Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ból serca Scotta McLaughlina w IndyCars

Ból serca Scotta McLaughlina w IndyCars

Niesamowity start Scotta McLaughlina w sezonie IndyCar był kontynuowany z drugim miejscem w Teksasie w poniedziałek.

McLaughlin, Kto wygrał inauguracyjny wyścig na ulicach Sankt Petersburga na Florydzie?wydawał się komfortowy na wymagającym, owalnym torze Texas Motor Speedway, kiedy dominował na XEL 375 na długich odcinkach, prowadząc do 186 z 248 okrążeń i był gotowy do zdobycia flagi w szachownicę.

McLaughlin, który w niedzielnych kwalifikacjach wywalczył pole position, zachował spokój, znakomicie zarządzając paliwem w drugiej połowie wyścigu.

Joseph Newgarden wyprzedza Scotta McLaughlina na mecie, aby wygrać NTT IndyCar Series XPEL 375 na torze Texas Motor Speedway w Fort Worth w Teksasie.

Larry Papke/AFP

Joseph Newgarden wyprzedza Scotta McLaughlina na mecie, aby wygrać NTT IndyCar Series XPEL 375 na torze Texas Motor Speedway w Fort Worth w Teksasie.

Ale doznał bólu serca, gdy kolega z drużyny Joseph Newgarden wyprzedził go w ostatnim zakręcie i zatrzymał go w pośpiechu na końcu. Margines wygranej Newgarden wyniósł 0,0669s.

Czytaj więcej:
* Scott McLaughlin świętuje ze Scottem Dixonem po swoim pierwszym zwycięstwie w IndyCar
* IndyCars po otrzymaniu powiadomienia Scott McLaughlin na nowo odkrył magiczną formułę
* Scott McLaughlin wygrywa swój pierwszy wyścig IndyCar

Wynik ten zapewnił zespołowi Penske kolejne zwycięstwa na otwarcie sezonu i 600 zwycięstw na wszystkich podium. Chevrolet po raz pierwszy od 2017 roku otworzył sezon kolejnymi zwycięstwami.

Był też solidny wysiłek weterana Kiwi, Scotta Dixona, który wystartował jako piąty na starcie i zajął piąte miejsce.

McLaughlin umocnił swoją przewagę w klasyfikacji kierowców, zajmując pierwsze miejsce z 97 punktami. Australijczyk Will Power jest drugi z wynikiem 69. Newgarden awansował na czwarte miejsce z wynikiem 65, a Dixon na szóstym miejscu z 55 punktami.

McLaughlin wyraźnie ma szybki samochód od Team Penske.

Na słynnym torze w Teksasie McLaughlin zajął pierwsze podium jako debiutant w zeszłym roku, zajmując drugie miejsce za Dixonem w wyścigu Kiwi.

Świetna praca w pit-passie pomogła Scottowi McLaughlinowi na Texas Motor Speedway.

Larry Babke

Świetna praca w pit-passie pomogła Scottowi McLaughlinowi na Texas Motor Speedway.

Tym razem dominował McLaughlin, jadąc gładko i pokazując dużą prędkość w zdominowanym przez cztery ostrzeżenia wyścigu, w którym ścigał się pod żółtymi flagami przez 56 okrążeń.

READ  Monstros McLaren pokazany w Auckland z ceną 3 milionów dolarów

McLaughlin był przekonany, że zrezygnuje z prowadzenia w okolicach znacznika trzech czwartych, obawiając się zużywania zbyt dużej ilości paliwa z przodu stawki.

Odpowiadał w razie potrzeby i odzyskiwał prowadzenie. 20 okrążeń, zanim otrzymał uspokajający telefon od załogi pitu, że ma wystarczająco dużo paliwa, aby „dać mu, co chcesz” podczas ostatniego etapu.

Ale nie brali pod uwagę szybkości Newgarden, kiedy miało to największe znaczenie.

Newgarden zmagał się z jakimś korkiem, ale na ostatnim okrążeniu złapał nosem McLaughlina i miał wystarczająco dużo miejsca, aby wykonać swój zwycięski ruch.

„Złościłem się w samochodzie, ponieważ mieliśmy cały ten ruch i to nie pomogło” – powiedział Newgarden.

„A potem, kiedy potrzebowałem jej pomocy, dosłownie ostatni zakręt, ostatnie okrążenie! Myślę, że Scott przejechał 95 procent okrążeń i nienawidzę tego robić koledze z drużyny.”

McLaughlin ubolewał nad słabymi oponami, które umożliwiły Newgarden nadrobienie zaległości.

Koledzy z drużyny Joseph Newgarden i Scott McLaughlin świętują finisz jeden do dwóch w Teksasie.

Larry Papke/AFP

Koledzy z drużyny Joseph Newgarden i Scott McLaughlin świętują finisz jeden do dwóch w Teksasie.

Newgarden musiał jechać wysoko na drugim pasie w Teksasie, który był bardzo śliski i w większości bezużyteczny z powodu pozostałości mieszanki przyczepnej zastosowanej w celu zwiększenia przyczepności NASCAR podczas wyścigów.

PJ1 był straszny dla samochodów Indy, które uważałem za zbyt śliskie, więc kierowcy unikają drugiego pasa w obawie, że brak przyczepności wyśle ​​ich samochód prosto na ścianę.

Zagroziło to przyszłości IndyCar w Teksasie, które jest gospodarzem serii od 1997 roku i którego obecny kontrakt wygasł w niedzielę.

Marcus Ericsson poprowadził Hondę i Chip Ganassi Racing, zajmując trzecie miejsce – jego pierwsze podium na owalu – a jego trzej koledzy z drużyny poszli w jego ślady. Dixon był piąty, Jimmy Johnson szósty, a mistrz IndyCar Alex Ballu siódmy.

Było to najwyższe osiągnięcie IndyCar dla Johnsona, siedmiokrotnego mistrza NASCAR i zwycięskiego kierowcy wszechczasów w Teksasie z siedmioma zwycięstwami. Przełęcz zwycięstwa nosi jego imię, ale w zeszłym roku Johnson postanowił nie startować na owalu jako debiutant IndyCar.

READ  Andrew McFadden powróci do Warriors w przyszłym sezonie w nowej roli
Scott McLaughlin pokonuje kolejne okrążenie podczas NTT IndyCar Series XPEL 375 na torze Texas Motor Speedway w Fort Worth w Teksasie w niedzielę 20 marca 2022 r. (AP Photo/Randy Holt)

Randy Holt

Scott McLaughlin pokonuje kolejne okrążenie podczas NTT IndyCar Series XPEL 375 na torze Texas Motor Speedway w Fort Worth w Teksasie w niedzielę 20 marca 2022 r. (AP Photo/Randy Holt)

Dodał je do swojego harmonogramu w tym roku, zadebiutował utworem, który zna lepiej niż ktokolwiek inny i dał solidny występ, który sprawił, że jego zespół świętuje w radiu. „Chodźmy wygrać Indianapolis 500!” Johnson został poinformowany, gdy przekroczył linię mety.

Trzecia runda odbędzie się dopiero 11 kwietnia ulicami śródmieścia Long Beach w Kalifornii.

– z AP