Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

7 sposobów rozwiązywania problemów, jeśli App Store nie ładuje się na komputerze Mac

7 sposobów rozwiązywania problemów, jeśli App Store nie ładuje się na komputerze Mac

  • W rzadkich przypadkach może się okazać, że aplikacja App Store na komputerze Mac nie działa.
  • Może wystąpić wiele problemów uniemożliwiających działanie aplikacji App Store, w tym zawodny Internet, ograniczenia czasu ekranu, a nawet połączenie VPN.
  • Oto siedem najczęstszych poprawek dotyczących braku ładowania lub uruchamiania App Store na komputerze Mac.

App Store to niezbędne narzędzie do instalowania nowych aplikacji i gier na komputerze Mac, ale w rzadkich przypadkach mogą wystąpić usterki, w których aplikacja nie będzie działać, zawiesza się lub losowo ulega awarii. Może to być frustrujące – i skutkuje niemożnością wykonania pracy – ale istnieje wiele sposobów na rozwiązanie problemu i szybkie ponowne uruchomienie. Oto siedem sposobów na naprawienie App Store, gdy nie ładuje się na komputerze Mac.

Sprawdź swoje łącze internetowe

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś sprawdzić, jeśli masz problemy z Mac App Store, jest sprawdzenie, czy masz silne i niezawodne połączenie internetowe. Upewnij się, że Wi-Fi jest włączone i połączone z siecią lokalną oraz że możesz przesyłać strumieniowo wideo w przeglądarce internetowej (na przykład wypróbuj YouTube). W razie wątpliwości odtwórz plik test prędkości internetu – Wyszukaj „test szybkości”, a następnie kliknij w wynikach wyszukiwania Google Uruchom test prędkości. Bez niego nie będziesz w stanie niezawodnie uruchomić App Store Dobre połączenie internetowe.

Test prędkości Internetu Google w Safari

Test prędkości Internetu może potwierdzić, czy Twoje połączenie internetowe jest wystarczająco niezawodne, aby uruchomić App Store.

Dave Johnson


Upewnij się, że usługa Mac App Store jest online

Chociaż są one stosunkowo rzadkie, wiadomo, że podstawowe usługi online Apple czasami ulegają przestojom. Możesz otworzyć stronę Stan systemu Apple w przeglądarce i sprawdzić, które z nich są w trybie offline. Sprawdź Sklep z aplikacjami na komputery Mac Dane wejściowe — jeśli nie jest zielone, uruchomienie aplikacji App Store może być niemożliwe.

Strona stanu systemu Apple w przeglądarce Safari

Otwórz stronę Stan systemu i upewnij się, że Mac App Store jest zielony.

Dave Johnson


Sprawdź, czy App Store jest ograniczony

Apple daje możliwość ograniczenia korzystania z App Store w ustawieniach Czasu przed ekranem. Szczególnie przydatna jako funkcja kontroli rodzicielskiej, umożliwia wyłączenie możliwości pobierania aplikacji i innych treści. Sprawdź, czy to jest Twój problem:

1. dotknij Logo Apple w lewym górnym rogu pulpitu, a następnie wybierz Preferencje systemu.

Menu Apple na pulpicie Mac

Otwórz Preferencje systemowe z menu Apple.

Dave Johnson


2. Kliknij Czas użytkowania urządzenia.

3. W okienku nawigacyjnym po lewej stronie kliknij Treść i prywatność.

4. dotknij Sklepy patka.

5. W przypadku każdej opcji upewnij się, że ustawienie umożliwia pobranie żądanej zawartości.

Sekcja Treść i prywatność w Preferencjach Mac

Jeśli jakakolwiek zawartość w App Store jest ograniczona, może się wydawać, że sklep nie działa prawidłowo.

Dave Johnson


Zamknij i uruchom ponownie App Store

Jeśli aplikacja App Store działa słabo, może to być spowodowane chwilową lub przerywaną usterką oprogramowania. Wymuś zamknięcie aplikacji App Store Następnie ponowne uruchomienie często wystarczy, aby wszystko działało ponownie. Aby to zrobić, kliknij Logo Apple w lewym górnym rogu pulpitu i wybierz wypchać siłą. w Wymuś zamknięcie aplikacji okno, kliknij Sklep z aplikacjami Następnie kliknij wypchać siłą.

Wymuś zamknięcie aplikacji na komputerze Mac

Wymuś zamknięcie App Store, a następnie uruchom go ponownie, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

Dave Johnson


Przestań używać VPN

Sieci VPN mogą zakłócać normalne działanie App Store. Jeśli używasz pliku


VPN

Masz problem z prawidłowym działaniem App Store, tymczasowo rozłącz lub wyłącz VPN. Ten proces będzie się różnić w zależności od oprogramowania VPN używanego na komputerze Mac.

Wyloguj się ze swojego Apple ID

Kolejny środek zaradczy, który czasami rozwiązuje problem z App Store: Wyloguj się, a następnie wróć do swojego Apple ID. dotknij Logo Apple w lewym górnym rogu pulpitu, a następnie wybierz Preferencje systemu. Kliknij identyfikator jabłkowy Następnie w panelu nawigacyjnym po lewej stronie kliknij Tak Streszczenie. Kliknij WyjścieZakończ proces wylogowania i zaloguj się ponownie.

Wyloguj się z konta Apple w Preferencjach systemowych Maca.

Wyloguj się ze swojego Apple ID, a następnie zaloguj się ponownie.

Dave Johnson


Sprawdź, czy Twój Mac wymaga aktualizacji

Niestety, jeśli dotarłeś tak daleko, wyczerpałeś większość najlepszych opcji przywrócenia App Store i ponownego uruchomienia. Zawsze jednak jest możliwe, że błąd lub niezgodność oprogramowania zakłóca działanie App Store i uniemożliwia jego prawidłowe działanie. Aby sprawdzić, czy to jest problem, sprawdź go i zainstaluj Wszelkie aktualizacje systemu czekają na Ciebie. dotknij Logo Apple w lewym górnym rogu pulpitu, a następnie wybierz Preferencje systemu. Kliknij aktualizacja systemu A następnie, jeśli aktualizacja jest gotowa, dotknij Aktualizuj teraz. Upewnij się, że pole wyboru jest obok Automatycznie aktualizuj komputer Mac Wybrany.

Zaktualizuj komputer Mac w Preferencjach systemowych

Niezgodności oprogramowania, które uniemożliwiają działanie App Store, mogą zostać naprawione przez aktualizację systemu.

Dave Johnson