Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Destiny 2 otrzyma nowy tryb Żelaznej Chorągwi dla „Erupcji” w sezonie 18

Destiny 2 otrzyma nowy tryb Żelaznej Chorągwi dla „Erupcji” w sezonie 18

Wydarzenie PvP Żelaznej Chorągwi w Destiny 2 zamieniło tryb kontroli w Szczelinie podczas sezonu Nawiedzonego, ale w sezonie 18 chaos wzrośnie wraz z nowym trybem Erupcji. Erupcja kosztuje graczy zdobywanie linii zabójstw, a każda nowa eliminacja zapewnia ogromne wzmocnienia w trakcie meczu.

Bungee opisuje Wybuch, taki jak „Clash with Energy Boosts Based on Kill Strips”, który zaczyna się od zwykłych zasad drużynowych meczu śmierci. Pojedyncze zabójstwo daje ci 1 punkt, ale dwa kolejne zabójstwa dadzą strażnikowi wzmocnienie „nagłego wzrostu”. Po aktywowaniu tego efektu gracze zaczną świecić, a każde nowe zabójstwo w ich serii wygeneruje 10% super energii, 20% granatu, energii walki i energii klasy. Zdobędą również trzy punkty za każdą eliminację, a przy piątym zabiciu staną się „fitem”.

Jeśli świecą, muszą umrzeć
Jeśli świecą, muszą umrzeć

Po przygotowaniu wszyscy członkowie twojej drużyny otrzymają 5% energii super i 10% energii granatu, walki wręcz i klasy, podczas gdy ty otrzymasz 12% energii super i 5% energii granatu, walki wręcz i kategorycznej za każde zabójstwo oraz trzy punkty za każde zabić. Haczyk polega na tym, że zadziała 15-sekundowy timer, który spowoduje „przełamanie”, gdy osiągnie zero, resetując twoją passę i kończąc korzyści, które otrzymują twoi koledzy z drużyny. A także cię zabija. Dla drużyny przeciwnej będziesz widoczny na mapie i zdobędą trzy punkty za każdym razem, gdy cię wyeliminują.

Twoja własna drużyna może Cię również zobaczyć, gdziekolwiek jesteś na mapie, a więcej niż jeden gracz może być przygotowany na raz. Erupcja będzie wyjątkowa dla Żelaznej Chorągwi, Co zdarza się teraz tylko dwa razy w sezonie. Jeśli chodzi o Rift, Bungie nie rezygnuje z tego trybu i doda go do cotygodniowego spinnera w Tyglu od sezonu 18. Szczelina została zmodyfikowana na następny sezon i będzie miała bardziej standardowe zasady dotyczące nadgodzin po powrocie, podczas gdy Multispark jest również oczekuje się powrotu w późniejszym sezonie.

Bungie twierdzi, że w przyszłości chce również zbadać Szczeliny 3 na 3, co pozwoli mu korzystać z mniejszych map, takich jak Wormhaven i nieco asymetryczne Wypalenie. Pojawią się również mniejsze poprawki do trybu, które sprawią, że będzie on bardziej konkurencyjny i szybki. W innych wiadomościach Destiny 2, Przesilenie stało się trochę łatwiejsze Z łatką w tym tygodniu i rozpocznie się osiemnasty sezon Premiera Destiny 2 23 sierpnia. Możesz sprawdzić ostatnią kolumnę z żelaznymi przekomarzaniami, aby dowiedzieć się o przyczynie kolejnego nalotu Wspaniały żelazny wzrost maszyny.

GameSpot może zarabiać prowizję od ofert detalicznych.

Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.