Internacjonalizacja i biznes online
Po Austrii (2017) i Szwajcarii (2019), Breuninger rozszerza się teraz na Polskę w październiku 2021, w ten sposób po raz pierwszy przynosząc piękne rzeczy do kraju nieniemieckojęzycznego. Planowane uruchomienie nowego sklepu internetowego www.breuninger.com/pl Dla sąsiedniego kraju, jakim są Niemcy, jest to kolejny ważny krok w kierunku internacjonalizacji i część ambitnej strategii rozwoju firmy modowej i lifestylowej.
I Preuninger
Z setkami milionów odwiedzających rocznie, www.breuninger.com Jest to zdecydowanie jeden z odnoszących największe sukcesy dostawców e-commerce w segmencie premium regionów niemieckojęzycznych. Zbliżające się uruchomienie nowego sklepu internetowego w Polsce to nowe podejście firmy skoncentrowane na rynku europejskim.
Od października 2021 r. polscy klienci mogą teraz odkryć około 1500 międzynarodowych marek designerskich i wybrać nowe marki na breuninger.com/pl. Asortyment zostanie wprowadzony przede wszystkim zgodnie ze sklepami internetowymi Breuninger w Austrii i Szwajcarii i będzie oferował unikalny w Polsce wybór z dziedziny mody, urody i stylu życia.
Zarówno sklep internetowy, jak i obsługa klienta oferowane są w całości w języku polskim. Do końca 2021 r. dostępne będą lokalne metody płatności online P24 i BLIK. Wysyłki zamówień realizowane są z Breuninger Product Service Center w Sachsenheim w pobliżu siedziby firmy w Stuttgarcie. Klienci otrzymują zamówienia w ciągu trzech do pięciu dni roboczych. Wraz z uruchomieniem www.breuninger.com/pl zniesione zostaną koszty wysyłki zamówień z Polski.
Holger Bleecker, dyrektor generalny Breuninger, przedstawia kilka uwag na temat nowego sklepu internetowego: „Jesteśmy bardzo szczęśliwi i podekscytowani naszą pierwszą ekspansją online poza region DACH. Nasz sąsiedni kraj Polska jest bardzo interesującym i dynamicznie rozwijającym się rynkiem, który oferuje wysoki affinity online Dzięki naszej gamie artykułów luksusowych i luksusowych mamy nadzieję sprostać rosnącemu zainteresowaniu polskich klientów luksusową i designerską modą i akcesoriami przyszłości.”
Breuninger realizuje ambitne cele rozwoju i planuje nieustanną ekspansję swoich usług internetowych w Europie o wybór marek premium, luksusowych i designerskich. Firma jest obecnie w trakcie poważnego przeglądu ekspansji na inne rynki.
Firma zajmująca się modą i stylem życia posiada unikalne portfolio wielokanałowe pod względem usług i asortymentu. Od wielu lat Breuninger intensywnie inwestuje również we własny zespół techniczny i cyfrowy rozwój www.breuninger.com, aby zakupy online były jak najbardziej inspirujące i przyjemne dla klientów.
Zestaw multimedialny do pobrania: Breuninger (picdrop.com)
E. Breuninger GmbH & Co.
Firma modowa i lifestylowa Breuninger została założona przez Eduarda Breuningera w 1881 roku i jest obecnie jednym z wiodących sklepów wielokanałowych w Europie. W swojej 140-letniej historii Breuninger wyznaczał wysokie standardy mody, urody i stylu życia poprzez ekskluzywne portfolio międzynarodowych marek projektantów oraz wybór nowych marek. Uruchomiony w 2008 roku sklep internetowy www.breuninger.com jest jednym z odnoszących największe sukcesy sklepów internetowych w sektorze luksusowym, dostępnym również dla klientów w Austrii i Szwajcarii. Oprócz nienagannego stylu i wyczucia kierunku, Breuninger jest głęboko zorientowany na klienta: oferty takie jak usługi specjalne, własne atelier na zamówienie, rezerwacje online typu „kliknij i odbierz”, zamawianie w sklepie i usługa odbioru zapewniają niezwykłe wrażenia z zakupów, zarówno online i osobiście. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger prowadzi obecnie 13 domów towarowych zatrudniających około 6000 pracowników.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji