chociaż dukaty Nie w pełni zwolniony motocykl elektrycznyDom Borgo Panigale już od kilku lat zanurza palce w elektrycznym basenie świata kolarstwa. Ci z Was, którzy są miłośnikami eMTB, z pewnością będą zaznajomieni z pedałowanym rowerem enduro MIG-S, a także gotowym na wyścigi TK01-RR. Podczas gdy te motocykle zostały zaktualizowane do 2022 roku, Ducati wypuściło zupełnie nowy model w postaci Futa.
Futa to odpowiedź Ducati dla rowerzystów szosowych poszukujących najwyższej jakości roweru szosowego ze wspomaganiem pedałowania do pokonywania większych odległości i większych wysokości. Jako zapalony rowerzysta śliniłem się nad technologią wraz z e-rowerami Thok wrzuconymi do tej maszyny. Jeśli cena 8500 USD nic dla Ciebie nie znaczy, zdecydowanie powinieneś dodać tę stylową maszynę do swojej floty jednośladów. Czy jednak ta wysoka cena jest uzasadniona? Cóż, bądź sędzią.
Ducati twierdzi, że Fota jest ucieleśnieniem nowej generacji rowerów szosowych napędzanych pedałami. Posiada wyimaginowaną jednokierunkową ramę z włókna węglowego, która została zaprojektowana tak, aby zapewnić idealną równowagę między komfortem, sztywnością i ergonomią. Połącz to wszystko z fajną stylistyką, którą ma tylko Aldo Drudi, a otrzymasz rower szosowy, który jest więcej niż wart drugiego spojrzenia.
Sercem Ducati Futa jest najnowsza i największa jednostka napędowa w świecie e-rowerów. FSA to znana marka w świecie kolarskim. Z jednymi z najbardziej charakterystycznych komponentów składających się z mostka, kierownicy, sztyc, zestawów wysięgników i innego wyposażenia, tajwańska firma zaprezentowała niedawno własną jednostkę napędową do e-roweru o nazwie System HM 1.0. Dokładnie to znajdujemy w Ducati Fota, zdolnym do wypompowania 250 watów mocy szczytowej i 42 Nm momentu obrotowego. Chociaż może to nie brzmieć zbyt wiele, z pewnością zapewnia bardzo naturalne wspomaganie pedału, idealne do pokonywania długich dystansów i wyższych wysokości.
Podobnie jak wysokiej klasy elektroniczne narzędzia wspomagające, które można znaleźć w motocyklach Ducati, Futa posiada czujnik momentu obrotowego i prędkości, który zapewnia płynne dostarczanie mocy w różnych warunkach drogowych i terenowych. Skutkuje to równomiernym wyczuciem pedału, które nie wydaje się industrialne, pozwalając kierowcy idealnie dostosować moc wyjściową przy każdym naciśnięciu pedału. Pełne naładowanie baterii zajmuje około trzech i pół godziny, co daje wagę do czterech kilogramów. Rower można podłączyć do smartfona za pomocą aplikacji na iOS i Androida. Jest również wyposażony w pilota Garmin wbudowanego w kierownicę.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów