Wydarzenie PvP Żelaznej Chorągwi w Destiny 2 zamieniło tryb kontroli w Szczelinie podczas sezonu Nawiedzonego, ale w sezonie 18 chaos wzrośnie wraz z nowym trybem Erupcji. Erupcja kosztuje graczy zdobywanie linii zabójstw, a każda nowa eliminacja zapewnia ogromne wzmocnienia w trakcie meczu.
Bungee opisuje Wybuch, taki jak „Clash with Energy Boosts Based on Kill Strips”, który zaczyna się od zwykłych zasad drużynowych meczu śmierci. Pojedyncze zabójstwo daje ci 1 punkt, ale dwa kolejne zabójstwa dadzą strażnikowi wzmocnienie „nagłego wzrostu”. Po aktywowaniu tego efektu gracze zaczną świecić, a każde nowe zabójstwo w ich serii wygeneruje 10% super energii, 20% granatu, energii walki i energii klasy. Zdobędą również trzy punkty za każdą eliminację, a przy piątym zabiciu staną się „fitem”.
Po przygotowaniu wszyscy członkowie twojej drużyny otrzymają 5% energii super i 10% energii granatu, walki wręcz i klasy, podczas gdy ty otrzymasz 12% energii super i 5% energii granatu, walki wręcz i kategorycznej za każde zabójstwo oraz trzy punkty za każde zabić. Haczyk polega na tym, że zadziała 15-sekundowy timer, który spowoduje „przełamanie”, gdy osiągnie zero, resetując twoją passę i kończąc korzyści, które otrzymują twoi koledzy z drużyny. A także cię zabija. Dla drużyny przeciwnej będziesz widoczny na mapie i zdobędą trzy punkty za każdym razem, gdy cię wyeliminują.
Twoja własna drużyna może Cię również zobaczyć, gdziekolwiek jesteś na mapie, a więcej niż jeden gracz może być przygotowany na raz. Erupcja będzie wyjątkowa dla Żelaznej Chorągwi, Co zdarza się teraz tylko dwa razy w sezonie. Jeśli chodzi o Rift, Bungie nie rezygnuje z tego trybu i doda go do cotygodniowego spinnera w Tyglu od sezonu 18. Szczelina została zmodyfikowana na następny sezon i będzie miała bardziej standardowe zasady dotyczące nadgodzin po powrocie, podczas gdy Multispark jest również oczekuje się powrotu w późniejszym sezonie.
Bungie twierdzi, że w przyszłości chce również zbadać Szczeliny 3 na 3, co pozwoli mu korzystać z mniejszych map, takich jak Wormhaven i nieco asymetryczne Wypalenie. Pojawią się również mniejsze poprawki do trybu, które sprawią, że będzie on bardziej konkurencyjny i szybki. W innych wiadomościach Destiny 2, Przesilenie stało się trochę łatwiejsze Z łatką w tym tygodniu i rozpocznie się osiemnasty sezon Premiera Destiny 2 23 sierpnia. Możesz sprawdzić ostatnią kolumnę z żelaznymi przekomarzaniami, aby dowiedzieć się o przyczynie kolejnego nalotu Wspaniały żelazny wzrost maszyny.
GameSpot może zarabiać prowizję od ofert detalicznych.
Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów