We wrześniu inżynierowie kolei wydadzą 5 milionów funtów na prace zapobiegające osuwaniu się ziemi między Axminster i Exeter.
Prace będą prowadzone od poniedziałku 19 do piątku 23 września i będą wymagały całkowitego zamknięcia linii między Axminster i Pinhoe. Autobusy zastąpią połączenia Southwest Rail z Axminster do Exeter St Davids.
Inżynierowie zainstalują dwie ściany oporowe o wymiarach 32 m na 16 m i grodzice (metalowe słupy z betonowymi płytami pośrodku dla dodatkowego podparcia), aby chronić linię przed długotrwałymi przestojami spowodowanymi osuwiskami.
Podczas zamknięcia, istniejące systemy odwadniające zostaną ulepszone i zainstalowany nowy system, wraz z niezbędną konserwacją toru. Dzięki wzmocnieniu cięcia i poprawie drenażu linia będzie bardziej odporna na trudne warunki pogodowe i ulewne deszcze, a klientom zapewni bardziej niezawodną obsługę pociągów.
Rada hrabstwa East Devon wykorzysta również zamknięcia linii kolejowych, aby ukończyć ogromny projekt ochrony 65 domów w Veneton przed zalaniem.
Przerwa jest częścią serii znaczących ulepszeń o łącznej wartości milionów funtów zaplanowanych na linię West of England Line, które sprawią, że podróże będą bardziej niezawodne dla klientów w nadchodzących latach. Podobne wykopaliska będą prowadzone na trasie w grudniu, a w następnym roku nastąpi kolejne zamknięcie linii przedłużonej w następujący sposób:
10-12-17 grudnia 2022:
Salisbury do Yeovil Junction
- zapobiegać osuwiskom w tunelu Gillingham;
- Ulepszenia śledzenia w obszarach Tisbury i Gillingham.
25 listopada – 10 grudnia 2023:
- Templecombe – uzupełniaj punkty i skrzyżowania;
- Tunel Gillingham – części do konserwacji i utrzymanie toru;
- Templecomb i Gillingham – ulepszenia stacji.
Mark Kilic, Network Rail Wessex Road Manager, powiedział:
„Linia West of England jest istotną częścią kolei w Regionie Południowym, dlatego konieczne jest, abyśmy nadal inwestowali w zapewnianie naszym klientom niezawodnej obsługi, na jaką zasługują.
„Chociaż mamy małe elektroniczne czujniki w ziemi w tunelu Honiton, które monitorują każdy ruch, abyśmy mogli zapewnić naszym pasażerom bezpieczeństwo, bardzo ważne jest, abyśmy wykonali te prace, aby ustabilizować grunt, abyśmy mogli zapobiec przyszłym osuwiskom i długotrwałym zakłóceniom .
„Wykonywanie prac przez pięć dni oznacza, że możemy uniknąć serii zamknięć weekendowych, które mogą być jeszcze bardziej uciążliwe, a ponadto możemy skorzystać z rozszerzonego dostępu do innych ulepszeń i niezbędnych konserwacji torów”.
Peter Williams, dyrektor handlowy Southwest Railroad, powiedział:
„Aktualizacje wdrożone przez Network Rail znacznie poprawią niezawodność i odporność istotnej części naszej sieci.
„Klienci, którzy chcą podróżować od poniedziałku do piątku, powinni sprawdzić przed podróżą i skorzystać z alternatywnych opcji transportu, które zostały zapewnione.
„Zdajemy sobie sprawę, że decyzja o zamknięciu linii na cały tydzień roboczy będzie miała znaczący wpływ na osoby korzystające z linii, ale pozwoli to uniknąć przedłużającego się łańcucha zamknięć.
„Chcielibyśmy podziękować poszkodowanym klientom za cierpliwość i zrozumienie podczas przeprowadzania tej ważnej pracy modernizacyjnej”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji