Październik stał się synonimem raka piersi, znanego jako Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Częściowo dzięki korporacyjnym wysiłkom społecznym Estee Lauder Companies, które pracują nad podnoszeniem świadomości tej wyniszczającej choroby w skali globalnej. W 1992 roku Fundacja Estee Lauder Evelyn H. Lauder zapoczątkowała globalny ruch walki z rakiem piersi, aby osiągnąć świat wolny od raka piersi i zebrać fundusze dla wyznaczonych odbiorców.
Chociaż od tamtego czasu poczyniono wielkie postępy, wciąż pozostaje wiele do zrobienia. Według Światowej Organizacji Zdrowia rak piersi stał się najczęstszym rodzajem raka na świecie od 2021 roku, stanowiąc 12% wszystkich nowych rocznych przypadków raka na całym świecie. Statystyki *chłodzenie:
W 2020 roku u 2,3 miliona osób zdiagnozowano raka piersi.
W Singapurze co roku diagnozuje się tę chorobę u 1000 kobiet.
Co więcej, jedna na trzy kobiety zachoruje na raka piersi.
* Dostarczone przez firmy Estee Lauder
Praca nad świadomością raka piersi jest pilniejsza niż kiedykolwiek. Kampania ma na celu uświadomienie wagi regularnych samobadań i mammografii, uczczenie triumfów kobiet, które przebyły raka piersi, oraz otwarte dyskusje na temat choroby. Firmy Estee Lauder opowiadają się również za uznaniem roli opiekunów.
Lokalnymi beneficjentami w tym roku są Singapore General Hospital i Breast Cancer Foundation. Środki zostaną przeznaczone na dalsze badania nad rakiem piersi. Czy chciałbyś wesprzeć tę sprawę? Możesz to zrobić na cztery sposoby.
1. Udaj się do mediów społecznościowych, aby zwiększyć świadomość
Czas wyjąć smartfon i ustawić coś różowego – oficjalnego koloru raka piersi. Firmy Estée Lauder przekażą 5 S (do 10 000 S) za każdy post na Instagramie lub Facebooku, który zawiera akcenty różu z obydwoma hashtagami od 1 do 31 października 2021 r., aby wesprzeć badania nad chorobami piersi w Singapore General Hospital. karta z logo #TimeToEndRak Piersi I #IlluminatePinkSG, I ustaw swoje konta publicznie.
2. Kupuj różowe produkty z limitowanej edycji i pomóż zebrać pieniądze
Ponadto sześć marek kosmetycznych należących do grupy wprowadza na rynek limitowaną serię produktów z różową wstążką, aby wesprzeć misję walki z rakiem piersi i zebrać pieniądze na badania nad rakiem piersi. Do końca roku, 31 grudnia, znaczna część ceny detalicznej tych sześciu produktów zostanie przekazana Fundacji Badań nad Rakiem Piersi. Czas więc wykonać swoją część!
Nasz zespół redakcyjny zajmuje się wyszukiwaniem i informowaniem Cię o produktach i ofertach, które kochamy. Jeśli również je lubisz i zdecydujesz się na zakup przez poniższe linki, możemy otrzymać prowizję. Ceny były prawidłowe w momencie publikacji.
udział w Telegram Yahoo Singapur i odwiedź Zakupy Yahoo Za pierwsze informacje o ofertach zakupowych
ESTEE LAUDER Przypinka z różową wstążką, 20 zł
Szpilka Różowej Wstążki została zainspirowana przez Evelyn H. Lauder, założycielkę Fundacji Badań nad Rakiem Piersi, w 1993 roku w celu zwalczenia raka piersi. Odrobina niebieskiego w projekcie symbolizuje mężczyzn, którzy również zostali dotknięci chorobą. Ryzyko zachorowania na raka piersi w ciągu całego życia wynosi około 1 na 8331 u mężczyzn.
Kwota darowizny: 20 dolarów singapurskich
Kup w stałych sklepach i domach towarowych Estée Lauder
To najlepiej sprzedające się serum pielęgnacyjne na dzień i na noc działa wnikając w głąb skóry, redukując liczne oznaki starzenia spowodowane przez środowisko. Wyjątkowa, wielowymiarowa technologia pomaga wzmocnić moc naprawy skóry, zapewniając gładszą, mniej łuszczącą się, młodziej wyglądającą skórę, jaśniejszy blask i wyrównany koloryt skóry. Opakowanie z limitowanej edycji towarzyszy nowej generacji zaawansowanego serum naprawczego na noc, które wspiera świadomość raka piersi.
