Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Netflix współpracuje z Microsoft w celu tańszego przesyłania strumieniowego z reklamami | Netflix

Netflix nawiązał współpracę z Microsoft Uruchomienie tańszego planu subskrypcji, w którym wyświetlane są reklamy, aby przyciągnąć klientów pozbawionych gotówki, którzy chcą obniżyć koszty.

Platforma streamingowa po raz pierwszy ogłosiła plany uruchomienia tańszej usługi – dającej subskrybentom szansę płacenia mniej za oglądanie reklam – w kwietniu po zgłoszeniu Pierwsza strata dla subskrybentów w ciągu dekady, Zlikwidowanie prawie 60 miliardów dolarów (51 miliardów funtów) jego wartości rynkowej.

Greg Peters Netflix Dyrektor operacyjny powiedział: „Microsoft udowodnił, że potrafi zaspokoić wszystkie nasze potrzeby reklamowe, gdy wspólnie pracujemy nad stworzeniem nowej oferty z reklamami.

„Co najważniejsze, Microsoft zapewnił elastyczność, aby z czasem wprowadzać innowacje zarówno w zakresie technologii, jak i sprzedaży, a także silną ochronę prywatności dla naszych członków”.

Nagły ruch Netflixa do Śledzenie konkurentów późno Podobnie jak Hulu, HBO Max i Paramount+, wprowadzając w tym roku pakiet reklamowy, oczekuje się, że ogłoszenie w przyszłym tygodniu poprze kolejną utratę 2 milionów globalnych subskrybentów w ciągu trzech miesięcy do końca czerwca.

„To bardzo wczesne dni i mamy dużo do zrobienia” – powiedział Peters. Ale nasz długoterminowy cel jest jasny. Większy wybór dla konsumentów i lepsze niż liniowe doświadczenie marki telewizji premium dla reklamodawców”.

Netflix podobno prowadził rozmowy z wieloma partnerami oferującymi sprzedaż reklam, w tym Google i właścicielem Sky Comcast NBCUniversal, zanim zarejestrował się w Microsoft.

Netflix zawsze stanowczo sprzeciwiał się wyświetlaniu reklam, chociaż połączenie tańszego elementu płatności i dochodów z reklam często sprawia, że ​​takie plany są bardziej opłacalne niż subskrypcje bez reklam. Współzałożyciel firmy, Reed Hastings, powiedział, że „wykorzystają” i zakłócą wrażenia widzów.

Disney przygotowuje się również do wprowadzenia kategorii reklamowej dla Disney+ pod koniec 2022 roku i w przyszłym roku na arenie międzynarodowej.