Rurka nocna została wyeliminowana (ciąg dalszy…)
TfL ma nadzieję, że Night Tube nadal będzie w stanie działać, ale przyznał, że prawdopodobnie będzie mniej pociągów, niż się spodziewano.
Mick Lynch, sekretarz generalny RMT, powiedział: „W tym strajku chodzi o zniszczenie popularnych, przyjaznych rodzinie konwencji, które pomogły oryginalnemu Night Tubeowi odnieść taki sukces.
Zamiast tego firma chce obniżyć koszty i zgromadzić wszystkich kierowców w puli, w której na żądanie kierownictwa można ich wyrzucać z jednego słupa na drugi.
„Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy w ACAS i bezpośrednich rozmowach, odkąd wyszliśmy, aby rozwiązać ten spór, ale jasne jest, że szefowie londyńskiego metra kierują się wyłącznie wynikami finansowymi i absolutnie nie są zainteresowani dobrem swoich pracowników ani obsługą pasażerów.
„Tego strajku i jego poważnych konsekwencji w okresie przedświątecznym można było uniknąć, gdyby kierownictwo metra nie wyeliminowało całkowicie dedykowanego personelu Night Tube i dokonało praktycznych ustaleń w celu zmniejszenia liczby pracowników i kosztów.
„Miesiąc temu ostrzegaliśmy, że zlikwidowanie 200 miejsc pracy dla nocujących kierowców metra stworzy koszmar dla pracowników i że LU musi wkrótce zacząć stawiać czoła tej rzeczywistości.
„Gildia pozostaje gotowa do dalszych rozmów nawet na tak późnym etapie”.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa