Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dlaczego Jacobson jest przekonany, że PremiAir Racing to prawdziwa okazja?

Dlaczego Jacobson jest przekonany, że PremiAir Racing to prawdziwa okazja?

Gary Jacobson ze swoim wsparciem w Subway #76

Pojawienie się #76 PremiAir Racing ZB Commodore dla Gary’ego Jacobsona potwierdziło, że jego nowy zespół Supercars oznacza biznes.

PremiAir Racing złożyło wczoraj oświadczenie Ujawniając Subway Australia jako sponsora praw do nazwy samochodu Jacobsona przez co najmniej dwie pierwsze rundy.

To samo w sobie było imponujące, tworząc dwie rozpoznawalne na całym świecie marki obok coca-Cola Commodore dla kolegi z drużyny Chrisa Bethera.

„Posiadanie Subway na pokładzie po raz pierwszy w Supercars pokazuje, że mamy dobrą sprzedaż w naszym zespole i dobrych partnerów biznesowych” – powiedział Jacobson dla Speedcafe.com.

Ale to coś więcej niż tylko barwy.

Nie oszczędzono żadnych wydatków w Najważniejsze aktualizacje dostarczone w ostatnich tygodniachw tym dodanie elementów, takich jak nowa kierownica i najnowocześniejszy system fajnego kombinezonu używany przez Triple Eight Race Engineering.

„Wskoczył do samochodu po raz pierwszy, dosłownie siedział w samochodzie, mam nową kierownicę, mam świetną nową skrzynię biegów i nawet to, co jest pod samochodem, sprawia, że ​​jedzie szybko” – powiedział Jacobson.

„Jako kierowca wiem, że mam wszystkie możliwe narzędzia do wykonywania mojej pracy i tak właśnie powinno być”.

Jacobson przemawia na inauguracji sezonu PremiAir Racing na Cbus Super Stadium

Równie ważna będzie odpowiednia konserwacja sprzętu.

Kiedy rozmawiałem z Pete [Xiberras, team owner] W połowie zeszłego roku wiedzieliśmy, że będziemy musieli mieć większy budżet na przyszły sezon” – dodał były kierowca Kelly Racing Matt Stone Racing i zespół z Sydney.

„Nadążanie za filozofią Triple Eight w zakresie wszystkich kosztów utrzymania i tego typu rzeczy jest kluczem do bardziej konsekwentnego sukcesu.

„Zawsze mieliśmy sprzęt; nie brakuje nam niczego, jeśli chodzi o szybkie bity, po prostu upewniamy się, że zachowamy te bity”.

READ  Małyszmania: Jak jeden człowiek sprawił, że snowboard stał się narodową obsesją w Polsce

Uważa, że ​​posiadanie „wszystkich dzwonków i gwizdów” oznacza, że ​​nie ma wymówek w dążeniu do podniesienia kolejności klikania i zauważył, że w grupie panuje wysoki nastrój.

„Zaczyna się od góry” – powiedział Jacobson – „Wiem, że Pete jest ciężko pracującym człowiekiem i nieugięty w mojej opinii, że nie możemy nic zrobić, żeby go opisać”.

„Musimy iść z maksymalnym atakiem i myślę, że to łączy całą grupę.

„Wiemy, że w tej chwili jesteśmy małym zespołem, który wciąż się rozwija, ale wiemy, że jeśli chcemy dobrze sobie radzić, mamy wszystkie udogodnienia”.

PremiAir Racing zakończy jutro testy przedsezonowe na torze wyścigowym Queensland.