British Airways prosi pilotów i personel pokładowy, aby nie odnosili się do pasażerów jako „panie i panowie” na rzecz neutralnych pod względem płci terminów, aby uczcić „różnorodność i włączenie”
- British Airways przyjęły bardziej neutralne pod względem płci warunki powitania pasażerów
- Inne duże linie lotnicze, takie jak EasyJet, przyjęły język neutralny pod względem płci
- Japan Airlines używały terminów neutralnych pod względem płci w 2020 roku dla „pozytywnych wibracji”
British Airways poinstruował pilotów i personel pokładowy, aby nie odnosili się do pasażerów jako „panie i panowie” w celu uczczenia „różnorodności i integracji”.
Główna brytyjska linia lotnicza porzuciła pozdrowienia na rzecz bardziej neutralnych pod względem płci warunków, aby szanować szersze normy społeczne i sprawić, by dzieci czuły się włączone.
Inne duże linie lotnicze, w tym Lufthansa, easyJet i Air Canada, przyjęły język neutralny pod względem płci.
Rzecznik Bibliotheca Alexandrina powiedział: „Święcimy różnorodność i inkluzję oraz dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy nasi klienci czuli się mile widziani podczas podróży z nami”.
Japan Airlines zaczęły w zeszłym roku używać terminów neutralnych pod względem płci, aby „stworzyć pozytywną atmosferę i traktować wszystkich… z szacunkiem”.
Australijska linia lotnicza Qantas uruchomiła w 2018 r. inicjatywę „Spirit of Inclusion”, aby zachęcić pracowników do powstrzymania się od używania określeń związanych z płcią, podczas gdy amerykańskie linie lotnicze Delta Airlines wkrótce zaczną używać takich powitań podczas reklam podczas lotu, aby stworzyć „bezpieczną przestrzeń”. i wygodne”. Szanowana przestrzeń dla wszystkich naszych klientów i pracowników.
British Airways spotkały się tego lata z krytyką po tym, jak porzuciły koszyk z napojami i zamiast tego wymagały od podróżnych krótkoterminowych w klasie ekonomicznej, aby zamawiali w przedsprzedaży lub korzystali z aplikacji – podobnej do tych w pubach Wetherspoon – jeśli chcieli drinka.
Linie lotnicze powiedziały, że chodziło o zmniejszenie wagi i marnowanie żywności, ale krytycy skarżyli się, że brak osobistego kontaktu był przykładem degradacji usług przez krajowe linie lotnicze.
Główna brytyjska linia lotnicza porzuciła salut na rzecz bardziej neutralnych pod względem płci warunków
„Święcimy różnorodność i inkluzję oraz zobowiązujemy się do tego, aby wszyscy nasi klienci czuli się mile widziani podczas podróży z nami”, powiedział rzecznik Bibliotheca Alexandrina.
Sir Martin Sorrell, założyciel agencji reklamowej WPP, powiedział Sunday Telegraph, że pasażerom nie przeszkadzają już tradycyjne pozdrowienia.
„Czy to szczęście, czy nieszczęście”, powiedział, „to znak czasu”.
Reklamy
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji