Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Oszustwo Booking.com oszukuje dziesiątki londyńskich podróżników, którzy przychodzą do domu kobiety

Oszustwo Booking.com oszukuje dziesiątki londyńskich podróżników, którzy przychodzą do domu kobiety

Podróż

Około 23 grup podróżników pojawiło się w domu kobiety, wierząc, że zarezerwowali go jako zakwaterowanie. obraz / 123rf

Około 100 pasażerów zostało złapanych przez to samo oszustwo

Kobieta z Londynu miała około 100 podróżnych, którzy przyjechali do jej domu w lipcu po tym, jak została przyłapana na tym samym oszustwie hotelowym.

BBC poinformowała, że ​​podróżnicy z USA, Hongkongu i Arabii Saudyjskiej pojawili się w domu kobiety, wierząc, że dokonali rezerwacji przez Booking.com.

Kobieta, którą nazywano Gillian, powiedziała BBC Radio 4, że ktoś zarejestrował jej dom na stronie rezerwacji online, co doprowadziło do tego, że do jej drzwi przybyło kilku turystów.

„Ktoś zapukał do moich drzwi. Otworzyłam je i ta biedna kobieta była bardzo zmęczona, prawdopodobnie z Hongkongu, jej córka na końcu bramy, z setkami spraw” – powiedziała.

Powiedziała, że ​​to oczywiste, że przylecieli z lotniska, i powiedzieli jej, że zarezerwowali dom przez Booking.com.

Po tym, jak Jillian powiedziała turystom, że nie wynajęła domu, podróżnicy „wyglądali na spanikowanych”.

Niestety nie był to jedyny raz, kiedy to się zdarzyło. Później tego samego dnia pojawiło się więcej podróżnych, którzy również myśleli, że zarezerwowali również zakwaterowanie.

5 lipca Jillian skontaktowała się z witryną, aby poprosić o usunięcie wpisu. Sześć dni później został wycofany z Booking.com, ale do jej domu przybyło około 23 grup turystów, w sumie około 100 osób.

„Przybyli z całego świata”, powiedziała Gillian. „Australijczycy, którzy właśnie przybyli, byli ludzie z Arabii Saudyjskiej, niektórzy ludzie z północnej Anglii, a ja po prostu nie mogłem w to uwierzyć”.

Nie mogąc zapewnić żadnych pokoi, mogła po prostu powiedzieć im, że to oszustwo i odesłać ich.

„To bardzo dobrzy ludzie, ale może pewnego dnia niektórzy ludzie zapukają do drzwi i są naprawdę bardzo agresywni. Czuję się bardzo słaby”.

READ  Rodzina królewska publikuje poruszający nowy obraz królowej

Według rzecznika Booking.com, firma traktuje bezpieczeństwo i ochronę „bardzo poważnie”, a większość z milionów doświadczeń każdego tygodnia „nigdy nie miała żadnych problemów”.

Dodali, że „oszustwa to niestety bitwa, z którą wiele branż musi zmierzyć się z pozbawionymi skrupułów oszustami, którzy chcą zarobić i jest to coś, czym zajmujemy się bezpośrednio”.

Booking.com twierdził, że z podróżnymi, którzy padli ofiarą oszustwa, skontaktowano się w Londynie w sprawie zwrotu pieniędzy, przelewów i pomocy z dodatkowymi opłatami.