkiej Brytanii

Dziesiątki firm wymienionych w ankiecie zostało oskarżonych o to, że są odpowiedzialne za 70% zanieczyszczenia markowych opakowań w Wielkiej Brytanii za pomocą „greenwashingu” i wezwały, aby zrobiły więcej w celu ochrony środowiska.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy około 4000 wolontariuszy zebrało śmieci wzdłuż 13 000 mil wybrzeży, wsi, ulic, rzek i terenów zielonych, tworząc dane do rocznego raportu w paczkach. zanieczyszczenie przez organizację charytatywną Surfers Against Sage.

Raport wykazał, że za większość markowych opakowań odpowiada 12 firm, na czele z Coca-Colą, PepsiCo i McDonalds, w tym inne duże firmy zajmujące się napojami i przekąskami.

Hugo Tagolam, dyrektor generalny Surfers Against Sewage, powiedział: „Rok po roku nasz audyt marki Citizen Science pokazuje, że te same wielkie firmy są odpowiedzialne za zanieczyszczenie opakowań, które dławi nasze środowisko.

„Pomimo publicznych zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju te brudne marki nie podejmują znaczących działań, aby powstrzymać te szkody.

„Nie możemy dłużej znosić tego rażącego zielonego prania. Pilnie potrzebna jest zmiana systemowa, aby położyć kres zanieczyszczeniu, które pochłania lądy i oceany”.

Badanie wykazało również, że prawie połowa zgłoszonych paczek będzie objęta „kompleksowym” planem zwrotu kaucji.

Spowoduje to uiszczenie opłaty na rzecz klientów, gdy pojemniki na napoje zostaną zwrócone do recyklingu.

Rzecznik Coca-Coli mówi:
obrazek:
„Stawiamy sobie wyzwanie, aby robić więcej” – mówi rzecznik Coca-Coli.

Tagolm dodał: „Firmy muszą wziąć odpowiedzialność za swoje zanieczyszczone produkty i przejść na modele redukcji i ponownego użycia.

„Ustawodawstwo, takie jak system składania wniosków all-in, musi zostać pilnie wprowadzone, a rządy muszą pociągnąć te firmy do odpowiedzialności”.

Wolontariusze ankiety znaleźli łącznie 10 843 markowych produktów, powiązanych z 264 firmami, z 28 727 ogólnie zarejestrowanymi produktami, w tym zarówno markowymi, jak i niemarkowymi.

Organizacja charytatywna twierdzi, że wyroby tytoniowe stanowią około 15% wszystkich odpadów na plażach, a ponad jedna czwarta niemarkowych śmieci to niedopałki papierosów, zanieczyszczająca glebę i plaże plastikiem i toksycznymi chemikaliami jednorazowego użytku.

Rzecznik Coca-Coli powiedział: „Wspólnym celem jest wyeliminowanie odpadów z tworzyw sztucznych ze środowiska i przyznajemy, że Coca-Cola ma obowiązek pomóc rozwiązać ten problem.

„To była siła napędowa w ustalaniu naszych celów Lean World, a ponieważ kontynuujemy postępy w ich realizacji, stawiamy sobie wyzwanie, aby robić więcej”.

Słuchaj i śledź Włącz klimat spotifyA Podcast Applelub Głośnik

Rzecznik McDonald’s powiedział: „Ponad 90% używanych przez nas opakowań pochodzi z recyklingu lub ze źródeł odnawialnych i można je poddać recyklingowi.

„Jako firma zobowiązaliśmy się pozyskiwać wszystkie nasze materiały opakowaniowe z materiałów odnawialnych i nadających się do recyklingu do 2025 r.”

Rzecznik PepsiCo w Wielkiej Brytanii powiedział: „Zobowiązujemy się do ograniczenia plastiku, którego używamy w całym naszym portfolio – na przykład na początku tego roku ogłosiliśmy plany wyeliminowania pierwotnego plastiku opartego na paliwach kopalnych we wszystkich naszych delikatnych torebkach i przekąskach, które są dostarczane przy użyciu Zawartość w 100% pochodząca z recyklingu lub odnawialna we wszystkich opakowaniach do 2030 r.

„Wierzymy również, że systemy zwrotu kaucji mogą stanowić ważne źródło czystego, wysokiej jakości recyklingu, dlatego nadal wspieramy dobrze zaprojektowane systemy”.

Sky News uruchomił pierwszy codzienny program informacyjny poświęcony zmianom klimatu.

Daily Climate Show jest emitowany o 18:30 i 21:30 od poniedziałku do piątku w Sky News, witrynie i aplikacji Sky News, na YouTube i Twitterze.

Prowadzona przez Annę Jones śledzi reporterów Sky News, którzy badają, jak globalne ocieplenie zmienia nasz krajobraz i jak wszyscy żyjemy.

Spektakl podkreśla również rozwiązania kryzysowe i pokazuje, jak małe zmiany mogą zrobić dużą różnicę.