Kwota darowizny: 30 dolarów singapurskich
Kup w sklepach wolnostojących Estée Lauder, dużych domach towarowych, sklepach Sephora, Sephora online I Skórzany.
Wzbogacona w awokado, kwas hialuronowy, wodę lodowcową i niacynamid, intensywnie działająca maska zapewnia 72-godzinne odżywienie i nawilżenie podczas snu. Porada dla profesjonalistów: Nałóż na dłonie jako maskę lub krem nawilżający, aby były nawilżone i miękkie. Ta limitowana edycja Drink Up Overnight Face Mask ma na opakowaniu kultową różową wstążkę.
Kwota darowizny: 10 dolarów singapurskich
Pobierz go ze sklepów Origins Free Standing, głównych domów towarowych, sklepów Sephora, Sephora online I Skórzany.
Dramatically Different Moisturizing Lotion+ łączy całodzienne nawilżenie ze składnikami wzmacniającymi skórę, dzięki czemu skóra wygląda młodziej i dłużej. Najlepiej sprzedający się krem nawilżający jest dostępny w limitowanej, różowej butelce.
Kwota darowizny: 10 dolarów singapurskich
Zdobądź to z supermarketów, Sephora online I Skórzany.
Zdobądź dwa odcienie pudrowo-olejowych połyskujących w Love Letter i New Romantic. To nieklejące się, nawilżające wykończenie o wysokim połysku rozprowadza się z odpowiednią ilością koloru, a mieszanka bogatych w składniki odżywcze olejków roślinnych zapewnia uczucie komfortu i komfortu.
Kwota darowizny: 28,50 S$
Kup w sklepach wolnostojących Bobbi Brown, głównych supermarketach, Sephora online I Skórzany.
Opisywany jako święty Graal kremów kosmetycznych, ten bogaty, luksusowy krem zapewnia kojące nawilżenie, którego potrzebuje sucha skóra. Po nałożeniu skóra jest miękka w dotyku, elastyczna i gładka. Idealny dla skóry suchej.
Kwota darowizny: 77,50 S$
Kup w wolnostojącym sklepie La Mer, Sephora ION Orchard, Sephora online.
Zapachy Jo Malone są zazwyczaj wyrafinowane, subtelne, ale trwałe – prawdziwa esencja magii. Wyobraź sobie zmysłowo kwitnące piwonie, soczysty kęs czerwonego jabłka, luksus różanego jaśminu i galaretki kwiatowej zmieszane z dotykiem miękkiego zamszu. Luksusowy i atrakcyjny wybór.
Kwota darowizny: 25 dolarów singapurskich
Kup go w niezależnych sklepach Jo Malone w Londynie i domach towarowych.
Okaż swoją solidarność z osobami dotkniętymi rakiem piersi, biegając lub chodząc z nimi. Po prostu zarejestruj całkowity dystans 75 km, aby ukończyć go we własnym tempie. Ukończ 75 km, a wygrasz więcej produktów kosmetycznych firm Estee Lauder. Jaka jest zachęta do poruszania się i zachowania zdrowia?
Rejestracja zaczyna się od 25 S$, w tym darmowej koszulki z różową wstążką. Dodatkowo pakiet o wartości 50 SG zawiera bezpłatny pakiet Pink Race z produktami kosmetycznymi Estée Lauder o wartości 80 SG. Dochód z opłaty rejestracyjnej zostanie przekazany na rzecz fundacji Breast Cancer Awareness Foundation, aby zapewnić włączającą i wspierającą społeczność dla osób dotkniętych rakiem piersi.
4. poruszaj się na różowo
Różowi partnerzy WeBarre i Freedom Yoga oferują zajęcia, aby zapewnić wsparcie społeczności, aby umożliwić ludziom bycie silniejszymi razem.
WeBarre Będzie oferować jedną domyślną klasę za 30 SGD i osobistą za 50 SGD. Uczestnicy w Joga wolności Wybierz między jedną lekcją osobistą lub dwiema zajęciami wirtualnymi za 50 S$.
Dochód zostanie przekazany na Fundację Raka Piersi. Ponadto uczestnicy otrzymają Pink Beauty Pack składający się z walizki Artclaytion x ELC i zestawu kosmetyków Estée Lauder (o wartości 110 S$).
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Nowy raport WHO pokazuje, jak miasta przyczyniają się do postępu w zapobieganiu chorobom niezakaźnym i urazom
Naukowcy identyfikują „najlepszy punkt” bezpiecznej operacji po zawale serca
Badanie wykazało, że 20% dzieci chorych na zapalenie płuc nie otrzymuje antybiotyków