Wordle to wciągająca gra słowna opublikowana po raz pierwszy przez Nowozelandczyków. Wideo / dzisiaj
The New York Times Company kupiło wirusową grę słowną Wordle za sumę, którą wydawca mówi „w młodszej siódemce”.
NYT kupił Wordle od swojego twórcy, Josha Wardle’a, inżyniera oprogramowania z Nowego Jorku, który podarował go swojej dziewczynie.
The Times, który zawiera swoją krzyżówkę, powiedział, że gra początkowo pozostanie darmowa dla nowych i istniejących graczy.
Wordle została uruchomiona jako bezpłatna i wolna od reklam strona internetowa w październiku i miała 90 użytkowników 1 listopada. Ta liczba wzrosła do 300 000 w połowie tego miesiąca, a teraz ponad trzy miliony grają w tę grę dziennie – aż sześć, które odgadują pięcioliterowe słowo.
Kanał buzzów Przysluga Sprzęgło od Kiwi, które pomoże uczynić grę słowną wirusową w mediach społecznościowych, w tym Paul Breslin z Auckland, Andrew Chen (Najlepsza Sława jako komentator Covid i inwestor venture capital) oraz doradczyni rządowa znana tylko z jej konta na Twitterze, Elizabeth S, która lobbowała za mechanizmem – wkrótce formalnie przyjętym przez Wardle’a – polegającym na używaniu kolorowych kwadratów do dzielenia się wynikami bez ujawniania wiadomości.
Ta funkcja umożliwia użytkownikom dzielenie się swoimi wynikami, z rzędami pięciu bloków wskazującymi, jak blisko są odgadnięcia właściwego słowa. Na początek: zielone klocki wskazują, że litera jest poprawna i znajduje się w dokładnym miejscu; Żółte klocki wskazują, że litera pojawia się w słowie, ale w innym miejscu; Szare lub czarne klocki wskazują, że litera nie pojawia się w żadnym miejscu słowa. Układy analogowych klocków były bez końca przypominane i prowadziły do milionów tweetów.
The Times, który utworzył paywall w 2011 r., poinformował niedawno o 8,4 miliona abonentów, z czego 7,6 miliona to cyfrowi. Mówi, że kupowanie Wordle jest częścią jej dążenia do dotarcia do 10 milionów subskrybentów do 2025 roku.
W tym miesiącu The Times wydał 550 milionów dolarów (835 milionów dolarów) na zakup strony z wiadomościami sportowymi i podcastami The Athletic i jej 1,2 miliona subskrybentów.
Chociaż Wardle stworzył Wordle jako grę internetową bez reklam, wiele gier naśladujących Więc Pojawił się w App Store, który faktycznie próbował oddzielić użytkowników swoimi pieniędzmi.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów